Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bra du har kaffe i huset. Søndag morgen uten kaffe er trist.

Jernplater er ikke akkurat det man skal hive rundt på alene. Det kan gå ut over ryggen. :fy_fy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ryggen klarte seg overraskende bra - det er hendene og underarmene som har fått trøkken. (Plate vond å holde.) Men jeg er forsåvidt enig - jernplater av en viss størrelse lemper man ikke på uten hjelp. Nå ser jeg snart bunnen i 3. kaffekopp så nå er det på tide å snøre på seg sko. Det blåser litt, men er oppholdsvær og ganske varmt så jeg tror det blir fint å gå litt.

Skrevet

Fin spasertur - nå er jeg lett støl i beina også :ler: . Men det var godt med frisk luft altså. *note to self: sitter inne altfor mye*

Skrevet

Da jeg var klar til å gå ut, begynte det å regne - styrtregne, så da gikk jeg ikke tur.

Skrevet

:hallo: Hallo, Cata -

Innom som snarest for oppdatering og sporgjenlegging.

Sitter her og venter på pizzaleveranse nå. Jeg har egentlig spist pizza allerede i dag, hos broren min, men mine håpefulle skal jo også fóres...

Ha en fortreffelig søndagskveld! :klem:

Skrevet

Trøtt, men akkurat nå med god grunn. Nattesøvnen min sa nemlig takk for seg kl 4 i natt (uvisst av hvilken grunn) og siden jeg ikke kom meg i seng før nærmere midnatt så er det en smule underskudd.

Har ellers vært hos kollega og spanet på TV - og blitt foret med deilig mat. Kollega har nettopp kjøpt seg flatskjerm og jeg ville se hvor stor den virket i en normal stue. Selv har jeg liten stue og lurer meg grønn på hvor stor TV jeg skal kjøpe, og det er håpløst å få et inntrykk av størrelsen når man ser skjermene i store butikklokaler. Tror nok jeg vil ende på 32" ja etter å ha sett TV i mer normale omgivelser.

Skrevet

Mnja....det var jo i farta i vår, men kjøpe TV fram mot sommeren er ikke lurt så jeg satte det på vent til høsten.... Men nå er det jo høst ;) .

Skrevet

Det er det ;)

Jeg har også fått ny tv. Min bror med litt romsligere økonomi enn meg byttet ut sin med ny flatskjerm, så da fikk jeg den "gamle". Jeg trenger ikke flatskjerm, jeg trenger bare en tv med klart bilde og fjernkontroll jeg ikke må krangle med. Og det har jeg nå. :D

Skrevet

Jeg kløøør!!!

Veldig.

Årsaken er selvsagt nylig utført frisørbesøk. Noen burde virkelig finne opp noe som faktisk hindrer de der små hårstubbene fra "siste finish" i å stikke seg ned langs ryggraden.

Tror rett og slett jeg må en tur i dusjen og få spylt vekk "pelsrestene". :dusje:

Skrevet

Fornøyd med klippen?

De småhårene som sikker seg nedimellom er ekle, ja.

Skrevet

Flink frisør, så er fornøyd ja. Og enda mer fornøyd nå etter at jeg har vært i dusjen og fått vekk "kløpelsen" :ler: . Men ser de små grå titte frem for alvor så tror jeg skal finne fram en pakke farge i helga og friske meg opp litt.

Skrevet

Det finnes masse morsomme fargepakker. Bruker dem med jevne mellomrom, og varierer litt også. Moro det.

Skrevet

Åååååh, jeg elsker lille mac :rødme: . Nå har jeg i flere dager slitt med å få tatt stillbilder ut av en instruksjonsvideo (selvlaget) på jobb. Han som sitter med redigeringsprogrammet klarte det ikke. Dataguru klarte det delvis, men fikk ikke bilder ut fra hele videoen. Nå lånte jeg meg en superminnepinne og tok med filmen hjem til lille mac. 10 minutter og "problem solved". At det ikke gikk raskere er pga. at jeg ikke husket koden for printscreen så jeg måtte slå opp.

Jippi! Så enkelt kan det altså gjøres. :hoppe:

Skrevet

Det er vel ikke uten grunn at grafikere og andre kunstnere bruker Mac, tenker jeg... flinke, lille ... :)

Skrevet

:kjefte: Auuu. Dvs. ikke så au nå lenger, men var au før i dag da jeg stiftet bekjentskap med en veps. Dessverre var det den som fikk siste stikk- bokstavelig talt. Sto og pratet litt med en kollega da jeg kjente et stikk i nakken. Trodde det var et feilplassert hår etter klippen i går, men tok skammelig feil. Kollega kunne fortelle at det var et iltert summedyr.... Har faktisk aldri blitt stukket av veps før, så det var en ny erfaring. Kollega mente jeg burde tasse bort på BHT for å få på litt lokalbedøvende salve eller noe og jeg pinglet ut og gikk. Ikke fordi smerten var så uutholdelig akkurat ;) , men fordi stikket kom akkurat i halslinningen på jakka, så den kom til å ligge der og irritere. Dessuten er jeg allergiker og reagerer ganske voldsomt på mygg, så jeg var spent på hvordan jeg kom til å reagere på dette stikket.

Fikk klasket på litt salve (som i grunnen ikke virket i det hele tatt) og fikk en liten kaffeskvett sammen med dem, for de hadde en rolig dag og jeg hadde 20 min før møte. Nå har jeg slått fast at jeg tåler vepsestikk rimelig bra. Det sved selvsagt litt den første timen, men gikk fort over og ingen stor kul.

1-0 til meg. :ler:

Skrevet

Stakkars veps. :ironi:

Godt du ikke reagerte voldsomt på stikket for det er meget ubehagelig. Men det er vondt nok mens det står på. :klem:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...