Gå til innhold

Kan jeg ha eggløsning i dag?


Gjest Gjest_Mamma123

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Mamma123

Hei,

Kan dere hjelpe meg å tolke disse resultatene? Kan eggløsningstesten ha vært positiv i går (d13)? Vet at i sist svangerskap skjedde befruktning på dag 13 eller 14. Er det alltid likt i hver syklus? Hadde en SA for 2 uker siden derfor jeg er så usikker nå.. Regna første blødningsdag av SA som første dag i syklusen. 

 

image.png

Endret av Mamma123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen av de er positive. Selv om man regner SA som første dag i syklus, Kan den første syklusen gjerne bli litt lengre :)

Har derimot selv hatt et par sykluser der jeg ikke fikk positiv test, men fikk tydelig sterkere test rett før EL, men da var alle de andre ganske svake...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mamma123

Ingen av de er positive. Selv om man regner SA som første dag i syklus, Kan den første syklusen gjerne bli litt lengre :)

Har derimot selv hatt et par sykluser der jeg ikke fikk positiv test, men fikk tydelig sterkere test rett før EL, men da var alle de andre ganske svake...

Takk for svar :) I min forrige graviditet fikk jeg en like "positiv" eggløsningstest som jeg hadde nå på bilde med C13. Er det mulig å ha en så svak test men likevel ha eggløsning? Vet du? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) I min forrige graviditet fikk jeg en like "positiv" eggløsningstest som jeg hadde nå på bilde med C13. Er det mulig å ha en så svak test men likevel ha eggløsning? Vet du? :)

Ja, det kan man sikkert. Er lettere å se om den er "positiv" i sammenheng med de andre testene. Kan legge ved et bilde der jeg ikke fikk helt positiv el-test, men hadde el. Er liksom et tydelig hopp, selv om den ikke er positiv :)

11994199_10207643123583086_979798315_o.jpg

Har måtte gå over til temping jeg fordi jeg ikke får positiv el-tester lengre etter jeg var gravid sist. Men har el fordet, har fått det bekreftet både av gynekolog og temping :)

Endret av Valmuen
La inn feil bilde...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Mamma123

Ja, det kan man sikkert. Er lettere å se om den er "positiv" i sammenheng med de andre testene. Kan legge ved et bilde der jeg ikke fikk helt positiv el-test, men hadde el. Er liksom et tydelig hopp, selv om den ikke er positiv :)

11994199_10207643123583086_979798315_o.jpg

Har måtte gå over til temping jeg fordi jeg ikke får positiv el-tester lengre etter jeg var gravid sist. Men har el fordet, har fått det bekreftet både av gynekolog og temping :)

tusen takk for du deler, setter pris på det :-) ha en fin kveld! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...