Gå til innhold

Okei.. Så jeg har fått på meg noen kilo.


Gjest BethD

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nøtter blant ting du liker å putte i munnen også ? :lur:

 :fnise: 

Liker nøtter, men har vert en rimelig lang "nøttetørke" nå.. snart jul da, nøttehøytiden:danse::Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Liker nøtter, men har vert en rimelig lang "nøttetørke" nå.. snart jul da, nøttehøytiden:danse::Hehe:

Ja, ... Det var julenøtter jeg tenkte på ja.. :engel: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ... Det var julenøtter jeg tenkte på ja.. :engel: 

Mhm, svære julenøtter.............................................................................:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Mhm, svære julenøtter.............................................................................:fnise:

Bevares! Nøtter er da gode uten at de må være så store nødvendigvis. Plass til flere i munnen da, hvis de er litt mindre. Jeg liker å se hvor mange jeg kan få plass til. 

 :engel: 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt hvordan du har det. Jeg er selv 167 og veier 63 kg. Føler meg stor og jeg har alltid følt meg stor generelt, men når jeg ser tilbake på bilder av sånn jeg så ut før så har jeg alltid vært veldig veldig spinkel og aldri trengt å tenke på det. Nå derimot, jeg vet vekta mi ikke er lite, og jeg er bare 17 år. Men jeg er ikke feit, og har aldri blitt kalt det heller. Kjæresten min sier jeg er tynn/vanlig. Jeg merker selv også at jeg har litt ekstra fett på magen, og kun der, som irriterer meg grenseløst. Lykke til med slankingen, jeg burde vel kanskje begynne selv:fnise:

Anonymkode: cd509...747

Jeg håper både du og TS vet hvorfor damer legger på seg rundt magen? Det er fordi det bør være fett der, siden vi har våre mest ømtålige organer der, eggstokker, livmor og eggledere. Derfor er kvinner genetisk betinget til å legge på seg ekstra rundt magen. Vi er også biologisk laget for å legge på oss, siden vi skulle ha et fettlager til hver graviditet og amming. 

Å ikke ha fett på magen er unormalt biologisk sett for kvinner. At ekstra samler seg der er riktig. Vi skal ha en bue på magen, akkurat som vi har på rumpe og lår. Vi kan ikke forvente runde former andre steder på kroppen og samtidig mene vi skal ha flat mage. :) 

Anonymkode: d594a...863

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper både du og TS vet hvorfor damer legger på seg rundt magen? Det er fordi det bør være fett der, siden vi har våre mest ømtålige organer der, eggstokker, livmor og eggledere. Derfor er kvinner genetisk betinget til å legge på seg ekstra rundt magen. Vi er også biologisk laget for å legge på oss, siden vi skulle ha et fettlager til hver graviditet og amming. 

Å ikke ha fett på magen er unormalt biologisk sett for kvinner. At ekstra samler seg der er riktig. Vi skal ha en bue på magen, akkurat som vi har på rumpe og lår. Vi kan ikke forvente runde former andre steder på kroppen og samtidig mene vi skal ha flat mage. :) 

Anonymkode: d594a...863

Ja det er jo sant det.. men jeg hadde uansett håpt på at den buen gjerne kunne være pittelitt mindre...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper både du og TS vet hvorfor damer legger på seg rundt magen? Det er fordi det bør være fett der, siden vi har våre mest ømtålige organer der, eggstokker, livmor og eggledere. Derfor er kvinner genetisk betinget til å legge på seg ekstra rundt magen. Vi er også biologisk laget for å legge på oss, siden vi skulle ha et fettlager til hver graviditet og amming. 

Å ikke ha fett på magen er unormalt biologisk sett for kvinner. At ekstra samler seg der er riktig. Vi skal ha en bue på magen, akkurat som vi har på rumpe og lår. Vi kan ikke forvente runde former andre steder på kroppen og samtidig mene vi skal ha flat mage. :) 

Anonymkode: d594a...863

Går utifra at du her mener nederst på magen, dvs. en liten bump under navlen. Det er biologisk at kvinner legger på seg der, samt rundt hoftene og litt øverst på lårene. 

Dersom fettet legger seg også over navlen, så er dette ikke sunt. Denne typen vektoppgang er assosiert med livsstilsykdommer. Når man merker at man begynner å få bredere midje, så er dette ikke sunn vektoppgang. 

Anonymkode: 60db9...cf3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...