Gå til innhold

Må jeg ta på den ekle greia der??!


Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne tråden kommer til å bli ansett som en klassiker i framtiden

Eh, nei. 

Anonymkode: 4f0f8...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Hva med å bidra til at en eller flere? av landets rørleggere har noe å gjøre på? Finn en rørlegger og be om hjelp, så slipper du å gjøre noe annet enn å betale noen for å få ordnet opp!

Anonymkode: 0f9de...c60

Ja buhu stakkars rørleggere som har fagbrev og jobber 8-timers dager, men tjener mer enn leger flest! Nei, takk!

Men må innrømme at jeg har lekt med tanken.. :sjenert: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

 

:fnise: Jeg trodde dette var en juicy sextråd til jeg så den på dette underforumet. Jeg er glad du startet tråden for jeg har nettopp fått samme problem. Har renset sluken for hår, men vannet renner fremdeles ikke ned. :sinna:

Ho Lee Fuk. Forteller du meg at selv om jeg skulle få et glimt av nyfunnet sluk-selvtillit og fjerner gugga (og hva enn det var som rørte på seg i går), så er det ikke sikkert jeg blir kvitt problemet?! Hva gjør man da? Hvis jeg uansett må ha rørlegger skal han forsyne meg få rense sluken også, jeg har ikke tenkt å gjøre forarbeidet, foråsidetsånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne tråden kommer til å bli ansett som en klassiker i framtiden

Eh, nei. 

Anonymkode: 4f0f8...569

Trust me, den vil :fnise: Det vil bli akkurat som med den ketchup tråden :P

Tror nok Pierce har rett her altså. Kanskje denne tråden til og med vil slå godtesnop-tråden ned i støvlene? Tenk om det bare hadde vært godteri/godtesnop nedi sluken i stedet for gugge, det hadde gjort seg! Da hadde vennene kommet på besøk og sagt med streng stemme "Incognita, har du gjemt godtesnop i sluken din???", kastet seg over det og spist opp alt. Vips, problemet løst! Men Narnia er kanskje mer sannsynlig :vetikke:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, si det. Synes bare at det er litt merkelig at hun lager så stor oppstandelse over er tett sluk. 

Hørt om fobier eller? Syns ikke det er mer dustete å ha skrekk for ekle tette sluk enn å være redd for høye mennesker, edderkopper eller mus. Fobi er fobi og det finnes utallige utgaver av det. Det er ikke alltid bare bare å prøve å ovevinne fobien heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt om fobier eller? Syns ikke det er mer dustete å ha skrekk for ekle tette sluk enn å være redd for høye mennesker, edderkopper eller mus. Fobi er fobi og det finnes utallige utgaver av det. Det er ikke alltid bare bare å prøve å ovevinne fobien heller. 

Selvfølgelig har jeg hørt om det. Men om hun vet at hun sliter med fobi, så burde hun vel begynne å ta tak i problemet, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig har jeg hørt om det. Men om hun vet at hun sliter med fobi, så burde hun vel begynne å ta tak i problemet, eller?

Det er jo ikke alltid så enkelt, er det vel? :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morsomste tråden på KG på lenge, frøken TS :ler:
Og jeg måtte bare inn for å påpeke at jeg er tøffere enn deg, for jeg rensa sluket i dusjen her heeeelt på egenhånd i går :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, man må jo begynne i det små.

Selvfølgelig, men poenget er jo at det uansett må være lov å skrive om at man synes noe er skikkelig ekkelt uten at det skal bli så stor oppstandelse om det vel?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Selvfølgelig, men poenget er jo at det uansett må være lov å skrive om at man synes noe er skikkelig ekkelt uten at det skal bli så stor oppstandelse om det vel?

Oppstandelse og oppstandelse .... jeg bare nevnte det. Er ikke noe å ta på vei for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...