minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1201 Skrevet 5. desember 2015 Nei, heldigvis ikke @mini-mio hva er det verste du har lest på kvinneguiden?De som skriver at de skal ta livet av seg. Det blir moderert bort fort, så det er sikkert flere enn man tror. @mini-mio Hvem burde bli årets nordmann?IngenSom tidligere nevnt, nei Jeg er bare født i stjernetegnet tvillingene @mini-mio Hvilken telefon har du, og er du fornøyd?Iphone, husker ikke hva den heter, ikke nyeste modell.@mini-mio hva er det værste du har vært vitne til?Jeg har vært vitne til at flere personer som står meg nær er blitt veldig syke både fysisk og psykisk. Og så var det en i klassen min på barneskolen som ble mobbet ganske grovt...@Incognita når var sist du lo høyt?@Hummels har du trent i dag?@Summers hva er din favorittdessert?@_Tvillingjenta_ hva skal du i morgen?@Lady hvor gammel er du?@Sunflower-Delight liker du non.stop?
Gjest Citronella Skrevet 5. desember 2015 #1202 Skrevet 5. desember 2015 Det er tull og ball i siteringer altså...Jeg har ikke prøvd vippeserum. Til dels er jeg for lat, og ville sikkert glemt det flere ganger i uken. Og er vitenskaplig kritisk. Fungerer det? @Incognita: hvilken roman satte spor?@Hummels: hvorfor liker du meg?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1203 Skrevet 5. desember 2015 @Incognita når var sist du lo høyt?Mindre enn 1 minutt siden. Henger med venninner. Lo av min egen vits.. @mini-mio Hva er det mest malplasserte du noensinne har hatt i kjøleskapet?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1204 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har ikke prøvd vippeserum. Til dels er jeg for lat, og ville sikkert glemt det flere ganger i uken. Og er vitenskaplig kritisk. Fungerer det? @Incognita: hvilken roman satte spor?Vippeserum fungerer, men inneholder unektelig stoffer som ikke er bra for kroppen. Mesteren og Margarita som jeg nevnte tidligere i dag, den satt spor.@Citronella Hvilken bok har gjort sterkest inntrykk på deg?
Gjest Hummels Skrevet 5. desember 2015 #1205 Skrevet 5. desember 2015 @Hummels har du trent i dag?Ja trente tidligere i dag. I morgen skal jeg være lat. @Hummels: hvorfor liker du meg?For du virker som en hyggelig bruker og jeg liker det du skriver i forumet.@Citronella Hva med deg? Hvorfor liker du meg?
Gjest Citronella Skrevet 5. desember 2015 #1206 Skrevet 5. desember 2015 Vippeserum fungerer, men inneholder unektelig stoffer som ikke er bra for kroppen. Mesteren og Margarita som jeg nevnte tidligere i dag, den satt spor.@Citronella Hvilken bok har gjort sterkest inntrykk på deg?Det er mange. Jeg må tenke. Roman...Kanskje Paul Auster - New York Trilogi? Og Jonathan Franzen- Corrections. (må kanskje prøve vippeserum....)Ja trente tidligere i dag. I morgen skal jeg være lat. For du virker som en hyggelig bruker og jeg liker det du skriver i forumet.@Citronella Hva med deg? Hvorfor liker du meg?Jeg liker deg fordi du ikke er så konvensjonell. Du har noe ved deg som er rart, på en positiv måte. Liker deg.@incognitaServerer du Baileys eller single malt til meg om jeg tilfeldigvis havner på nach hos deg?@Hummels en film som gjorde inntrykk, og hvorfor?
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1207 Skrevet 5. desember 2015 Mindre enn 1 minutt siden. Henger med venninner. Lo av min egen vits.. @mini-mio Hva er det mest malplasserte du noensinne har hatt i kjøleskapet?Pappen som er rundt en sixpack etter ølen er drukket opp. Men det er lenge siden.@Incognita Ler venninnene dine også av vitsen?@Citronella hva skal du i jula?
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1208 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Skjedde noe rart noe her.. Prøver å svare igjen Endret 5. desember 2015 av _Tvillingjenta_
_Tvillingjenta_ Skrevet 5. desember 2015 #1209 Skrevet 5. desember 2015 Nei, heldigvis ikke De som skriver at de skal ta livet av seg. Det blir moderert bort fort, så det er sikkert flere enn man tror.IngenIphone, husker ikke hva den heter, ikke nyeste modell.Jeg har vært vitne til at flere personer som står meg nær er blitt veldig syke både fysisk og psykisk. Og så var det en i klassen min på barneskolen som ble mobbet ganske grovt...@Incognita når var sist du lo høyt?@Hummels har du trent i dag?@Summers hva er din favorittdessert?@_Tvillingjenta_ hva skal du i morgen?@Lady hvor gammel er du?@Sunflower-Delight liker du non.stop?I morgen skal jeg ut å handle inn litt ting og tang jeg trenger for å lage noen julegaver, og så må jeg lese til eksamen Spise/ta en drink ute på et uformelt men koslig sted. Avslappet stemning, god kjemi og lik humor er også viktig for en perfekt date @_tvillingjenta_ hva liker du å finne på?Jeg liker å lese bøker, lytte til musikk, være med familie og venner og å lage ting Haha, jeg har mange. Ja, det gjorde jeg. Beklager det. Når jeg får vondt har jeg i det siste lagt til meg uvanen med å rope ut "SVARTE NEGER!". Ikke veldig heldig akkurat. Jeg jobber kontinuerlig med å legge det av meg. @_Tvillingjenta_ Oppfattet du meg som nerdete før jeg skreiv at jeg var "sovjet-nerd" tidligere? @Sunflower-Delight Har du noen sære interesser?@Jessica! Er du lykkelig?Nei, ikke i det hele tatt faktisk @Hummels Beste minne fra fotballbanen?@incognita Smarteste personen du kjenner, hva jobber h*n som?@Sunflower-Delight Beste maten du har smakt?@_Tvillingjenta_ Hadde du ofret livet ditt for fred i midtøsten? Ville svaret på spørsmålet være avhengig av om verden fikk vite at det var du som sikret freden?Svaret ville vært nei uansett, rett og slett fordi jeg er for glad i livet mitt. Egoistisk, men sant.Når jeg skulle sentre til noen så scoret jeg i stedet, og det var det siste og avgjørende målet. Lagkameratene mine kastet seg over meg av glede. @_Tvillingjenta_ hvilken øyenfarge har du?Jeg har blå øyne, og i følge enkelte er det grønnskjær i det ene @Hummels Jobber du, studerer du eller gjør du begge deler?@incognita Hva studerer den smarte studenten din? @mini-mio Kan du anbefale en film å se en lørdagskveld? @Summers Hvilket yrke kunne du for alt i verden ikke tenke deg å ha?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1210 Skrevet 5. desember 2015 @incognitaServerer du Baileys eller single malt til meg om jeg tilfeldigvis havner på nach hos deg?Single malt skal bli.@Incognita Ler venninnene dine også av vitsen?Var mest jeg som lo egentlig.. @Citronella Har du krystall som har gått i arv? Hvor gammelt er det isåfall?@mini-mio Liker du best amerikansk eller britisk stand-up?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1211 Skrevet 5. desember 2015 @incognita Hva studerer den smarte studenten din? Realfag. Ish. @_Tvillingjenta_ Hva er ditt favorittfilter på instagram?
Gjest lipgloss Skrevet 5. desember 2015 #1212 Skrevet 5. desember 2015 Jeg har hatt en del å stri med, ja. @Lady Er du fornøyd med måten du ble oppdratt på av dine foreldre? Den er litt vrien. Tror jeg må velge andre alternativ. Jeg er lett frossen av meg, så jeg hadde ikke taklet bra med å gå rundt i kun shorts og t-skjorte i løpet av vinteren. Unntatt hvis dette er inne og i tropisk "inne-temperatur". @Aucaman Er du lett frossen sjølv eller er du mer varmblodig?Jeg er faktiskt glad i julebrød. Den med rosiner i. Men liker også kransekake. Kjempelenge siden jeg har spist det nå. Ellers liker jeg godt noen av de typiske jule/nyttårs kakene over her, som olieboller og appelflapper. @Daybreak Hva er den fineste ponnien?@altflyter Jeg ser at du har en profilbilde av et tre. Føler du en spesiell tiltrekning mot trær generelt? @lipgloss Hvem er vedkomende du har profilbilde av? Det er hemmelig
Gjest Citronella Skrevet 5. desember 2015 #1213 Skrevet 5. desember 2015 (endret) Dette er meg, og ikke mini-mio! Fuck sitatfunksjon på KG. Jeg har krystall som har gått i arv, ja. Det er glass som mine oldeforeldre fikk i bryllupsgave.Det første delen av jula skal vi være i Frankrike. Romjul og nyttår blir det Goa.@mini-mio du er den snilleste her inne. Kan du bake en kake til meg? Jeg kan ikke bake, og pavlova med masse frukt og krem ser så godt ut@incognita hva liker du å gjøre på søndager? @Hummels er du forelsket for tiden? Endret 5. desember 2015 av Citronella
minister-mio Skrevet 5. desember 2015 #1214 Skrevet 5. desember 2015 @mini-mio Kan du anbefale en film å se en lørdagskveld? A Clockwork Orange er veldig kul @mini-mio du er den snilleste her inne. Kan du bake en kake til meg? Jeg kan ikke bake, og pavlova med masse frukt og krem ser så godt utMoren min baker en visstnok helt ok Pavlova, jeg har ikke smakt, men ok, jeg kan skaffe deg en!@mini-mio Liker du best amerikansk eller britisk stand-up?Jeg er veldig fan av britisk humor og typ Young Ones, men når det gjelder stand up er det mye bra begge steder. Bill Hicks og Pablo Francisco er dødsbra!@Twilightjenta_ hadde du sett den allerede? Hva er din favorittfilm?@Citronella hvor kan jeg avlevere pavlovakaken?@Incognita kunne du gjort stand-up?@Lipgloss er du glad i advent?
Gjest incognita Skrevet 5. desember 2015 #1215 Skrevet 5. desember 2015 @Incognita kunne du gjort stand-up? Det er det bare jeg som tror. @mini-mio Vil du se et bilde av meg og pablo francisco?
minister-mio Skrevet 6. desember 2015 #1216 Skrevet 6. desember 2015 Det er det bare jeg som tror. @mini-mio Vil du se et bilde av meg og pablo francisco? Ja Ja, det vil jeg
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2015 #1217 Skrevet 6. desember 2015 Noen har spurt meg spørsmål, men er så mange sider at jeg finner den ikke igjen (og ikke har jeg tenkt å lete heller). Så da bare begynner jeg med noen spørsmål jeg da! @Citronella: Hvordan ble det med den tilfredsstillelsen, fikk du lov å handle andre steder?@incognita: Hva var ditt favorittfag på barneskolen?@mini-mio: Hvor lenge siden du var sist forelsket?@Franke Ann: Er du mann eller kvinne?
Gjest incognita Skrevet 6. desember 2015 #1218 Skrevet 6. desember 2015 Ja Ja, det vil jegSender nuh. @incognita: Hva var ditt favorittfag på barneskolen? Hmm norsk tror jeg. @Rainstorm Hva slags lesestoff foretrekker du?
Gjest supernova_87 Skrevet 6. desember 2015 #1219 Skrevet 6. desember 2015 Hmm norsk tror jeg. @Rainstorm Hva slags lesestoff foretrekker du?Jeg foretrekker fiction. Men jeg liker også fag, liker for mye når det kommer til lesestoff. @incognita: Hvilken bok leste du sist?@HarryDotter: Hvor lenge siden er det du sist var forelsket?
minister-mio Skrevet 6. desember 2015 #1220 Skrevet 6. desember 2015 @incognita har du vært på stand-up i usa og/eller england?@Rainstorm hva er din favoritt julemusikk?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå