minister-mio Skrevet 28. november 2015 #241 Skrevet 28. november 2015 Etter 7 glass vin liker jeg å danse, da synes jeg også at jeg er ekstremt flink. Bortsett fra det, nei og nei.. dessverre.Nei, jeg prøver å bli interessert i noe, men får det ikke til. Det ender alltid opp med at jeg slår av å begynner å jobbe i stedet Men har holdt ut en stund med simulatorspill. Type SimCity og Cities Skylines, RollerCoaster Tycoon etc.Nei, aldri hatt. Fint du spesifiserte "på hodet". Jeg har veldig langt hår nedenfor skuldrene sånn ellers.. Hehe, jeg har ikke vurdert det så nøye egentlig - men når du sier det, og om det stemmer - så er det jo faktisk påfallende!Investor.@Rainstorm - Er du glad i regn?@mini-mio - Har du problemer med å omgås overdrevent positive folk?@incognita - Har du noen gang tatt deg selv i å sitte inne å pimpe når sola skinner?@Moonwalker - Hvor mange forhold har du vært i?@Okapi - Hvor gammel er du, og har du alltid vært den som kommer med gullkorn?@Severus - Hvilke spill liker du å spille?@Sunflower-Delight - Er du redd for at noen skal gjenkjenne deg på KG?
Gjest Skrevet 28. november 2015 #242 Skrevet 28. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
annebanane Skrevet 28. november 2015 #243 Skrevet 28. november 2015 @Moonwalker - Hvor mange forhold har du vært i?Ingen skikkelige. @Moonwalker Hva har du/ skal du spise til middag i dag?Det ble en pai laget med noe rester jeg fann i kjøleskapet. @Intruder Har du drevet med noe sport?@incognita Kan du ro?
Lady Skrevet 28. november 2015 #244 Skrevet 28. november 2015 Ingen data, ingen telefon, kun meg og min kjære på en strand helt alene. Altfor stor!Nei, ikke egentlig. Men jeg koser meg. Jeg så en film en gang hvor hele handlingen foregikk i en bil. Det var rimelig tragisk. Terningkast 1. Har hatt skulderkort et par ganger i barndommen. For 4-5 år siden røyk jeg forresten på den der side-cut trenden. Nå har jeg langt hår og trives med det. Å være litt snillere med meg selv. Jeg sminker meg hver dag ja. Nei. @Hindenburg Hva gjør deg sint? @Lady Skal du sende PM til Intruder snart? @Moonwalker Hva har du/ skal du spise til middag i dag? @Sunflower-Delight Er du politisk engasjert? @Intruder Synes du det er litt påfallende at det ikke er stjerner i bakgrunnen på bilder som ble tatt på månen i 1969? @Rainstorm Har du gjort noe du angrer bittert på noen gang? @Severus Hvor mange ganger har du vært forelsket? Hvem vet? @incognita Synes du jeg skal sende pm til Intruder?
Gjest Skrevet 28. november 2015 #245 Skrevet 28. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
annebanane Skrevet 28. november 2015 #246 Skrevet 28. november 2015 @Moonwalker liker du ost?Jeg er svært dedikert til osten Norvegia. Ellers går andre oster ned i smeltet form. Klarer ikke spise f.eks. oster med mye lukt etter en traumatisk hendelse i Frankrike @mini-mio. Hvem er du i vennegjengen i Friends?
annebanane Skrevet 28. november 2015 #247 Skrevet 28. november 2015 @Moonwalker - Hvor ville du reist? Sydpolen eller Maldivene?sydpolen hadde vært artig bare for å kunne si at en har vært der, men samtidig appellerer ikke den kulden og skigangen til meg. Maldivene er nok alt for varmt for meg, men i dette tilfellet får jeg håpe at det i det minste er litt kjøligere i vannet så jeg kan bo der. Jeg går for Maldivene i dag. @intruder Er du kortfattet i meldinger, eller kan du skrive lange avhandlinger om ingenting?
Gjest incognita Skrevet 28. november 2015 #248 Skrevet 28. november 2015 @incognita Kan du ro?Jeg var faktisk medlem i en roklubb tidligere, så ja, det kan jeg. Hvem vet? @incognita Synes du jeg skal sende pm til Intruder? Ja!!!!!! @Moonwalker Er du glad i å bruke skjørt til hverdags? @Lady Skal du sende PM snart eller ?
annebanane Skrevet 28. november 2015 #249 Skrevet 28. november 2015 @Moonwalker Er du glad i å bruke skjørt til hverdags? jeg er veldig glad i å bruke et stort og godt skjørt hjemme når ingen ser meg. Ellers har jeg vel aldri brukt skjørt til hverdags (altså, har bare to stykker). @incognita Hvor mange kjoler eier du?
Gjest Skrevet 28. november 2015 #250 Skrevet 28. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder 1
Lady Skrevet 28. november 2015 #251 Skrevet 28. november 2015 Som jeg vil nevne her: Utroskap etter mange år sammen og felles barn.Men jeg setter meg heldigvis ikke ned å fortaper meg i det. Still going strong! @Lady - Hvorfor stopper øvre alder på potensiell date på 30?Det er ikke slik at den stopper på 30år. Møter jeg en mann jeg blir interessert i, skal ikke noen få år fra eller til spille noen rolle. @Intruder Hva er dine interesser ?
Lady Skrevet 28. november 2015 #252 Skrevet 28. november 2015 Jeg var faktisk medlem i en roklubb tidligere, så ja, det kan jeg. Ja!!!!!! @Moonwalker Er du glad i å bruke skjørt til hverdags? @Lady Skal du sende PM snart eller ? Kanskje det..@incognita Skal du ut i kveld?
Lady Skrevet 28. november 2015 #253 Skrevet 28. november 2015 @mini-mio Hvor mange har du møtt fra kg?
Gjest Skrevet 28. november 2015 #254 Skrevet 28. november 2015 (endret) - Endret 6. desember 2015 av Intruder
annebanane Skrevet 28. november 2015 #255 Skrevet 28. november 2015 Det synes i allefall jeg Usikker på om jeg skjønner spørsmålet. Om jeg kan skrive kortfattede meldinger eller om jeg alltid må skrive avhandlinger? Det kommer jo an på flere forskjellige faktorer. Hvem jeg skriver meldingen til, hva meldingen skal handle om og hvor opptatt jeg er av det eventuelle temaet jeg skal skrive om. Til nød går det an å skrive en avhandling veldig kort også, dersom man er svært opptatt og fokusert av poengene, men det er det ikke alltid jeg er. Så derfor blir det kanskje litt utensnakk - faktisk nokså mye utenomsnakk - eller rundt-grøten-snakk om du vil, bare for at det skal se ut som at jeg tar temaet mer seriøst enn jeg egentlig gjør. Dette var faktisk metoden jeg begynte å bruke tidlilg ungdomsskole for å score høyt på realfag. Skrive og skrive om poenger man egentlig aldri kommer frem til, men det virker jo som om man har greie på ting da. Det er jo fort gjort å skrive mener jeg, og skriver man sånn passe ledig, kan det allikevel føles for leseren at h*n får noe ut av det. Dermed fikk jeg stort sett alltid gode karakterer fordi jeg ledet læreren til å tro at jeg kunne mer enn jeg egentlig kunne. Men nok om det. Nei - jeg holder meg nok alltid kortfattet på konkrete spørsmål. @Moonwalker - Hvorfor lurte du? Har du gjennomskuet meg? kort sagt; bare lurte. @Intruder Hvor mange år opp og ned i alder er du villig til å gå for en partner?@Lady hvilken hårfarge har du? Er det din naturlige? 1
AnonymBruker Skrevet 28. november 2015 #256 Skrevet 28. november 2015 @Lady og @Intruder Får vi snart et nytt kg par nå? Anonymkode: e0dfb...0e1
Gjest incognita Skrevet 28. november 2015 #257 Skrevet 28. november 2015 @incognita Hvor mange kjoler eier du?Har jeg aldri tenkt over. Hvis jeg skal inkludere billige party-kjoler fra Nelly så snakker vi sikkert 30+. Kanskje det..@incognita Skal du ut i kveld?Jupp. @Moonwalker hva slags sko bruker du til hverdags? @Lady Skal DU ut?
annebanane Skrevet 28. november 2015 #258 Skrevet 28. november 2015 @Moonwalker hva slags sko bruker du til hverdags?Nå for tiden går det mest i noen som minner om disse: @incognita er du musikkinteressert?
Gjest supernova_87 Skrevet 28. november 2015 #259 Skrevet 28. november 2015 @Rainstorm Kunne du tenkt deg å bli sexolog eller lignende?Jeg lo høyt da jeg leste dette spørsmålet! Sexolog har aldri falt meg inn faktisk, men når du nevner det så kunne det vært interessant, men i forbindelse med parterapi da. Bare sex blir for snevert, og så vil jeg jo ikke bli beskyldt for å velge et "overfladisk yrke". Hvordan i alle dager kom du på å spørre om noe sånt, tilfeldig eller noe jeg har skrevet? Er jo vokst opp i den perioden hvor Harry Potter var stort, har vært en del av meg siden de kom ut. Så alle filmene på kino med tanteCriminal Minds tenker jeg, er den eneste jeg har sett på de siste dagene.@Rainstorm Spiller noen av dere videospill? Jeg digger Harry Potter og Criminal Minds også! Reid Spiller ikke videospill. Kun Nintendo 64, Supermario for tusen år siden. Ingen data, ingen telefon, kun meg og min kjære på en strand helt alene. @Rainstorm Har du gjort noe du angrer bittert på noen gang?Den drømmereisen høres ganske perfekt ut!Ja, jeg har definitivt gjort det. Jeg er veldig for å droppe å angre, siden det bare er dumt og gjort er gjort, men likevel, visse ting er det vanskelig å glemme, og tilgi seg selv for. @Rainstorm - Er du glad i regn?Nei! Regn er stort sett noe dritt! Bortsett fra når man er syk, og må være inne, og kan høre på regnet og vinden ute! Den eneste gangen jeg er glad i regn er på natta når jeg hører det tromme. Nei - jeg holder meg nok alltid kortfattet på konkrete spørsmål. Løgner. @ Classical Gas ? (Hvordan kom dét opp!?) @Moonwalker: Hvis du måtte velge å ha sex med enten Carl I.Hagen eller kona, hvem ville du valgt?@Severus: Hvem er din favorittkarakter i Criminal Minds og i Harry Potter?@incognita: Du som er over gjennomsnittet teknologisk anlagt, hva kan man gjøre når noen av tastene på tastaturet slutter å reagere, og driver sånn funke litt-ikke funke-oppførsel? Og taggingen er helt bipolar, selv med tipset jeg fikk tidligere!@Intruder: Hvis du måtte velge mellom å ha sex med Audun Lysbakken og kona til Putin, hvem ville du valgt? (Med de reaksjonene det ville medført hvis situasjonen var reell.)
Lady Skrevet 28. november 2015 #260 Skrevet 28. november 2015 Jeg er ekstremt tilpasningsdyktig ang. interesser Men jeg tror jeg er veldig "vanlig", på grensen til kjedelig. Har ingen ekstremt gode hobbyer som tar timesvis hver uke.@Lady - Hvor i landet bor du?Det vil jeg dessverre ikke skrive her. @Intruder har du møtt noen fra kg før?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå