Cata Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2641 Del Skrevet 11. august 2007 GPS er bare genialt. Nå har jeg vært og besøkt venninne i Oslo, men bil og jeg har ikke besøkt henne siden hun flyttet til den adressen. Jeg fant fram på første forsøk. Verste var faktisk å få parkert bilen, men det hadde jeg ventet. Kom også "hjem" til hotellet på nullkommaingenting. Uten GPS ville jeg rotet på halvtimesvis. Dessuten har jeg fått rehabilitert magen. Venninne disket opp med sjokoladekake og is. Det trengtes for jeg hadde et sabla mageknip etter min sunne biltur. Var innom en bensinstasjon underveis hit og der solgte de sånne ferdigvaskede knaskegulrøtter. Jeg fikk akutt lyst på og bevilget meg en pose som jeg knasket på i bilen, men.....kroppen min er ikke vant til sånne massive doser grøntfor så det endte med et solid mageknip etterhvert. Kan man snakke om fiberoverdose, mon tro? :klø: Det blir ikke helt rett det heller, for fiber får jeg jo i meg. Hiver jo oppi kli og grovt mel så det holder når jeg baker brød. Må nok innføre begrepet "en overdose gulrøtter" tenker jeg. Men pyttsann, det er i allfall en sunn måte å få mageknip på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 12. august 2007 Forfatter #2642 Del Skrevet 12. august 2007 On the road again.... Sverige er et supert land å kjøre bil i. For det første kan man kjøre i anstendig tempo og for det annet kjører folk som......folk. De driver ikke med forbikjøringer i hytt og pine. Og for det tredje så er det enkelt å kjøre forbi når det er så mange rette veistrekninger. Nå har jeg kommet fram, vært ute og spist og har installert meg på hotellrom (nedtur etter gårsdagens flotte rom, men får duge) med PC og etterhvert avis. Jepp. Det er ferie.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asta Skrevet 13. august 2007 #2643 Del Skrevet 13. august 2007 Etter litt tid samen med deg på SL så har jeg inntrykk av at du kan være litt sta? på en måte... positivt ment altså!!! Fra en som har kjent denne dama i noen år: Hun er MER enn "litt sta"! Men det hindrer oss ikke i å sette pris på alle hennes gode sider! (Innlegget kommer litt sent, for jeg har vært på ferie en uke uten strøm og PC. Deilig!! Ikke minst at ungene har vært nødt til å gjøre noe annet enn å spille play station....) Fortsatt god tur, Cata! Gleder meg til vi skal gjøre byen utrygg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2644 Del Skrevet 13. august 2007 Øyyyyh, sta jeg????? Hvor fååååååår dere det inntrykket fra? :klø: Jeg som er så snill og medgjørlig. Nå har jeg landet i Sundsvall. Teit by å parkere i men supert hotell. Det er så nyoppussa at malingslukta ikke helt har forlatt veggene enda. Var ganske tidlig framme så nå har jeg vært ute og trasket. Hadde ikke mine allerbeste spasersko på så det er vannblemmer i komminga. Så jeg har trukket inn for å hvile labbene litt. Har bedre sko i bilen, men siden den havnet i parkeringshus i langtvekkistan i forhold til hotellet så gidder jeg ikke hente. Får heller hvile labbene og tusle litt mer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 13. august 2007 #2645 Del Skrevet 13. august 2007 Så nå er det ferie ja? Høres deilig ut igrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2646 Del Skrevet 13. august 2007 Det er deilig med ferie ja. Enda deiligere når snille hotellet serverer kveldsbuffet til sine gjester. Nå har jeg mesket meg med hamburger og salat, og litt melon og kaffe til dessert. Ikke gourmetmat, men absolutt godkjent og uansett er det godt å slippe å gå ut og finne seg et spisested sånn i kveldinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. august 2007 #2647 Del Skrevet 13. august 2007 Du er vel ikke sta. Tipper du er mild som et lam bare du får det som du vil. Sverige er er fint ferieland. Mange koselige steder. Du får kose deg med friheten og ok hotellrom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 13. august 2007 Forfatter #2648 Del Skrevet 13. august 2007 Du er vel ikke sta. Tipper du er mild som et lam bare du får det som du vil. Just precis..... Du har tatt poenget . *hørte dere den asta og Pail?* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 14. august 2007 #2649 Del Skrevet 14. august 2007 Ja jeg hørte det så vidt... ble ikke helt overbevist, da, men... God tur videre på ferie:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2650 Del Skrevet 14. august 2007 Her kommer en liten, men dog viktig, leksjon i å reise....: Ikke bruk halssmykke med skinnrem (svart) når dere kjører bil uten aircondition en dag med strålende sol. Den farger av. Veldig! Jeg er kort sagt svart rundt halsen og ser ut som jeg ikke har vasket meg på ukesvis. Når det er sagt så har jeg skrubbet. Denne gangen hadde nemlig hotellet parkering så bil og remedier er like ved. Dermed gadd jeg drasse inn veske med allverdens rengjøringsremedier - så nå er håret vasket og balsamert og resten av meg skrubbet til den store gullmedalje. Så langt har jeg nøyd meg med hotellsåpe, men nå ble det egen medbragt dusjsåpe. Merkelig så svett og skitten man føler seg etter bare en (kort) dag i bil. Tross alt dusjet jeg jo i morges. Men - altså- nyskrubbet nå og har vært ute og trasket i dag også. Ikke den store turistifiseringa, men har da fått med litt av byen i allfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. august 2007 #2651 Del Skrevet 14. august 2007 Har du balsamert håret?? Hvordan gjør du det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 14. august 2007 #2652 Del Skrevet 14. august 2007 Skal notere meg det med svart reim og varm bil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 14. august 2007 Forfatter #2653 Del Skrevet 14. august 2007 Har du balsamert håret?? Hvordan gjør du det? Med balsamico eddik så klart. Finnes det andre måter? (Hmmm, hårbalsam er en annen mulighet ja ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 14. august 2007 #2654 Del Skrevet 14. august 2007 Med balsamico eddik så klart. Finnes det andre måter? (Hmmm, hårbalsam er en annen mulighet ja ) Tøysekopp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 16. august 2007 #2655 Del Skrevet 16. august 2007 Fortsatt på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mysan Skrevet 17. august 2007 #2656 Del Skrevet 17. august 2007 Drar litt i boka di mens du er ute på tur, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 17. august 2007 #2657 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg kan jo bidra litt jeg også God sommerferie videre! her hvor jeg sitter striregner det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asta Skrevet 21. august 2007 #2658 Del Skrevet 21. august 2007 Dette går ikke! Her må jeg gjøre noe slik at du kommer deg på side 1 igjen! Fortsatt god tur og kjør forsiktig! Gleder meg til du kommer! Selv om det kanskje ikke blir så mye shopping? (Denne måtte bare være med! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 21. august 2007 Forfatter #2659 Del Skrevet 21. august 2007 Innom og vinker til alle trofaste dagbokhalere. Ikke nett i foreldreheimen så jeg har vært uten kontakt med omverdenen i mange daaaaager. Men nå fikk jeg stokket om på noen hjemreisegreier så nå måtte jeg bare finne ut hvordan jeg kunne kople meg opp via mobil. Reviderte hotellbestillinger er foretatt så nå har jeg kontroll igjen (og logger av av hensyn til lommebok). Står huset mitt ennå, Pail? PS. Gurimalla så mye kjappere det går å kople opp via mobil enn via fastelefonnettet som jeg kunne bruke her i fjor da jeg hadde laptop med innebygget modem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 21. august 2007 #2660 Del Skrevet 21. august 2007 Hei Cata! Huset ditt står, ja Wiona og jeg planlegger.. eller dvs.. skal planlegge beachparty.. så da må du være hjemme! .. Neida.. det blir ikke ennå. Håper du har en fin ferie:) Her har endelig solen turt å stikke seg litt frem igjen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg