Gå til innhold

Spør en bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

@Frk.K Hvordan sletter jeg mine vedlegg?

Aner ikke.. :sjenert: Finner ikke ut av det selv. Men har spurt videre i håp om at noen andre vet.

Gjest incognita
Skrevet

Aner ikke.. :sjenert: Finner ikke ut av det selv. Men har spurt videre i håp om at noen andre vet.

Superdupert! Takk. :) 

Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Hehe. Skal vurdere det. :fnise: 

Jepp. Jeg har vært på nyhetene en gang, og på et tv-program en gang.

Nope.

Veldig :) 

Hmm. Nei.

Hoppe i strikk. Gjort det før og hadde gjort det igjen! :) 

Det var tenkt mest for å få igang tråden. Slik at ikke kun to personer sitter og spør hverandre frem og tilbake i en liten evighet liksom.

Til dere alle: Hva håper dere at dere får i julegave? :) 

Jeg tenker egentlig ikke på slikt lenger :) Jeg gleder meg til å gi gavene mine som jeg har kjøpt og se reaksjonen dems når de åpner dem :D

@Lady Ble det siste spørsmålet litt for privat?

@Moonwalker Svarte du på spørsmålet mitt? Har ikke fått med meg :)

Forderva tagging som ikke funker som den skal...

Skrevet

Æhh.. jeg vet faktisk ikke hva jeg skal svare. Jeg er ytterst lite opptatt av kjendiser. Men for å nevne ei jeg vet navnet på, så får det bli Adriana Lima. Også hun norske bloggeren.. hun lyshåra på rundt 21-22. (Det er vel bare en av dem?) Men stort sett vet jeg om veldig mange andre personer som ikke er kjente som er enormt mye mer attraktive enn kjendiser. Det har mye med personlighet for meg å gjøre.

Det kan jeg til en viss grad, Daybreak! Hold deg fast:

Hun skal være snill, omsorgsfull, glad og fornøyd. Like samtaler og skal klare å kommunisere på et litt dypere plan en bare hverdagspjatt. Hun bør være opptatt av hjem og hus/interiør, bry seg om fremtiden, være målrettet og ambisiøs, ønske å planlegge, sette og å nå mål i felleskap med meg - det være seg alt fra små ting som feriedestinasjoner, større innkjøp, eller store livsvalg. Hun skal kunne krangle og diskutere, men på en rasjonell måte, klare å innrømme hvis hun har feil, og å klare å påpeke når og at jeg har feil. Selvfølgelig er hun trofast, lojal og har verdier som samstemmer med mine hva angår tillit, oppdragelse, materielle goder og livsførsel for øvrig. Hun bør kunne ta seg en fest, men ikke føle at det er det kuleste hun gjør 30 ganger i året. Videre bør hun like å holde seg i form, være pen og glad i sex. Av musikk så hører hun ikke på soul eller korpsmusikk, og hun liker å se andre filmer enn bare romantiske komedier. Ser gjerne at hun har en eller annen utdanning, eller har en ambisjon om å tilegne seg kunnskap fordi hun ser både nytten og verdien i en kontinuerlig utvikling. ... ja, for drømmedama er det egentlig sånn at denne listen goes on, and on, and on.. ;)

@Daybreak Kan du skildre drømmemannen?

@Lady - Skal du spise godteri til helgen?

Eg må vel prøve å vere like flink eg då. I alle fall ei grov skildring:

Ein snill, omsorgsfull og småertete mann som kan å lage mat. Han tenkjer på framtida, vil ha 2-3 barn, vere trufast, verdiar og religion som samsvarer med meg. Ha ei fast inntekt og vere ferdig med festing. Han må kunne akseptere min dyre og tidkrevjande hobby (hest), (dvs at vi då vil tilbringe noko tid frå kvarandre ettersom eg ikkje forventar at han skal like min hobby. Han skal like å både prate og vere stille når det høver seg. Helst vere høg (høgare enn meg), mørk og skjegg med blå/brune augo og eit rampete smil. Veltrent kropp og helst kunne litt om alt (alt - mogleg - mann er kjekt å ha). 

Tja,lov å drøyme,er det ikkje?

@Intruder Er du like rampete no som du verka som ungdom? 

Skrevet

Spørr meg, spørr meg!! *gira*

Gjest Gjest_Jacklost
Skrevet

Superdupert! Takk. :) 

Man må gå inn på selve innlegget for å slette det, i know. Det er helt tåpelig...

Skrevet

Jeg tenker egentlig ikke på slikt lenger :) Jeg gleder meg til å gi gavene mine som jeg har kjøpt og se reaksjonen dems når de åpner dem :D

@Lady Ble det siste spørsmålet litt for privat?

@Moonwalker Svarte du på spørsmålet mitt? Har ikke fått med meg :)

Forderva tagging som ikke funker som den skal...

@jacklost hvilke spørsmål tenker du på?

Skrevet

@closedparadise har du tatovering?

Gjest incognita
Skrevet

Haha søta!! :)

@ClosedParadise Hva er det første du gjør når du våkner om morgenen? 

Skrevet

Doge: Drømmer du mye imens du sover?

Ja, veldig ofte. Noen ganger så mye at jeg er sliten når jeg våkner :natti: 

@Doge Har det allerede kommet noe snø der du bor nå?

Det kom litt i dag :jepp: 

@Doge har du noengang betalt noe med bitcoins?

Nei. Har ikke vurdert det en gang. 

@Doge Hvilken bruker er du mest nysgjerrig på på KG? 

Hmm... Mange! Kanskje mest nysgjerrig på AB-ene som har sagt at de liker meg. Greit å vite hvor jeg har folk :ninja: Og Nasse Nøff, for det er ikke ofte jeg ser en ekte barndomshelt her på KG.

@Summers når pleier du å stå opp?

@Sunflower-Delight gleder du deg til jul? 

@mini-mio har du mest tro på bitcoins eller dogecoins? (Sier seg selv egentlig...) 

@Perelandra liker du turkish delight?

@Moonwalker hva er noe av det første du gjør når du kommer hjem? 

Skrevet

@ summers draumejobb?

Statsminister.

@Stjerner og planeter  Hvilke komiker/komiserie får deg til å le?

@Summers - Har du lett for begynne å le?

Middels, men valgt  venner som får meg til å le så jeg ler en god del.

@Intruder Følger du noen blogger?

Skrevet

@Doge Hva ønsker du deg til jul?

Jeg vet faktisk ikke :bond: Føler jeg har det jeg trenger. Mangler egentlig bare hus, dame, hund, katt og bil :fnise: 

@Frk.K Har du vurdert å ha lillehund som avatar?

@Daybreak Er det noe du skulle ønske det var litt mindre av her på KG? 

Skrevet (endret)

@Frk.K Har du vurdert å ha lillehund som avatar?

Jeg vil jo selvfølgelig vise han frem, han er jo så perfekt :rodmer: Men folk kunne kjent meg igjen, så det er uaktuelt! Får du ikke nok bilder av han da? 

Endret av Frk.K
Skrevet (endret)

Jeg vil jo selvfølgelig vise han frem, han er jo så perfekt :rodmer: Men folk kunne kjent meg igjen, så det er uaktuelt! Får du ikke nok bilder av han da? 

Nok? Nei! :riste:  :ler: 

@Sarah. Hvem sine svar i denne tråden er du mest interessert i å lese? 

Endret av Doge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...