Cata Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2621 Del Skrevet 6. august 2007 Nei, nå er det bare 5 dager igjen før jeg pakker bag'en og stikker. Blir rene høstferien dette, men det er greit nok. Jeg synes det er helt OK å feriere seint, og måtte dessuten vente til avløseren min var tilbake. Dessuten er en av plussene med sein ferie å "mobbe" de kollegene som kommer tilbake og begynner på jobb igjen . Fikk riktignok en uventet kompliment i dag da jeg ertet en av dem med min snarlige avreise... "Uff, ja", sukket han, "jeg liker tanken på at du tar ferie dårligere enn jeg har lyst til å innrømme". . Jeg måtte jo bare "mime" en omfavnelse (på to meters avstand ) og takke for den. De er søte, gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 6. august 2007 #2622 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg begynte med harry potter på engelsk, jeg.. så nå må jeg kjøre løpet ut siden jeg ikke kan alle de norske navnene på ting og tang og personer... Da hadde jeg falt rett ut av hele historien.. Men selv om jeg har boken.. så har liksom dagene og kveldene av en eller annen grunn gått med på heeeeeeeelt andre ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 6. august 2007 Forfatter #2623 Del Skrevet 6. august 2007 Men selv om jeg har boken.. så har liksom dagene og kveldene av en eller annen grunn gått med på heeeeeeeelt andre ting.. Hva i allverden kan det være, tro.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 6. august 2007 #2624 Del Skrevet 6. august 2007 Hva i allverden kan det være, tro.....? har ikke peeeeeeeeeilng ..jeg er helt koko om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2625 Del Skrevet 7. august 2007 Jeg blir også koko, om enn ikke av de samme grunner ... Det er godt det er ferie snart. Nå har jeg gått og daffet halve sommeren og plutselig raser arbeidsoppgavene inn - 3 dager før ferie. Kjenner stresset kniper meg i nakkeskinnet igjen. Men har klart å holde hodet over vannet så langt, så jeg basker meg vel gjennom de siste dagene også. Skulle vært på trening i dag, men kjente ikke at jeg hadde overskudd til å tasse av sted til treningssenteret. Spørs om ikke "operasjon trim" er utsatt til etter ferien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 7. august 2007 #2626 Del Skrevet 7. august 2007 Like greit å vente til etter ferien når et er så få dager igjen. De får stelle godt med deg på jobben, disse gutta dine, for det fortjener du sånn som du står på. Ikke dumt å ha ferie såpass seint, i hvert fall slik som sommeren i år har vært. Du har vel nesten ikke fått brukt varmepumpa di. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 7. august 2007 Forfatter #2627 Del Skrevet 7. august 2007 Har fått brukt varmepumpa til varme, Bettie, til varme.... Men jeg er ikke så glad i sol og varme så jeg er nok en av de få som synes det har vært en helt grei sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 8. august 2007 #2628 Del Skrevet 8. august 2007 bare to dager igjen nå da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 8. august 2007 Forfatter #2629 Del Skrevet 8. august 2007 Det trengs. Jeg på hvordan en dag med avspasering (frisørtime) ender opp med å bli en dag med overtid i stedet . Men......jeg kan komme på jobb i morra og si at "hva sa jeg?". Siden helgas sirkus har det vært et par ting jeg har stusset på men som et par andre har fnyst av. I dag slo antakelsene delvis til og takket være innebygd mistenksomhet kom jeg veldig raskt på sporet av feilen. Nu ser alt så meget bedre ut . *etterpåklok* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 8. august 2007 #2630 Del Skrevet 8. august 2007 Så flink du er!!! Etter litt tid samen med deg på SL så har jeg inntrykk av at du kan være litt sta? på en måte... positivt ment altså!!! Appropo SL.. jeg får ikke logget inn!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2631 Del Skrevet 9. august 2007 Jeg er muggen. Helt, fullt og fullstendig bokstavelig. Faktisk er jeg en smule grønn. Årsaken til all denne muggenhet ligger i ivrig samfunnsånd før ferien. Kaffemaskina (stor, fin sak) på jobb var tom for kaffe og når man heller i mer må man også tømme ut grut og gjøre rent. Vel, som sagt påtok jeg meg jobben og.....blæ.....snakker om grønn grut. Irk og fysj!!!! Da jeg tømte beholderen så sto det en grønn sky opp av søpla. Jeg hostet og fnyste og tvi'et. Må man virkelig bruke støvmaske for å gjøre ren en kaffemaskin? Og jeg vet bestemt det ikke er mange dagene siden den ble gjort ren sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 9. august 2007 #2632 Del Skrevet 9. august 2007 er du på SL nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2633 Del Skrevet 9. august 2007 Næ, ser ikke ut som jeg kommer inn nå heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 9. august 2007 Forfatter #2634 Del Skrevet 9. august 2007 Inne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 10. august 2007 #2635 Del Skrevet 10. august 2007 Og i dag er du vel i direkte friemodus kan jeg tenke meg! Jeg sitter fortsatt og lurer på om jeg skal starte bryllupsdagbok.... men jeg har jo ingen dato enda å gå utfra.. så jeg tror jeg venter litt til den er fastsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2636 Del Skrevet 10. august 2007 Ferie Du må så definitivt starte bryllupsdagbok, Pail - men hva ble det til med den bursdagsfesten som Lea og jeg inviterte oss til? *kjøpte til og med ny kjole* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pail Skrevet 10. august 2007 #2637 Del Skrevet 10. august 2007 Den ble visst ingenting av... Men vi tar det gjen! Jeg kan jo lage fest uten noen grunn også , jeg!! Når drar du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 10. august 2007 Forfatter #2638 Del Skrevet 10. august 2007 Reiser i morgen. Hihi, etter at jeg fikk telefon fra jobben ganske nøyaktig 75 minutter etter at jeg hadde gått så lovte de å ikke ringe mer på en stund. Det er håp om at jeg "slipper unna" gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 11. august 2007 #2639 Del Skrevet 11. august 2007 God ferie Cata. Så får jobben la deg være. Godt at du skal reise bort slik at du ikke kan stikke innom og være fikse. Fysj - den kafferensejobben virket ekkel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 11. august 2007 Forfatter #2640 Del Skrevet 11. august 2007 Nå er jeg sikker på at alzheimer er på vift. Det å glemme antidepp når man drar på ferie er bare ikke veldig smart Særlig ikke når man skal være underveis i flere dager og det går mot helg og man attpåtil skal en sveip innom nabolandet. Men jeg var kommet så langt da jeg skjønte "blemma" at det fristet ikke å snu heller, så jeg stupte inn på nærmeste apotek og spurte hvordan jeg skulle forholde meg. Regnet jo med at så snart jeg er hos mine foreldre og blir i ro noen dager så måtte det la seg ordne. Jeg fikk jo mast meg ned på halv dose i vår, men så for meg at drøye to uker uten ville bli litt av en bråslutt, selv om jeg fint hadde klart meg uten 2-3 dager. (Som sagt jeg er glemsk så det har jeg prøvd før ) Men apotekdamene hev seg rundt og ringte mitt lokale apotek, og vips så var "nødrasjon" i form av minste pakning fikset. Jeg ligger jo inne i systemet på apoteket. De stusset forresten, for jeg skulle vært fri for pille for mange uker siden. De har jo ikke fått med seg halveringen av dose så de kikket litt skeptisk på meg til jeg fikk forklart meg. Men nå har jeg stappet meg inn på hotell og om en halvannen times tid så skal jeg hive meg i bilen og besøke venninne et par timers tid. Man er jo på årets turné, må vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg