Gå til innhold

Rare ting som får deg til å sveipe til venste?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Nakenbilder
- Treningsbilder (eller overdrevent fokus på trening i profilteksten)
- Langt hår
- Langt skjegg
- Barn
- Bilde fra nattklubb
- Bilde med andre jenter
- Gruppebilder der det er umulig å vite hvem man faktisk skal se på
- Ingen profiltekst (eller kun høyde, Snapchat o.l.)
- "Laid back guy, don't take life too seriously. Ask me if you have any questions"
- Alle som bruker ordene "lad" og "banter"
- De som ikke kan stave
- De som helt tydelig er helgeturister

Altså, jeg krever ikke sykt mye fra folk i virkeligheten, men på Tinder er det så mange, at man må nesten filtrere på en eller annen måte. 
 

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Herr Heftig

Det virker nesten som om CV-bilde er det eneste som ikke medfører umiddelbar venstresveip jo??

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

* Menn som skriver "villig til å lyve om hvor vi møttes". Unødvendig.

Bilfanatikere, bilder fra treningssenter (så sant det ikke var naturlig å ta et bilde i forbindelse med f.eks. konkurranse), menn med lenker rundt halsen, de som har snapchat og instagram i profilteksten. Kanskje generelt menn som bare virker som om de er opptatt av trening, kropp og det å vise seg frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andefjes, barn, hester, bare gruppebilder, ingen profiltekst, profiltekster som omhandler trening, shopping og/eller "være med venner", fallskjermer, for mye rosa, religion. Hunder, geparder og ski kan jeg leve med så lenge det er noe annet som trekker tilsvarende opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Hvis alle bildene er tatt fra samme vinkel med samme ansiktsuttrykk.

- Har en profiltekst som tilsier at ho tror ho er en pris i et jævla quizshow.

- Fyllabilder.

.....

Det som får meg, nesten umiddelbart, til å dra til venstre er om ho har ett dårlig bilde. Altså ett hvor det er tydelig at ho ikke har forberedt seg i flere timer for å ta bildet. Vi vet at det vi møter på date er hakket mer naturlig enn mange av bildene, så jeg vil gjerne vite hvordan den naturlige er. Dessuten er det noe mer menneskelig over det, og vesentlig mindre PR-preg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_TSX80

Jenter med tatoveringer, duckfaces, oversminke, poserer over panseret på en Sierra Cosworth fra 1991 - eller har noe med en "kul" bil å gjøre i det hele tatt, 24 år gamle jenter som prøver å fremstå som voksne ved å ha champagneglasset i hånda, jenter som bli kysset på hvert kinn av 2 gutter, bare venninnebilder, bare fjelltopp-bilder, bare bilder av natur, tydelig overvektige, der profilteksten vitner om elendige allmennkunnskap osv. osv. osv.

Oi oi, the list could go on and on. Rart jeg får matcher på Tinder i det hele tatt egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kālikā

Bilder av barn - Sorry, jeg driter i hvem sin unge den er, den har ingenting på en datingapp å gjøre. (Ønsker du å være tydelig på at du har barn er det noe av det du kan bruke tekstfeltet til.)

Bilder av ei eller flere jenter - Ja, det kan godt hende det er søstra di, men det vet ikke jeg, og du burde skjønt at dette forvirrer folk. 

Kompisgjengbilder - Hvordan skal jeg gjette hvem som er deg? Og at du ikke er venneløs kan du bedre vise med å ha noen bilder som ikke er selfies. 

Ingen tekst - Greier du ikke i det minste å formulere noen stikkord om deg selv er du neppe mannen/kvinnen for meg.

Biler, store kattedyr og treningsselfier sender deg ikke automatisk til venstre, men det trekker kraftig ned. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så menn kan ikkr stille krav til dere men det kan dere?!

Anonymkode: 6f9a4...ade

De kan gjøre hva de vil for min del, om jeg sveiper de til venstre er en annen ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaktbilder

"Se på kroppen min, for jeg har ikke noen personlighet"-bilder. Spesielt nå de skriver at de er ute etter noe seriøst :klaske: 

Modellbilder

Fyllabilder

 

Endret av Doge
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Jenter med tatoveringer, duckfaces, oversminke, poserer over panseret på en Sierra Cosworth fra 1991 - eller har noe med en "kul" bil å gjøre i det hele tatt, 24 år gamle jenter som prøver å fremstå som voksne ved å ha champagneglasset i hånda, jenter som bli kysset på hvert kinn av 2 gutter, bare venninnebilder, bare fjelltopp-bilder, bare bilder av natur, tydelig overvektige, der profilteksten vitner om elendige allmennkunnskap osv. osv. osv.

Oi oi, the list could go on and on. Rart jeg får matcher på Tinder i det hele tatt egentlig.

Er man ikke voksen som 24 åring, mener du? 24-åringer drikker da champagne og har vært gamle nok til å gjøre det i mange år. Er ikke alkohol som avgjør om man er voksen heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakenbilder 

Bilder med andre damer

Syklister 

Menn med skjegg eller langt hår

Partysvensker

Menn med krav på profilteksten 

Bilder av seg selv ved siden av en lambo som ikke er deres 

Treningsbilder 

Fotballsupportere 

Utlendinger

Helt enig i denne lista. Men jeg liker skjegg og jeg liker at menn stiller krav, så lenge det ikke går på bh-størrelse og andre overfladiske ting. 

Ingen syklister blir sveipa høyre og hvertfall ikke biffer i baris med selfie forran speilet på treningsstudio. 

Men jakt og randonee og klatring ol er veldig innafor. 

Anonymkode: 606aa...d1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er man ikke voksen som 24 åring, mener du? 24-åringer drikker da champagne og har vært gamle nok til å gjøre det i mange år. Er ikke alkohol som avgjør om man er voksen heller.

Er vel heller det at posering med champagneglass ser litt veslevoksent ut. Litt som gutter på tjue med tweed og tversover, antar jeg. Demonstrativt voksent, på et vis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom på en ting til. Jeg bor like ved Leith i Edinburgh (mest kjent for filmen Trainspotting), så får opp en del menn som ser ut som om de kommer rett fra en Jeremy Kyle-episode. Jeg vil ikke dømme utelukkende pga tannhygiene, men jeg tror jeg har et ubevisst minstekrav til antall tenner. 


5 min på Tinder og jeg kommer på utrolig mange ting
- Alle som skriver "young professional". Vet ikke hvorfor. Det virker snobbete, og det er sikkert janteloven i meg som slår til, også virker det som en litt teit ting å skrive fordi for meg høres det bare ut som om de har en jobb, og det er relativt vanlig når man er i 20-årene.

- Folk som poserer i militæruniform, eventuelt med våpen. 

- Tyskere

Endret av Linaria
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sveiper alltid til venstre på de kjekkeste gutta fordi jeg tør ikk esveipe til høyre på de.

grunner:
1. De kjekke gutta veit at de er digge og det går ofte utover personligheten deres, er gjerne playere osv...
2. Blir lei meg om de ikke har sveipa til høyre på meg og det oppdager jeg jo idet jeg sveiper :P

vet, barnslig og lav selvfølelse, heh :P

 

Anonymkode: 6070d...b8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff. Jeg er glad jeg ikke er singel. Alle de høye kravene tar av. Utseende har ikke så mye å si i virkeligheten heldigvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Selfies i speilet, SPESIELT hvis det er blits med i bildet.

- Bilde av en stor champagneflaske, sånn at jeg skal tro de er VIP eller skikkelig rike.

- Selfies tatt ovenfra så de ser ut som 14 år gamle jenter.

- Profiltekst som inneholder; XD, :3, "jeg er rar", "Jeg er random", "Rawr".

- Selfies med solbriller hvor man kan se mobilen i brillene, åh ser så teit ut.

- Sånne hånd/fingerbevegelser i bildene som peacetegn, kaninører, rock hard, gangstar, etc

- Bilder av menn i store boblejakker, eller sånne som såvidt går til livet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...