Dr. A. Kula Skrevet 10. januar 2017 #12781 Skrevet 10. januar 2017 11 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Viss det er kriteriet burde jo også jeg være kjempepopulær!! @Silfen Tror du på karma? @Dr. A. Kula har du en god treningslåt du kan anbefale meg? (En som ikke er "for monoton og gjentagende".. ) @Svinepels Er du en av de som sikler etter halvnakne wannabees? En god gammel treningsmelodi dette da: Men om du synes den blir feil, så kan du jo trene litt mens du vasker bilen!?: Tanken var å legge inn en Jane Fonda Workout, men det er vel litt "gammeldags"? @Raven.WritingDesk har du noen målsetning(er) med treningen din, eller er det bare for å holde deg i god form? 11 timer siden, Moonwalker skrev: Ja til begge deler Har kommet over overraskende mange jeg både kjenner og vet hvem er. @Dr. A. Kula Om du kjenner igjen noen; sender du melding til vedkommende og avslører hvem du er? Sminken eller pc'n? Sminken er jeg veldig fornøyd med. Pc'n har jeg lite erfaring med @Ukorrekt Hører du på noen spesielle podcaster? Så ofte at flere har spurt meg hvorfor jeg smiler! @EpleDrue frykter du fremtiden litt? Har ikke kjent igjen noen så langt, så det har jeg ikke tatt stilling til. @Moonwalker Har du fått noen nye bekjentskaper her på KG som du senere har møtt (som du altså ikke hadde møtt/visste hvem var før du traff de på KG)? 1 time siden, Jacklost skrev: 183 Går ok, måtte starte på nytt igjen nå sist uke etter nyttår fordi jeg sprakk i jula.. @Dr. A. Kula Har du hatt bruker på kg før denne? Ja kanskje det @Ukorrekt Er du singel? Bruker sjeldent pålegg Men de gangene jeg gjør det er det fårepølse @Svinepels Hva er bakgrunnen til brukernavnet ditt? Altså hvordan kom fram til det? @EpleDrue Liker du all flørtingen fra andre til deg på kg eller blir det slitsomt i lengden? Nei, dette er min første og eneste bruker. Men jeg fulgte litt med uten innlogging før jeg opprettet bruker. @Jacklost beste spillplatform og versjon/modell? (PC/PS/XBOX/Nintendo)
Gjest Jacklost Skrevet 10. januar 2017 #12782 Skrevet 10. januar 2017 35 minutter siden, Svinepels skrev: Jeg har den siste tiden blitt en plattformmann. Så breath of fire vet jeg ikke hva er. @Jacklost Hva er det beste med vinteren? Når den er over @Dr. A. Kula Nintendo always @Dr. A. Kula Liker du spill? @Svinepels Hva er ditt favoritt spill igjennom tidene?
annebanane Skrevet 10. januar 2017 #12783 Skrevet 10. januar 2017 (endret) EpleDrue skrev (På 10.1.2017 den 2.56): Endret 14. januar 2023 av annebanane
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12784 Skrevet 10. januar 2017 @Dr. A. Kula jeg har fått i oppgave å sette meg noen mål frem til april. Vi tar målene kvartal for kvartal. Men jeg vet ikke helt hva de skal være enda 🙊 Så egentlig er vel svaret at ja; det er i utgangspunktet primært bare for å holde seg i form. - Trener du noe bestemt jevnlig ? @Jacklost hva er siste serien du har sett som du vil anbefale? @Svinepels hva er egentlig bakgrunnen for nicket ditt? @Overrasket har du fått mange flørtende P.M etter du opprettet flørtetråden?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12785 Skrevet 10. januar 2017 22 minutter siden, Jacklost skrev: @Svinepels Hva er ditt favoritt spill igjennom tidene? Det jeg har brukt mest tid på er vel Football Manager. @Jacklost Har du fått testet VR gaming ennå?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12786 Skrevet 10. januar 2017 5 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Svinepels hva er egentlig bakgrunnen for nicket ditt? Egentlig ville jeg hete Tidus, men det var jo opptatt. Så har jeg ved flere anledninger blitt kalt en "jævla svinepels " så da synes jeg det passer greit. @Raven.WritingDesk Hva med bakgrunnen for ditt nick?
Dr. A. Kula Skrevet 10. januar 2017 #12787 Skrevet 10. januar 2017 25 minutter siden, Jacklost skrev: Når den er over @Dr. A. Kula Nintendo always @Dr. A. Kula Liker du spill? @Svinepels Hva er ditt favoritt spill igjennom tidene? Joda, jeg liker spilling, men det blir ikke så ofte. Har en tendens til å bli intenst og mye om jeg først går i gang. Liker Gran Tourismo serien da på PS da. @Jacklost hvilke konsoller har du, inklusive de "avdankede"? 22 minutter siden, Moonwalker skrev: Nooooooooo. Kjenner brekningsrefleksen min starter allerede bare ved tanken @EpleDrue Hva er din favorittfarge innen interiør? Kjører du standard "ungkarssvart"? Et par stykker Bare hyggelig å møte nye folk om en er i samme område. @Dr. A. Kula Er det flere her inne du kunne tenkt deg å møte i det virkelige liv? Ja, det er det. Av begge kjønn, og i ulike aldre. Men helst noen jeg er sikker på ikke kjenner meg fra før, og som det er liten mulighet for å treffe på i hverdagen. Vet ikke helt hvorfor, men KG er liksom er fristed slik det er nå, og vil ikke ha det blandet med hverdagslivet. @Moonwalker hvilket sub-forum er du mest aktiv i? 4 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @Dr. A. Kula jeg har fått i oppgave å sette meg noen mål frem til april. Vi tar målene kvartal for kvartal. Men jeg vet ikke helt hva de skal være enda 🙊 Så egentlig er vel svaret at ja; det er i utgangspunktet primært bare for å holde seg i form. - Trener du noe bestemt jevnlig ? @Jacklost hva er siste serien du har sett som du vil anbefale? @Svinepels hva er egentlig bakgrunnen for nicket ditt? @Overrasket har du fått mange flørtende P.M etter du opprettet flørtetråden? Prøver å få sparket litt fotball innimellom, men det er ikke nok. Må nok komme i gang med noe mer regelmessig, og nå er jo en fin anledning til denslags @Raven.WritingDesk falt treningsmusikken i smak?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12788 Skrevet 10. januar 2017 26 minutter siden, Svinepels skrev: Egentlig ville jeg hete Tidus, men det var jo opptatt. Så har jeg ved flere anledninger blitt kalt en "jævla svinepels " så da synes jeg det passer greit. @Raven.WritingDesk Hva med bakgrunnen for ditt nick? Det kommer fra Alice i eventyrland. (Jeg er blodfan) Det er hattemakeren som spør i et Ikke-bursdagsselskap :"Why is a raven like a writingdesk". Jeg synes svinepels er bedre enn Tidus. Og du vet hva dem sier: kjært barn har mange navn ☺️ Med det sagt; var du et rolig og stille barn eller urolig og rampete? @Dr. A. Kula Nei har hørt sangene så mange ganger for så lenge siden at de er kjedelige. Jeg vil ha noe nytt, elektronica eller house, noe med full guffe! - og du svarte ikke på spørsmålet mitt..
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12789 Skrevet 10. januar 2017 @canacas hva foretrekker du å drikke, om du skal drikke deg... canacas..? 😜😊
Gjest canacas Skrevet 10. januar 2017 #12790 Skrevet 10. januar 2017 3 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: @canacas hva foretrekker du å drikke, om du skal drikke deg... canacas..? 😜😊 Da går det i ren sprit, helst 60%. @Raven.WritingDesk skal vi drikke oss dritings og gå apeshitcrazy på kåge?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12791 Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, canacas skrev: Da går det i ren sprit, helst 60%. @Raven.WritingDesk skal vi drikke oss dritings og gå apeshitcrazy på kåge? Klart vi kan! Men ærlig talt tror jeg vi allerede har gjort det, bare uten å koordinere først @canacas hva liker du best med KåGe?
Gjest canacas Skrevet 10. januar 2017 #12792 Skrevet 10. januar 2017 Akkurat nå, Raven.WritingDesk skrev: Klart vi kan! Men ærlig talt tror jeg vi allerede har gjort det, bare uten å koordinere først @canacas hva liker du best med KåGe? Lette spørsmål. Jeg liker selvsagt alle de vakre mennene som poste i penisbildetråden. Jeg er jo kun her for å flørte og fjase og kanskje sjekke opp et smårips eller to. @Raven.WritingDesk Hvordan tror du kåge blir om vi koordinerer?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12793 Skrevet 10. januar 2017 (endret) 6 minutter siden, canacas skrev: Lette spørsmål. Jeg liker selvsagt alle de vakre mennene som poste i penisbildetråden. Jeg er jo kun her for å flørte og fjase og kanskje sjekke opp et smårips eller to. @Raven.WritingDesk Hvordan tror du kåge blir om vi koordinerer? Jeg tror vi kommer til å ha det jævlig artig før vi blir kastet på hodet og rævva ut! @canacas Når skal det store fylleslaget stå? Endret 10. januar 2017 av noe tilfeldig
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12794 Skrevet 10. januar 2017 17 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Det kommer fra Alice i eventyrland. (Jeg er blodfan) Det er hattemakeren som spør i et Ikke-bursdagsselskap :"Why is a raven like a writingdesk". Jeg synes svinepels er bedre enn Tidus. Og du vet hva dem sier: kjært barn har mange navn ☺️ Med det sagt; var du et rolig og stille barn eller urolig og rampete? Jeg var vel en mellomting. Klassens klovn, men aldri noe problembarn. @Raven.WritingDesk Tror du jeg klarer å komme meg i form til sommeren 2017?
Gjest canacas Skrevet 10. januar 2017 #12795 Skrevet 10. januar 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg tror vi kommer til å ha det jævlig artig før vi blir kastet på hodet og rævva ut! @canacas Når skal det store fylleslaget stå? Ser ut som jeg er på fylla allerede, med så mange skrivefeil i forrige innlegg . Jeg er ikke klar for å bli kasta ut helt enda, så må avvente litt til. Må samle litt mer ammo også @Raven.WritingDesk Good cop bad cop? Eller "all bets are off - cops"?
Gjest EpleDrue Skrevet 10. januar 2017 #12796 Skrevet 10. januar 2017 5 timer siden, pika skrev: @EpleDrue Hva er din favoritt-te? Is-te. HEHEHEH. Eplete kanskje. @pika Gir du opp menneskeheten noen ganger? 3 timer siden, Jacklost skrev: @EpleDrue Liker du all flørtingen fra andre til deg på kg eller blir det slitsomt i lengden? Nei, nå er jeg lei. Har prøvd å ignorere anonyme brukere i håp om at det vil ta slutt. Hvordan takler du best sleipe brukere her inne, @Jacklost? 1 time siden, Moonwalker skrev: @EpleDrue Hva er din favorittfarge innen interiør? Kjører du standard "ungkarssvart"? Før var det veldig ungkarssvart, men i 2016 (høres fryktelig lenge ut siden) malte jeg alt hvitt, det var en grusom farge på veggene før. Jeg har også mørkebrunt treverk i hjemmet mitt. Tror ikke jeg går for den stilen når jeg kjøper meg hus. Har utrolig nok hvitt nattbord (det var en gave) og hvitt stuebord. Snakk om å være motebevisst! @Moonwalker Hvor mange brukere har du på ignoreringslisten?
Gjest Cyrus Skrevet 10. januar 2017 #12797 Skrevet 10. januar 2017 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn skal slikke fitte - ikke slikke ræv Anonymkode: fb56a...c3d Porque no los dos? ARRIBA!!!
Gjest Overrasket Skrevet 10. januar 2017 #12798 Skrevet 10. januar 2017 1 time siden, Raven.WritingDesk skrev: @Overrasket har du fått mange flørtende P.M etter du opprettet flørtetråden? Jeg kan med en gang avkrefte myten om det skjer flørting på PM. Det er ikke nok PM-flørting synes jeg. Det var noen som sendte PM for å si at jeg er altfor kverulant, og det måtte jeg jo tilbakevise på det sterkeste . Men lite flørting, altså! @Hermine Grang hadde du for alvor blitt plassert i Griffing av valghatten?
Gjest noe tilfeldig Skrevet 10. januar 2017 #12799 Skrevet 10. januar 2017 4 minutter siden, Svinepels skrev: Jeg var vel en mellomting. Klassens klovn, men aldri noe problembarn. @Raven.WritingDesk Tror du jeg klarer å komme meg i form til sommeren 2017? Jeg tror du vil være i svinbra form! @Svinepels har du noen gang stjålet noe som barn, isåfall hva da? 9 minutter siden, canacas skrev: Ser ut som jeg er på fylla allerede, med så mange skrivefeil i forrige innlegg . Jeg er ikke klar for å bli kasta ut helt enda, så må avvente litt til. Må samle litt mer ammo også @Raven.WritingDesk Good cop bad cop? Eller "all bets are off - cops"? "All bets are off - criminals"!! @canacas har du en favoritt sang du liker å høre på når du er på fest, isåfall hvilken ?
Gjest canacas Skrevet 10. januar 2017 #12800 Skrevet 10. januar 2017 2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg tror du vil være i svinbra form! @Svinepels har du noen gang stjålet noe som barn, isåfall hva da? "All bets are off - criminals"!! @canacas har du en favoritt sang du liker å høre på når du er på fest, isåfall hvilken ? Seff. Kun en som gjelder. Gangsta style @Raven.WritingDesk har du din egen theme-sang?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå