Gå til innhold

Hva må jeg egentlig gjøre for å få meg kjæreste??


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FruPotter

Takk for det. Men jeg er snart 35 og føler at ting burde falt på plass nå. Vet jeg ikke bør stresse, men det er vanskelig å la vær å tenke på noe som man tenker på hele tiden likevel :P 

Anonymkode: e376e...f9e

Ser den! :) 

Enig med de som sier at det kan være greit å prøve litt selv også, og det kan jo være greit når man føler at det virkelig er på tide. Jeg er jo en av de som fikk tidlig kjæreste og kun har vært med han, så jeg vet jo ikke hvordan det er å være på utkikk! :) 

Men det virker som noen er så desperate etter kjæreste at de kanskje overser det som er eller kan være rett foran dem. Og at det ødelegger litt av livskvaliteten fordi det er alt de tenker på. Det er jo litt synd! 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Attraktiv handler ikke om utseende i hovedsak. Fra de samme damene som jeg nevnte over: http://linnogane.no/disse-3-tingene-er-viktigst-med-tanke-pa-hvor-attraktiv-du-er-og-det-er-hverken-utseende-eller-penger/

Anonymkode: d0168...267

Det der "kongruent"-greiene er svada for meg. For det første bruker jeg aldri det ordet. For det andre så er ikke alle i 100 % harmoni med seg selv til enhver tid. Jeg skjønner jo at det å være attraktiv handler ikke bare om det fysiske utseende, men også om utstråling og holdning. Trenger ikke være noe guru for å skjønne det. 

TS.

Anonymkode: e376e...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...