AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1301 Skrevet 6. desember 2015 @AmbivalentReaction Er du og WubWub samme person? Eller har du flere profiler her inne?@Hummels Er du kjekk? Jeg innbiller meg det nemlig;) Og har du flere kontoer her inne?Det er dere to jeg er mest nysgjerrige på Anonymkode: 4ff4a...7dc
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #1302 Skrevet 6. desember 2015 @incognita Hvordan er været hos deg nå?Det er mildt og tørt. @incognita Hvor lenge hadde du et personlig forhold med din bamse/dukke og hvor godt var forholdet?Kan aldri huske å ha hatt noe slikt.@incognita Hva tenker du passer innenfor kategorien sære interesser?Hmmm fotballgolf, pinnedyroppdrett, fugletitting. Denslags.@incognita fikk du pm jeg sendte?:)Nei? @Lady når sendte du PM? @ClosedParadise Hva er du skikkelig flink til?@Summers Har du vært i Thailand?@Sunflower-Delight hva er din svakeste egenskap?
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1303 Skrevet 6. desember 2015 @AmbivalentReaction Er du og WubWub samme person? Eller har du flere profiler her inne?@Hummels Er du kjekk? Jeg innbiller meg det nemlig;) Og har du flere kontoer her inne?Det er dere to jeg er mest nysgjerrige på Anonymkode: 4ff4a...7dcKjipt å bruke AB her, da kan ikke vi spørre deg om ting.Som WubWub sier er jeg langt mer vittig enn ham selv. Vi er ikke samme person, jeg føler meg mer moden og reflektert enn han.@Hummels - Pistasje eller sjokoladeis?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1304 Skrevet 6. desember 2015 Kjipt å bruke AB her, da kan ikke vi spørre deg om ting.Som WubWub sier er jeg langt mer vittig enn ham selv. Vi er ikke samme person, jeg føler meg mer moden og reflektert enn han.@Hummels - Pistasje eller sjokoladeis?Singel? Anonymkode: 098a6...6d4
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. desember 2015 #1305 Skrevet 6. desember 2015 @Sunflower-Delight liker du non.stop?Hvis du mener sjokoladen(?), da er det ja.@mini-mio Hva liker du best; Mørk sjokolade eller godteri med sursmak? @Sunflower - Delight Kva er verst, orkan eller flom?'Jeg vet ikke helt. Synes begge deler ser ille ut. Først tenker jeg at orkan er værst, men flom er da også ikke bare bare det og. Vanskelig å tenke på. Synes da at Twister Orkan ser skikkelig skummel ut, da. Men skjønner nå at twister orkan og vanlig orkan er svært så forskjellige. @Daybreak Ville du ha blitt med på Tornado Chasers? @sunflower-delight har du et typisk A4 liv?Jeg tror da ikke det.@Lady Kan du definere hva et typisk A4 liv er?
Gjest Sunflower-Delight Skrevet 6. desember 2015 #1306 Skrevet 6. desember 2015 Hmmm fotballgolf, pinnedyroppdrett, fugletitting. Denslags. @Sunflower-Delight hva er din svakeste egenskap?Ok. Jeg er da kanskje ikke så sær i interessene mine, da. Kanskje det er matte? Første tanke som kom til meg iallefall.@incognita Har du noen sære interesser?
Daybreak Skrevet 6. desember 2015 #1307 Skrevet 6. desember 2015 Hvis du mener sjokoladen(?), da er det ja.@mini-mio Hva liker du best; Mørk sjokolade eller godteri med sursmak?Jeg vet ikke helt. Synes begge deler ser ille ut. Først tenker jeg at orkan er værst, men flom er da også ikke bare bare det og. Vanskelig å tenke på. Synes da at Twister Orkan ser skikkelig skummel ut, da. Men skjønner nå at twister orkan og vanlig orkan er svært så forskjellige. @Daybreak Ville du ha blitt med på Tornado Chasers? Jeg tror da ikke det.@Lady Kan du definere hva et typisk A4 liv er?Må innrømme eg ikkje heilt veit kva det er @Sunflower-Delight Kan du fortelje meg kva Tornado Chasers er for noko?
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1308 Skrevet 6. desember 2015 Singel? Anonymkode: 098a6...6d4Ja, jeg er singel. Enn du?
Lady Skrevet 6. desember 2015 #1309 Skrevet 6. desember 2015 Det er mildt og tørt. Kan aldri huske å ha hatt noe slikt. Hmmm fotballgolf, pinnedyroppdrett, fugletitting. Denslags. Nei? @Lady når sendte du PM? @ClosedParadise Hva er du skikkelig flink til?@Summers Har du vært i Thailand?@Sunflower-Delight hva er din svakeste egenskap?tidligere i dag
Lady Skrevet 6. desember 2015 #1310 Skrevet 6. desember 2015 Hvis du mener sjokoladen(?), da er det ja.@mini-mio Hva liker du best; Mørk sjokolade eller godteri med sursmak?Jeg vet ikke helt. Synes begge deler ser ille ut. Først tenker jeg at orkan er værst, men flom er da også ikke bare bare det og. Vanskelig å tenke på. Synes da at Twister Orkan ser skikkelig skummel ut, da. Men skjønner nå at twister orkan og vanlig orkan er svært så forskjellige. @Daybreak Ville du ha blitt med på Tornado Chasers? Jeg tror da ikke det.@Lady Kan du definere hva et typisk A4 liv er?Volvo, hund, rekkehus, mann, barn, 09:00-16:00 jobb.. @Sunflower-delight Hva anbefaler du til enkel søndagsmiddag ?
RompeRusk Skrevet 6. desember 2015 #1311 Skrevet 6. desember 2015 Ikke så mye etter jeg begynte å barbere meg! @incognita er du ferdig med julegavene? @Severus om du kunne få en het natt med den fotballspilleren du ville - hvilken? @HarryDotter så koselig å høre at du er forelska! Har du funnet mannen/kvinnen i ditt liv?
Gjest Hummels Skrevet 6. desember 2015 #1312 Skrevet 6. desember 2015 @Hummels en film som gjorde inntrykk, og hvorfor?Jeg husker godt the boy in the striped pyjamas. Vi så på skolen. Den var sterkt og alle fikk tårer i øynene. Schindlers liste også. Sterke filmer som aldri blir glemt.@Hummels Jobber du, studerer du eller gjør du begge deler? Ingen av delene nå. Har jobbet litt. Droppet ut av vgs, og drev med rus i stedet for, så vurderer å prøve igjen, men jeg vet ikke. Siden jeg er 25 år så hadde det vert fint å vert ferdig med skole men..@Hummels er du forelsket for tiden?Ja dessverre. I bestevenninnen min fra barneskolen. Tror ikke hun har samme følelser igjen, og jeg er redd for å ødelegge vennskapet. Hun kan jeg snakke med alt om, unntatt dette.@AmbivalentReaction Er du og WubWub samme person? Eller har du flere profiler her inne?@Hummels Er du kjekk? Jeg innbiller meg det nemlig;) Og har du flere kontoer her inne?Det er dere to jeg er mest nysgjerrige på Anonymkode: 4ff4a...7dcKjekk nok. Kommer vel an på hva folk liker og faller for. Jeg er fornøyd.@Hummels - Pistasje eller sjokoladeis?Begge er god, men sjokoladeis er så klart best @ambivalentReaction hvilken kvinner tenner du for?
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1313 Skrevet 6. desember 2015 Jeg husker godt the boy in the striped pyjamas. Vi så på skolen. Den var sterkt og alle fikk tårer i øynene. Schindlers liste også. Sterke filmer som aldri blir glemt. Ingen av delene nå. Har jobbet litt. Droppet ut av vgs, og drev med rus i stedet for, så vurderer å prøve igjen, men jeg vet ikke. Siden jeg er 25 år så hadde det vert fint å vert ferdig med skole men..Ja dessverre. I bestevenninnen min fra barneskolen. Tror ikke hun har samme følelser igjen, og jeg er redd for å ødelegge vennskapet. Hun kan jeg snakke med alt om, unntatt dette. Kjekk nok. Kommer vel an på hva folk liker og faller for. Jeg er fornøyd. Begge er god, men sjokoladeis er så klart best @ambivalentReaction hvilken kvinner tenner du for?Jeg håper du mener tenner du på. Jeg innbiller meg at jeg liker blonde tynne jenter på min høyde med blå eller grønne øyne, jeg ender alltid opp med korte jenter med brune øyne. @Incognita - Skriver du noen ganger innlegg kun for å provosere?
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #1314 Skrevet 6. desember 2015 tidligere i dag jeg har iikke fått noe? kan du sende på nytt?
Gjest -Tricia- Skrevet 6. desember 2015 #1315 Skrevet 6. desember 2015 Hvem har du som profilbilde @Hummels? Og ligner du på han?
Florence Skrevet 6. desember 2015 #1316 Skrevet 6. desember 2015 @Florence Hvorfor har du bilde av en mann i din avatar?Fordi han er kjekk.
Lady Skrevet 6. desember 2015 #1317 Skrevet 6. desember 2015 jeg har iikke fått noe? kan du sende på nytt?nå da?:)
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1318 Skrevet 6. desember 2015 Ja, jeg er singel. Enn du? Ja, men tror ikke du liker meg... Tror du syns jeg er dum og slitsom.. Anonymkode: 098a6...6d4
ajarRun Skrevet 6. desember 2015 #1319 Skrevet 6. desember 2015 Ja, men tror ikke du liker meg... Tror du syns jeg er dum og slitsom.. Anonymkode: 098a6...6d4Hvorfor tror du det?
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2015 #1320 Skrevet 6. desember 2015 Hvorfor tror du det?Bare en (reell) følelse jeg har.. Er ikke du sammen med søstra til ekskjæresten din da? Anonymkode: 098a6...6d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå