Gå til innhold

Noen som har angret veldig på noe??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen av dere som har gjort noe dere angrer veldig på? I et forhold eller bare generelt? Og har det ordnet seg? Blir det bedre? Jeg sliter veldig med anger og er sint på meg selv for å ha såret kjæresten min... Det er over et år siden og han har tilgitt, men jeg klarer fortsatt ikke tilgi meg selv og bærer fortsatt nag:(  Tenkte vi kunne hjelpe hverandre her med å komme oss videre med hva enn det måtte være! Hadde vært "fint" å høre noen andres erfaringer med anger eller dårlig samvittighet..

Anonymkode: 68144...85c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen av dere som har gjort noe dere angrer veldig på? I et forhold eller bare generelt? Og har det ordnet seg? Blir det bedre? Jeg sliter veldig med anger og er sint på meg selv for å ha såret kjæresten min... Det er over et år siden og han har tilgitt, men jeg klarer fortsatt ikke tilgi meg selv og bærer fortsatt nag:(  Tenkte vi kunne hjelpe hverandre her med å komme oss videre med hva enn det måtte være! Hadde vært "fint" å høre noen andres erfaringer med anger eller dårlig samvittighet..

Anonymkode: 68144...85c

Må si deg en ting: Det er mye jeg angrer på i livet.... Mye.... 

Jeg dumpet en mann for over tre år siden nå. Jeg har angret lenge på det nå. Og jeg angrer fortsatt! For han er en av de beste mennene jeg har møtt!!!! 

Ellers så har jeg angret på at jeg ikke dumpet noen av mennene jeg har møtt da jeg så signaler på at de ikke var seriøse mot meg. Noen av dem dumpet jeg, men ikke alle ;) . For setter man kriterier eller dumper den som ikke viser stor nok interesse, så vil man gjerne få det mye bedre med seg selv etterpå :) . 

Vet du hva: Det er mye i livet jeg skulle gjort anderledes. Men det er for sent å forandre på det nå :) 

 

Endret av Meline37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å angre er bortkastet. Om ikke annet, så er man en erfaring rikere etter sine feil. Man har lært noe til en senere anledning.

Anonymkode: 80d33...931

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste jeg angrer på sånn kjærlighetsmessig må vel være at jeg har vært så kald og redd hele livet. Ødelagt mange fine relasjoner pga det. Nå har jeg lært å være åpen og ærlig med følelser og tanker og begynner endelig å få ekte sterke bånd til noen.

Anonymkode: 4f434...21f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg tok spesielt et forhold for langt og ble for lenge, jeg trosset instinktene mine.  Det ordnet seg i den forstand at jeg kom meg vekk til slutt. 

Akkurat nå angrer jeg på at jeg ikke viste interesse for en som var interessert i meg (for en stund siden).  Det var et bevisst valg da, jeg likte ham men det var for mye som gjorde meg urolig.  For store forskjeller i personlighet og livsstil/væremåte.  Men nå er det en liten stemme i hodet som sier jeg burde ha prøvd, det kunne klaffet skikkelig.  Hvis det ikke hadde klaffet hadde jeg visst det, ikke bare trodd som nå. 

Jeg tenker at så lenge kjæresten din har tilgitt deg bør du prøve å slutte å plage deg selv.  Mulig du synes du  fortjener å ha det kjipt, men så lengde du er tilgitt og har lært av hva-det-enn-var du gjorde feil er tiden kommet for å legge det bak deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var slem mot en jente på barneskolen.... Jeg angrer! Vi har snakket sammen flere ganger etterpå, er gode venner på fb osv., men jeg jeg har aldri bedt om unnskyldning. Vet egentlig ikke hvorfor, er kanskje redd for å rippe opp i noe som hun har glemt? Eller så er jeg bare feig... :-(

Anonymkode: 7d58b...a50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg gikk inn i et forhold med en kvinne jeg ikke kommer meg ut av. En verden uten krokodilletårer hadde vært et bedre sted :(

Anonymkode: ba2b1...db2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg angrer på at jeg lot meg selv bli lurt trill rundt. Og på kort tid (snakk om mindre enn 3 mnd) måtte jeg "slikke" sårene en og samme fyr gav meg. Fordi jeg var dumsnill, lettlurt, betatt og lurte meg selv inn i en fantasiverden. 
Angrer mest på at jeg tillot og tilgav han da han plutselig dukket opp, igjen. Etter uker med total stillhet. Never ever again.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg gikk inn i et forhold med en kvinne jeg ikke kommer meg ut av. En verden uten krokodilletårer hadde vært et bedre sted :(

Anonymkode: ba2b1...db2

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mye jeg angrer på her i livet, men det jeg angrer aller mest på fikk fatale konsekvenser (dødsfall) og kan aldri bli omgjort, eller tilgitt, ikke for min egen del. Noe som preger resten av mitt liv, barna mine og familie og venner.

Anonymkode: 4a1c6...25d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer på at jeg gikk inn i et forhold med en kvinne jeg ikke kommer meg ut av. En verden uten krokodilletårer hadde vært et bedre sted :(

Anonymkode: ba2b1...db2

hvorfor kommer du deg ikke ut av det?

Anonymkode: 73f1e...2a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si deg en ting: Det er mye jeg angrer på i livet.... Mye.... 

Jeg dumpet en mann for over tre år siden nå. Jeg har angret lenge på det nå. Og jeg angrer fortsatt! For han er en av de beste mennene jeg har møtt!!!! 

Ellers så har jeg angret på at jeg ikke dumpet noen av mennene jeg har møtt da jeg så signaler på at de ikke var seriøse mot meg. Noen av dem dumpet jeg, men ikke alle ;) . For setter man kriterier eller dumper den som ikke viser stor nok interesse, så vil man gjerne få det mye bedre med seg selv etterpå :) . 

Vet du hva: Det er mye i livet jeg skulle gjort anderledes. Men det er for sent å forandre på det nå :) 

 

Jo eldre jeg blir jo mer har jeg å angre på :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mye jeg angrer på, spesielt i forhold. Men for seint å gjøre noe med det, og jeg setter det på kontoen for erfaring. Og ber til de høyere makter om at jeg virkelig har lært og ikke gjør samme feilene igjen og igjen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Angrer og skammer meg over det meste her i livet egentlig. På sett og vis en måte å erkjenne at jeg fortsatt lever på. Alt fra den gangen jeg snublet i en lærer for 15 - 16 år siden, til da jeg klarte å ta på lua bak frem i butikken for 4 år siden, til da en kompis misforstod meg da jeg sa at maten var god i forrige uke, til de større tingene som at jeg flyttet dit jeg flyttet og studerte det jeg studerte. 

Gleder meg til jeg blir dement!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo eldre jeg blir jo mer har jeg å angre på :)

Det er sant. :) . Det er noe jeg aldri angrer på : det er at jeg valgte å få barn. 

Men det fins mye situasjoner jeg angrer på. Kan sitte å tenke over alt jeg har gjort feil i kjærlighetslivet mitt. Alt som skulle vært gjort anderledes. Kan tenke over hvordan jeg oppførte meg mot noen. Kan tenke over på hvilke feilt inntrykk noen har fått av meg... osv, men faktisk.... trøsten er at vi alle angrer på noe. Hadde vi levd på nytt igjen så hadde vi mulig gjort ting vi angret mer på.

Får si som min mor alltid sier: " Vi kan ikke gjøre noe med det som har vært, men vi kan gjøre noe i nåtiden". 

Endret av Meline37
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok mer av typen som angrer på ting jeg ikke gjorde.

Ja, egentlig jeg også...

Både i kjærlighetsforhold og jobb/utdanning kunne jeg gjort det bedre ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...