Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

De som ligner litt som jeg har spilt er Fable og WoW. Men jeg har dessverre ikke så mye tid til å spille.

@Sunflower-Delight Spiller du og mannen din sammen noen ganger? (jeg syntes det er så hyggelig :rodmer:)

Googlet disse spilla, kjenner igjen World of Warcraft. Mannen min spiller også Guild Wars som ligner på World of Warcraft. :) Kjenner ikke så mye til Fable, men skjønner at det er noen likheter mellom disse spillene. Ja, de virker som spill som kan lett ta mye av din tid. ;) Men klarer en å begrense hvor mye tid en velger å spille i løpet av en dag så kan en nok spille noen timer hver gang og så vente til neste dag igjen.

Nei, vi har ikke spilt sammen. Grunnen er vel det at vi har kun en data og så liker vi forskjellige spill. Jeg kunne ha sett for meg at vi spilte Nintendo sammen. ;) Da på den gammeldagse måten med joysticks, jeg er fortsatt like glad i å spille Super Mario Bros spilla. :biggrin: Men så har vi heller ikke Nintendo, og da blir det til at vi spiller spill hvert for oss.

@mini-mio Har du noen ganger spilt (data)spill sammen med kjæreste/mann? 

@Hoppetaujenta Vet du hvor det har blitt av brillesmurf? (han blåsmurf brukeren vår?)

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonGangerTo
Skrevet

En katt

Et par år siden da jeg var sammen med mine nærmeste og alle var friske og glade.

Ja, det har jeg faktisk snakket om mange ganger!

@Daybreak Syntes du det er for kaldt til å spise is om vinteren?

@Summers liker du å gå på ski?

@incognita har du brukt et umotorisert kjøretøy i dag?

@AnonGangerTo hvorfor Anon? Og holdt det ikke med en gang?

Anon er forkortelse for anonym, det ville vært for langt brukernavn. Holdt ikke med en gang fordi jeg også tok min datter i betraktning. 

Gjest AnonGangerTo
Skrevet (endret)

En dame som er snill, hun liker meg for den jeg er og vi kan le og snakke om alt sammen. Da hadde jeg vært ganske lykkelig :) Utseende og kropp spiller ingen rolle for meg :)

@AnonGangerTo Ville du ha vært president i USA hvis du hadde muligheten?

@incognita Er du glad i godteri?

Kunne aldri tenkt meg en slik stressende jobb som president i USA. 

Endret av AnonGangerTo
Skrevet

@Hoppetaujenta Vet du hvor det har blitt av brillesmurf? (han blåsmurf brukeren vår?)

Dessverre vet jeg ikke det. Jeg har tenkt det samme, for brukeren var en skikkelig hyggelig-smurf. :) 

Skrevet

@mini-mio Har du noen ganger spilt (data)spill sammen med kjæreste/mann? 

Ja noen ganger, han er egentlig mer en uteperson, men jeg digger å spille sammen.

@Sunflower-Delight liker du naturfag?

@Hoppetaujenta hva gjør du i dag?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Dessverre vet jeg ikke det. Jeg har tenkt det samme, for brukeren var en skikkelig hyggelig-smurf. :) 

Sant det. :jepp: Kanskje han har blitt mer opptatt av livet utenfor dataskjermen? Husker han trivdes å være mye innpå KG, men mye forandringer kan skje det og. 

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Ja noen ganger, han er egentlig mer en uteperson, men jeg digger å spille sammen.

@Sunflower-Delight liker du naturfag?

Jeg liker det sånn "delvis".

@mini-mio Har du og din kjæreste mye lik film smak?

@AnonGangerTo Synes du at de gammeldagse presidentene fra USA var mye bedre enn de presidentene fra seinere(fra mer moderne tid)?

Gjest AnonGangerTo
Skrevet

Jeg liker det sånn "delvis".

@AnonGangerTo Synes du at de gammeldagse presidentene fra USA var mye bedre enn de presidentene fra seinere(fra mer moderne tid)?

@Sunflower-Delight Jeg synes de gammeldagse var tøffere og mer modige enn de mer moderne presidentene. Skulle ønske USA hadde en som Putin, en som du helst ikke vil kødde med og "kicked ass". 

Gjest incognita
Skrevet

@incognita regner du deg som rasist eller bare rasebevist?

Anonymkode: 08b95...fe2

Jeg er ingen rasist, men jeg skal innrømme at jeg har noen forutinntatte holdninger rettet mot visse etniske grupper.

@incognita hva er den rareste jobben du har hatt?

For mange år siden var det en liten bedrift som betalte meg skikkelig gode penger for å dra rundt til firmaer (som hadde benyttet seg av tjenester den bedriften leverte) for å levere kurver med kaker og snop. Husker at de i annonsen spesifikt etterspurte en "søt jente", er det egentlig lov?? :fnise: . Det tror jeg er rareste jobben jeg har hatt, ikke at det egentlig føltes ut som en jobb.

@AB Hvorfor velger du å ikke skrive med brukernavn?

@mini-mio Hva var den første jobben du hadde?

@AnonGangerTo Hva savner du mest fra usa? 

@rundtfingern Hvem er det som har deg rundt fingeren?

Skrevet

Jeg er ingen rasist, men jeg skal innrømme at jeg har noen forutinntatte holdninger rettet mot visse etniske grupper.

For mange år siden var det en liten bedrift som betalte meg skikkelig gode penger for å dra rundt til firmaer (som hadde benyttet seg av tjenester den bedriften leverte) for å levere kurver med kaker og snop. Husker at de i annonsen spesifikt etterspurte en "søt jente", er det egentlig lov?? :fnise: . Det tror jeg er rareste jobben jeg har hatt, ikke at det egentlig føltes ut som en jobb.

@AB Hvorfor velger du å ikke skrive med brukernavn?

@AnonGangerTo Hva savner du mest fra usa? 

@rundtfingern Hvem er det som har deg rundt fingeren?

@Incognito Ingen, jeg er singel ;) Er vel noe så enkelt som bestevenninnene mine, men ellers er jeg ganske ledig, selvstendig og ingen har meg rundt fingern ;) 

Skrevet

Avisbud

Ja, men jeg er litt tøffere når det gjelder å se skumle filmer.

@incognita er du glad i naturfag

@Sunflower-Delight blir du redd av skrekkfilmer?

@rundtfingern er du glad i å shoppe på salg?

Skrevet

Avisbud

Ja, men jeg er litt tøffere når det gjelder å se skumle filmer.

@Sunflower-Delight blir du redd av skrekkfilmer?

@rundtfingern er du glad i å shoppe på salg?

Alt for glad... heh.. Brukte nettopp 250kr på en Elise Ryan kjole på salg, på nelly... Neida.. jeg har ikke 20 kjoler fra før :sjenert:

• Liker 1
Gjest incognita
Skrevet

Ja, jeg er vel det. 

@mini-mio Har du noen fobier?

@rundtfingern Har du lest reglene for denne tråden (første side, første innlegg) ?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet
@Sunflower-Delight

blir du redd av skrekkfilmer?

Kommer an på hvilken skrekknivå de er på. Noen skrekkfilmer blir jeg redd av, mens andre skrekkfilmer synes jeg er ekle eller har altfor mye blod/gørr. Men jada, er ikke så veldig glad i skrekkfilmer/grøssere. Husker jeg så på The Shining med Jack Nicholson og ble ikke redd av den filmen, mens andre mente at den var kjempeskummel. ;) Men syntes at Den Sjette Sans var veldig skummel, noe som andre igjen mente var mindre skummelt.

@mini-mio Er det visse skrekkfilmer/grøssere du synes er skikkelige skumle? Hvilken da?

@rundtfingern Liker du å danse?

Skrevet

Nå har jeg det. takk for at du minnet meg på ;) 

Det gjør jeg faktisk! Danset i mange år før jeg gav meg! Elsker det :D 

@incognita : hvor skal du feire jula?

@Sunflower-Delight : Hvorfor heter du sunflower? er du et solskinn i en grå hverdag?

@mini-mio : Liker du å synge?

Skrevet

Har ikke begynt. Får lønn midt i desember, og 7000 av dem er brukt på en ny telefon... Fint med penger...

@incognita : Hvilken årstid liker du best?

@AnonGangerTo : Liker du lakris?

Skrevet

@mini-mio Har du noen fobier?

Jepp

@mini-mio Er det visse skrekkfilmer/grøssere du synes er skikkelige skumle? Hvilken da?

Sånne med spøkelser i er spesielt skumle. Og så er den der Blair Witch Project ganske skummel

@mini-mio : Liker du å synge?

Nei, jeg foretrekker å høre på andre synge

@incognita bør man leve med fobier eller forsøke å kvitte seg med dem?

@Sunflower-Delight har du et godt tips for å slutte med leppebiting eller andre uvaner?

@rundtfingern hva er din favorittsalme og kan du synge den og poste her?

@Intruder hvor ble det av deg?

Gjest Sunflower-Delight
Skrevet
@Sunflower-Delight

: Hvorfor heter du sunflower? er du et solskinn i en grå hverdag?

Solsikke blomsten er min favoritte blomst, sjølv om jeg er også glad i blomster generelt. Men solsikken har en spesiell plass i meg, føler at det passer godt hvordan jeg er som person også symbolsk sett. Jeg prøver å være et solskinn i hverdagene, men jeg har også mine dårlige dager.

@Sunflower-Delight

Går du ofte til frisøren?

Nei. Jeg går til frisøren ca. 2 ganger i året. 

@rundtfingern Hva slags klesstil liker du best?

@incognita Har du gått til en galla fest?

Skrevet

Jeg elsker "Deg å få skode"... Som kristen er det veldig mange og velge i, men også "Deg være ære" er en favoritt. Elsker å synge også.

Holder meg til svart og grått på vinteren og høsten, og bohemstil på sommeren ;) Liker det best sånn!

@mini-mio : Synger du i dusjen?

@Sunflower-Delight : Hvilke sko foretrekker du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...