Gå til innhold

Kvinneplager (jævelskap!) - ekkel tråd


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det høres hinsides plagsomt ut. Ble du ikke irritert!? 

Anonymkode: aaba3...3cf

Jo, selvsagt, men det var lite jeg fikk gjort med det da.. :) . 

Anonymkode: e9fcb...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, selvsagt, men det var lite jeg fikk gjort med det da.. :) . 

Anonymkode: e9fcb...9c2

Du er så positiv og god! Håper hele livet ditt er fylt med rainbow unicorns og lykke! :strix:

Anonymkode: aaba3...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så positiv og god! Håper hele livet ditt er fylt med rainbow unicorns og lykke! :strix:

Anonymkode: aaba3...3cf

Takk det samme du.. Dette går nok bra skal du se.. :xpb_knuddel:

Anonymkode: e9fcb...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme du.. Dette går nok bra skal du se.. :xpb_knuddel:

Anonymkode: e9fcb...9c2

Håper "takk det samme" var til rainbow unicorns og lykke, for positiv og god er jeg i alle fall ikke i dag! 

Sitter på jobb vettu og kjenner det renner, hehe, jeg må bare gå på do for n'te gang jeg, neida, alt fint. Brukte opp en dorull, og ble redd for å tette do. føy. Bra jobba å orke dette i lengden. Jeg er så glad det gikk over for deg, og håper dette bare er ei rift, eller som noen nevnte overraskelsesmensen. 

Anonymkode: aaba3...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper "takk det samme" var til rainbow unicorns og lykke, for positiv og god er jeg i alle fall ikke i dag! 

Sitter på jobb vettu og kjenner det renner, hehe, jeg må bare gå på do for n'te gang jeg, neida, alt fint. Brukte opp en dorull, og ble redd for å tette do. føy. Bra jobba å orke dette i lengden. Jeg er så glad det gikk over for deg, og håper dette bare er ei rift, eller som noen nevnte overraskelsesmensen. 

Anonymkode: aaba3...3cf

Ja, vi får satse på det.. men jeg ville uansett tatt en telefon til legen.. Det å sjekke slikt er for det første viktig fordi det kan være noe alvorlig, og samtidig får du litt roen selv, når du har fått noen svar. Litt (mye) blod kan vi alltids takle, om vi vet det er forbigående :)

Anonymkode: e9fcb...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får satse på det.. men jeg ville uansett tatt en telefon til legen.. Det å sjekke slikt er for det første viktig fordi det kan være noe alvorlig, og samtidig får du litt roen selv, når du har fått noen svar. Litt (mye) blod kan vi alltids takle, om vi vet det er forbigående :)

Anonymkode: e9fcb...9c2

Ja, takk, jeg ser det an i morgen! 

Haha, gjorde godt å bare kjefte og klage litt! :grine: 

Anonymkode: aaba3...3cf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, takk, jeg ser det an i morgen! 

Haha, gjorde godt å bare kjefte og klage litt! :grine: 

Anonymkode: aaba3...3cf

Vet du , i dagens samfunn skal alle ha det så sinnsykt bra og vellykket bestandig, at det nesten ikke er rom for klaging og misnøye innimellom.. Jeg mener : FYR LØS.. Herregud, ingen kan da ha det bra HELE tiden!!! :laugh:

Anonymkode: e9fcb...9c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og hva skal legen gjøre da mener du? Kikke inn i skjeden og konstatere at det blør? Og at det er sårt? Og dette er noe som er nå, ikke neste uke. Ha litt sympati, eller klag på noe du også. La oss være sammen om at livet er kjipt noen ganger. 

TS

Anonymkode: aaba3...3cf

Har ingenting å klage på. Har det så bra så.

Vedr. lege: Legen kan undersøke deg og se om du trenger medisinsk behandling. Det er derfor vi har leger. Vi på kg kan ikke stille fjerndiagnose og vi kan heller ikke undersøke deg. Det må det en lege til

Anonymkode: bfdcd...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du , i dagens samfunn skal alle ha det så sinnsykt bra og vellykket bestandig, at det nesten ikke er rom for klaging og misnøye innimellom.. Jeg mener : FYR LØS.. Herregud, ingen kan da ha det bra HELE tiden!!! :laugh:

Anonymkode: e9fcb...9c2

Du gjorde meg positivere (mer positiv, vet) akkurat nå! Jeg bare føler sånn: fine folk i verden ass! Er ikke bare drit og lort og blod! :laugh: :grine: 

Nei, ingen kan ha det bra hele tiden. Og mange har det jo dårlig også, men klage skal man ikke. Men når det da blir både sopp og blod samtidig, da blir man litt lei, + forstoppelse, æsj. sorry. Men ja, og da er det fint å klage litt. :spy: 

Har ingenting å klage på. Har det så bra så.

Vedr. lege: Legen kan undersøke deg og se om du trenger medisinsk behandling. Det er derfor vi har leger. Vi på kg kan ikke stille fjerndiagnose og vi kan heller ikke undersøke deg. Det må det en lege til

Anonymkode: bfdcd...801

Slutt å skryt! Neida. Jeg er glad du ikke har noe å klage på, oppriktig. 

Ja, jeg tenker jeg ringer legen i morgen om det fortsetter, var jo litt merkelig dette. Åsså på samme tid da! 
Frister ikke å ha en lege kikkende opp i min veldig røde (på flere måter)vagina. Tror jeg må la være å drikke, slik at jeg slipper å tisse. (Er du mann? Hvis ikke, hater du ikke mensen?)

Anonymkode: aaba3...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du gjorde meg positivere (mer positiv, vet) akkurat nå! Jeg bare føler sånn: fine folk i verden ass! Er ikke bare drit og lort og blod! :laugh: :grine: 

Nei, ingen kan ha det bra hele tiden. Og mange har det jo dårlig også, men klage skal man ikke. Men når det da blir både sopp og blod samtidig, da blir man litt lei, + forstoppelse, æsj. sorry. Men ja, og da er det fint å klage litt. :spy: 

Slutt å skryt! Neida. Jeg er glad du ikke har noe å klage på, oppriktig. 

Ja, jeg tenker jeg ringer legen i morgen om det fortsetter, var jo litt merkelig dette. Åsså på samme tid da! 
Frister ikke å ha en lege kikkende opp i min veldig røde (på flere måter)vagina. Tror jeg må la være å drikke, slik at jeg slipper å tisse. (Er du mann? Hvis ikke, hater du ikke mensen?)

Anonymkode: aaba3...3cf

Nei, er glad i mensen jeg. Når jeg får den når jeg skal, vet jeg at alt er iorden med den hvertfall <3

Anonymkode: bfdcd...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er glad i mensen jeg. Når jeg får den når jeg skal, vet jeg at alt er iorden med den hvertfall <3

Anonymkode: bfdcd...801

Er du kanskje aldri sur heller? :klo: Hah, jaja. Det er jo godt for deg da! :) 

Anonymkode: aaba3...3cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du kanskje aldri sur heller? :klo: Hah, jaja. Det er jo godt for deg da! :) 

Anonymkode: aaba3...3cf

Har ingen grunn til å bli sur. Blir sint når jeg blir vitne til at noen blir urettferdig behandlet, men jeg er heldigvis en blid person. Min mor fortalte at jeg smilte da jeg ble født, men det var nok bare en grimase pga det skarpe lyset. Hihi...

Anonymkode: bfdcd...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...