Bettie Skrevet 25. juni 2007 #2521 Skrevet 25. juni 2007 Enig med mysan der. Du kunne sikkert ha gjort et varp der.
Cata Skrevet 25. juni 2007 Forfatter #2522 Skrevet 25. juni 2007 Så hyggelig at bryllupet ble vellykket. At kjolen din var utringet kunne du vel utnyttet vel? Funnet deg en diger motorsykkelbamse Litt fart og spenning i hverdagen.... hihi Kunne blitt litt i meste laget dersom "Unbra" med nogo attåt hadde ramla ut. Tryggest med sjalet, tenker jeg. Like greit å ikke bli "varpet" (dessuten var de opptatt - stilte med damer).
Bettie Skrevet 25. juni 2007 #2523 Skrevet 25. juni 2007 Det var jo bra at ingen fordeler tok seg en luftetur, selv om det sikkert ville blitt satt pris på av enkle sjeler. Nei-nei. Du var ikke på varpetur med andre ord, men man vet jo andri hva som kan skje i festlig lag.
Cata Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2524 Skrevet 27. juni 2007 Dingser som eksploderer er ikke gøy. I dag var det dings på jobben som gjorde nettopp det, dvs. hele greia gikk ikke i lufta, men det var en mini-eksplosjon i den. Sånt er ikke morsomt for en stakkars instrumentansvarlig. På slike dager liker jeg ikke jobben min. Nå er heldigvis ting under kontroll. Det ble bare en mindre brannskade (på dings, ikke på folk) så dings fungerer til tross for skaden. Reservedel er bestilt og leverandør har kommet med vise råd om nødløsning hvis det oppstår trøbbel som følge av skaden. Vil ha ferie nåååååå .
Bettie Skrevet 27. juni 2007 #2525 Skrevet 27. juni 2007 Oj - eksplosjon og brann. Godt det var lite format over det, men skummelt nok. Godt at du har ting under kontroll igjen
Navnløs Skrevet 27. juni 2007 #2526 Skrevet 27. juni 2007 Her leser jeg om pupper i utfoldelse og eksplosjoner og det ene med det andre. Også ville du ikke bli varpa? Makan! Bra du fikk kontroll på eksplosjonen, men det holder vel kanskje med den ene så ikke spenningen forsvinner. Lenge til du har ferie? (Ikke orka å lese tjue sider tilbake for å finne ut av slike ting. Hehe) Ha en fin kveld, tante!
Cata Skrevet 27. juni 2007 Forfatter #2527 Skrevet 27. juni 2007 Hva? Leser du ikke mine 20 sier med skriblerier ? Tror egentlig ikke du har gått glipp av noe viktig informasjon der, for jeg tror ikke jeg har sagt det. Men jeg skal ha ferie i august, altså. Og du har veldig rett - en eksplosjon holder i massevis, selv om det mer kom i kategorien "puff" enn i "bang"! Liker ikke sånt jeg. Det skal ikke smelle i krokene (mine). Er for tiden litt lite aktiv her inne, for jeg har flyttet inn i SL mer eller mindre. Driver nemlig og innreder et lite virtuelt krypinn og blir fanget i editeringens irrganger. Har nettopp plantet et veldig skjevt tre..... (Håper det ikke ramler over huset )
mysan Skrevet 27. juni 2007 #2528 Skrevet 27. juni 2007 Skjevt tre? Skummelt.. er det skjevt fordi du ikke vet hva du driver med, eller er det bare sånn det er? (Hvorfor driver de stadig og småendrer på designen her inne, forresten? Ikke at jeg forventer at du skal sitte med svaret på det, men...... )
Cata Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2529 Skrevet 28. juni 2007 Jepp, det er fordi jeg ikke vet hva jeg driver med . Eller rettere sagt fordi øyemålet svikter innimellom. Er ikke så lett med 3D..... (Aner ikke - hva er det som er endret forresten? Ser at blå knapper er blitt orange, men er det noe mer? )
mysan Skrevet 28. juni 2007 #2530 Skrevet 28. juni 2007 Jepp, det er fordi jeg ikke vet hva jeg driver med . Eller rettere sagt fordi øyemålet svikter innimellom. Er ikke så lett med 3D..... (Aner ikke - hva er det som er endret forresten? Ser at blå knapper er blitt orange, men er det noe mer? ) De er ikke oransje, de er røde... og noen ganger står de under hverandre til venstre og andre ganger står de ved siden av hverandre midt på. Nå har de også norsk tekst, det er jeg ikke sikker på om de hadde tidligere... Er det noen som har så lite å gjøre på jobb at de ikke kan finne på noe lurere å bruke tiden sin på en sånt mikkmakk? Høres jeg gretten ut nå? Neida, jeg er ikke det assa..
Cata Skrevet 28. juni 2007 Forfatter #2531 Skrevet 28. juni 2007 Joooda, det er du. Når du irriterer deg over fargeendringer så er du det. Men du har muligens rett. Jeg tror også de var på engelsk før.
mysan Skrevet 28. juni 2007 #2532 Skrevet 28. juni 2007 jeg tror du har rett. Det er strengt tatt ikke noe å irritere seg over...
Bettie Skrevet 28. juni 2007 #2533 Skrevet 28. juni 2007 En god irritasjon er nå ikke å forakte da. Og teksten var på engelsk.
mysan Skrevet 1. juli 2007 #2534 Skrevet 1. juli 2007 Cata har besøk, det ser vi på manglende skriblerier her i dagboka ja.... Cataaaa! Få dem på dør!! Neida - kos deg med gjestene du
Cata Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #2535 Skrevet 1. juli 2007 *pustpes* Har skubbet ut gjester nå.... I'm back! Søskenbarn med kone og datter har vært på besøk siden fredag. Var litt nervøs for hvordan dette kom til å gå, for jeg har ikke verdens største leilighet i grunnen. Den holder i massevis for meg og en til, men med 4 personer her så blir det litt trangt. Men familien er sosiale og sporty folk så det gikk helt fint. Jeg serverte middag da de kom på fredagen og installerte barnet på gjesteværelset og foreldrene på (medbragt) oppblåsbar madrass på stuegulvet. Gikk så greit atte..... Lørdag var vi på sightseeingrunde i nærmiljøet før vi dumpet utslitte ned utpå ettermiddagen og bestilte pizza fra nærmeste pizzasjappe. Greit med sunt kosthold for gjester og vertskap, ikke sant . Men orket ikke begynne å lage mat da. I dag tok jeg dem med til nærmeste badeland noen mil unna før de pakket sakene og reiste videre til et vennepar som bor ikke så veldig langt herfra. De ga i hvertfall uttrykk for at de var godt fornøyd med oppholdet så jeg må ha fungert noenlunde som vertskap . Ble merkelig stille i huset...... Men litt godt at roen senker seg nå. Det har vært litt hektisk de siste ukene så jeg kan godt ha noen uker med vanlige rutiner nå.
Cata Skrevet 1. juli 2007 Forfatter #2537 Skrevet 1. juli 2007 ...og så kan jeg spise opp resten av snopet (les:is) før jeg begynner på seriøsslanker'n igjen.
Cata Skrevet 2. juli 2007 Forfatter #2538 Skrevet 2. juli 2007 Aaaaghhhh!! Hvem tok denne kvelden? Har sittet og hengt over Second Life i lange tider. Jeg vil ha skiferheller til huset mitt der inne, men det er ikke så lett å finne når man ikke vil betale . Trøtt i trynet. Blir visst det av å henge over PC'n, men nå er det kveld'n snart. Restene av is er oppspist (kjempekalorisprekk!!!) så nå er det tilbake til den mer beskjedne menyen igjen. Det er litt tidlig når det bare er mandag, men jeg gleder meg altså til helg. Har vært litt for mye farting rundt omkring de siste ukene, så nå ser jeg fram til en stille alenehelg.
mysan Skrevet 2. juli 2007 #2539 Skrevet 2. juli 2007 Skjønner godt at du gleder deg til helg. Sånn er jeg også hvis helgen min er brukt opp på andre.
Cata Skrevet 3. juli 2007 Forfatter #2540 Skrevet 3. juli 2007 Enehelg blir godt ja, men....har en mistanke om at den kommer til å bli brukt foran PC. Er nesten skremmende å legge merke til hvor mye tid jeg bruker her og hvor vant jeg er blitt til å være alene. Nå begynner jeg å finne meg sjæl etter de siste ukers sosiale liv og enda er ikke det jeg har vært med på mer enn andre folk har til hverdags. Jeg kommer til å bli en meget sær gammel dame om noen år. I morgen skal jeg ta en økt husarbeid (det må bakes brød og vaskes trapp) så har jeg livet i gjenge igjen.
Fremhevede innlegg