Gå til innhold

Som Cata's dager går......

Cata

Anbefalte innlegg

høres ut som du har en hektisk jobb, og samtidig tar du videre utdanning via nett. IMPONERENDE!!! keep up the good work!!! :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Takk, Morell81, men jeg tror du feilpostet.... Jeg driver ikke med utdanning via nett. (Men hadde kanskje vært på tide å ta et fag for å holde hjernecellene litt i trim...)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu....mobil er omsider oppdratt. Har nå fått lagt inn email også. Da skulle de funksjonene jeg "trenger" være i havn. Dette med musikk og radio gidder jeg ikke tenke på en gang. Har en utmerket iPod som fikser musikkdelen og radio interesserer meg lite når jeg er på farten.

Kameraet finner jeg vel ut av dersom behovet skulle oppstå :) . Kjekt å ha, men ikke noe jeg ser for meg jeg kommer til å bruke til hverdags.

Kamera, ja. Jeg bør kanskje få dumpet bildene fra bryllupshelga over på PC'n. Det hadde jeg rent glemt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hodet bedre i dag? Slik at du slipper å sikte deg inn når du skal bevege deg. Slitsomt å ha det slik, da.

Gratulerer med ny-ny telefon - som virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, Bettie, verden står plassert rett igjen. De er litt ubehagelige de rundene der, men - det skjer så sjelden så jeg får bare finne meg i det.

Er verst hvis det treffer sånn at jeg skal ut og reise, mens jeg går der og svimler. Det har jeg opplevd en gang, -og det var nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny mobil igjen altså? :ler: Sånn kan det gå. God uke må jeg vel si nå, da! (Og niesa di blir student. Ikke verst hva? På tide egentlig. ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny mobil igjen altså? :ler: Sånn kan det gå. God uke må jeg vel si nå, da! (Og niesa di blir student. Ikke verst hva? På tide egentlig. ;) )

Igjen??? Jammen, den forrige virka jo ikke så jeg måtte returnere den..... :sur: . (Nå hørtes det ut som jeg ikke gjør annet enn å kjøpe mobiler ;) ) Blir spennende med studerende niese. Hva sllags type fag skal du ta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, dette ble lang dag. Skulle nesten tro jeg var student igjen. Først jobb og i dag har jeg hatt verdens kjedeligste jobb, det er jeg sikker på. Å sitte og stappe fra både herfra og derfra inn i et regneark er ikke toppen av moro. Langt derifra.

Så bar det rett på trening (prøver å ta meg sammen ja), og det var i grunnen greit at jeg fikk brukt noen kalorier, for etterpå møtte jeg langveisfarende venninne og vi gikk ut og spiste, for så å bli sittende å skravle over en kopp kaffe eller tre.

Kom nettopp inn døra, jo :overrasket: .

Men koselig med venninnekveld da. Det blir ikke altfor ofte her i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninnekvelder er koselige.

Virker som det var en kjedelig jobb, ja. Taste inn i regneark er ikke det mest spennende jeg et heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobben har ikke vært stort mer spennende i dag. Hadde litt nødvendig vedlikehold som måtte utføres og etterhvert så tok jeg en feiekost under armen og gikk og feide et sted er det rett og slett ikke så ut.

Det betyr jo egentlig at det er gode tider da, siden jeg kan gjøre sånt. Men sommertid er gjerne "unntakstilstand" på den ene eller andre måten. :ler:

Ser ut til å bli stor ryddesjau i morgen også, men......noe vettugt skal man jo bruke tida til. Dessuten er det godt å komme seg vekk fra skrivebordet en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en ryddesjau på jobben før jeg gikk i ferie. Det er jo litt deilig å få unna rot og dritt, selv om selve ryddejobben ikke er så spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurramegrundt - helg! :hallo:

Dette må ha vært den kjedeligste arbeidsuka mi ever. I går grep jeg klut og bøtte i kjedsomhetens desperasjon og skrubbet ned et lokale som ikke har blitt skikkelig skurt på lange tider. Det ble sååååååå fint :tommel: . "Aksjon Ajax" gav meg mot til å gå løs på tallene mine igjen og dermed så er regnearket også klart til bruk - og jeg liker bearbeidingsdelen myyyyye bedre enn innleggingsdelen.

Deilig! Jeg er vel ikke akkurat ansatt for å gjøre rent, men....det er da bedre at jeg gjør det enn at jeg sitter og glor ukonsentrert ut i lufta. Det hjelper å røre på seg.

I dag har jeg latt snille jobbekantina få servere meg middag. I grunnen blir det nesten billigere for meg å kjøpe der enn å lage selv, og når de har mulighet til å pakke inn maten sånn at jeg kan ta med hjem så hvorfor ikke? Middag er noe jeg ikke liker å lage, og i tillegg lager de ganske god mat til storkjøkken å være. Så de kan godt få forsyne meg en gang i blant har jeg bestemt.

Innimellom slagene har jeg sittet og kikket på ferieturer på nett. Det virker fristende med en sydentur til våren. Jeg er ingen utpreget soltilbeder, men hvis jeg reiser i mars så er det sånn passe varmt. Har sett noen fine hoteller som jeg godt kan tenke meg å bo på og sommerferiene går jo vanligvis med til å besøke familien i og med at de bor langt vekk.

Hmmmm :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kaffe:

Uh - dette er bare helt feil. Jeg sov til halv 12 i dag :søvn: . Kroppen min liker ikke sånt, så nå sitter jeg og myser på skjermen med en kopp kaffe ved siden og håper jeg våkner snart. Selv om jeg liker å ligge litt utpå om morgenen når jeg har fri, så bør "litt utpå" stoppe sånn ca. ved 10-tida.

Kjenner det blir helt surr i systemet av sånt. Men rett skal være rett, jeg var nok litt i minus på søvn for jeg har vært ustyrtelig trøtt om morgenen hele siste uke. (Blir litt seint om kveldene med all byggevirksomheta i SL :rodme: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi. Jeg er teknisk geni.... Klarte å overføre bilder fra ny mobil til PC ved hjelp av "blåtanna". *flirer selvironisk for det ble mye surr med det samme*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg.

Jeg synes jeg ser deg der duvirvler rundt som en hvit tornado på jobben. Men det finnes ikke noe kjeldeligere enn å sitte og tvinne tommeltotter. Da går tiden sakte, da.

Så lurt med kantinte-ta-med-hjem middag.

Og det er det jeg har trodd - du er et teknisk geni. Gratulerer med bildeoverføringen.

Ha en fortsatt god helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og så var'e på'an igjen da. Ryggen meldte klart fra i går om at den ikke liker stillesittende liv. Dermed er det blitt både bilvask (nødvendig, ja) og en liten rusletur i dag. Så det mest akutte "au" har roet seg. Men det sitter en greie midt mellom skulderbladene og haler og drar. Teite muskler.... I går var det såpass at det faktisk gjorde vondt å puste. Den biten går greit i dag, men....det er noe som er i vranglås baki der.

Håper det går over, eller så må jeg gjøre som sist, tror jeg - skaffe meg time hos kiropraktor. Har nemlig hatt det før og det var tre trykk så var det orden i systemet igjen.

Virker som om alle sammenføyninger i denne kroppen her knirker for tida. Tidligere i uka var det knærne. Kan det være at jeg begynner å bli gammel, tro? :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at jeg har kommet i reperasjonsalderen, selv. Muskler i spenn er vondt, og låsninger er også vondt. Håper det ølsner av seg selv, slik at du både kan puste og gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet ut at jeg har kommet i reperasjonsalderen, selv. Muskler i spenn er vondt, og låsninger er også vondt. Håper det ølsner av seg selv, slik at du både kan puste og gå.

Man glemte visst å utstyre oss med reservedeler til reparasjonene ;) . :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...