Gjest Skrevet 23. november 2015 #221 Del Skrevet 23. november 2015 Denne tråden kommer til å bli ansett som en klassiker i framtiden 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #222 Del Skrevet 23. november 2015 Denne tråden kommer til å bli ansett som en klassiker i framtidenEh, nei. Anonymkode: 4f0f8...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2015 #223 Del Skrevet 23. november 2015 Eh, nei. Anonymkode: 4f0f8...569Trust me, den vil Det vil bli akkurat som med den ketchup tråden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #224 Del Skrevet 23. november 2015 Hva med å bidra til at en eller flere? av landets rørleggere har noe å gjøre på? Finn en rørlegger og be om hjelp, så slipper du å gjøre noe annet enn å betale noen for å få ordnet opp!Anonymkode: 0f9de...c60Ja buhu stakkars rørleggere som har fagbrev og jobber 8-timers dager, men tjener mer enn leger flest! Nei, takk!Men må innrømme at jeg har lekt med tanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. november 2015 #225 Del Skrevet 23. november 2015 Denne tråden kommer til å bli ansett som en klassiker i framtidenJeg tror du har rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #226 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg trodde dette var en juicy sextråd til jeg så den på dette underforumet. Jeg er glad du startet tråden for jeg har nettopp fått samme problem. Har renset sluken for hår, men vannet renner fremdeles ikke ned. Ho Lee Fuk. Forteller du meg at selv om jeg skulle få et glimt av nyfunnet sluk-selvtillit og fjerner gugga (og hva enn det var som rørte på seg i går), så er det ikke sikkert jeg blir kvitt problemet?! Hva gjør man da? Hvis jeg uansett må ha rørlegger skal han forsyne meg få rense sluken også, jeg har ikke tenkt å gjøre forarbeidet, foråsidetsånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. november 2015 #227 Del Skrevet 23. november 2015 Denne tråden kommer til å bli ansett som en klassiker i framtidenEh, nei. Anonymkode: 4f0f8...569Trust me, den vil Det vil bli akkurat som med den ketchup tråden Tror nok Pierce har rett her altså. Kanskje denne tråden til og med vil slå godtesnop-tråden ned i støvlene? Tenk om det bare hadde vært godteri/godtesnop nedi sluken i stedet for gugge, det hadde gjort seg! Da hadde vennene kommet på besøk og sagt med streng stemme "Incognita, har du gjemt godtesnop i sluken din???", kastet seg over det og spist opp alt. Vips, problemet løst! Men Narnia er kanskje mer sannsynlig 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 23. november 2015 #228 Del Skrevet 23. november 2015 Kanskje på tide å skjerpe seg litt? Det er bare et sluk, herreminhatt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 23. november 2015 #229 Del Skrevet 23. november 2015 Kanskje på tide å skjerpe seg litt? Det er bare et sluk, herreminhatthttps://i.ytimg.com/vi/qhyQ-wjvzB8/maxresdefault.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 23. november 2015 #230 Del Skrevet 23. november 2015 https://i.ytimg.com/vi/qhyQ-wjvzB8/maxresdefault.jpgNei, si det. Synes bare at det er litt merkelig at hun lager så stor oppstandelse over er tett sluk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 23. november 2015 #231 Del Skrevet 23. november 2015 Nei, si det. Synes bare at det er litt merkelig at hun lager så stor oppstandelse over er tett sluk. Hørt om fobier eller? Syns ikke det er mer dustete å ha skrekk for ekle tette sluk enn å være redd for høye mennesker, edderkopper eller mus. Fobi er fobi og det finnes utallige utgaver av det. Det er ikke alltid bare bare å prøve å ovevinne fobien heller. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 23. november 2015 #232 Del Skrevet 23. november 2015 Hørt om fobier eller? Syns ikke det er mer dustete å ha skrekk for ekle tette sluk enn å være redd for høye mennesker, edderkopper eller mus. Fobi er fobi og det finnes utallige utgaver av det. Det er ikke alltid bare bare å prøve å ovevinne fobien heller. Selvfølgelig har jeg hørt om det. Men om hun vet at hun sliter med fobi, så burde hun vel begynne å ta tak i problemet, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2015 #233 Del Skrevet 23. november 2015 Selvfølgelig har jeg hørt om det. Men om hun vet at hun sliter med fobi, så burde hun vel begynne å ta tak i problemet, eller?Det er jo ikke alltid så enkelt, er det vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mythic Skrevet 23. november 2015 #234 Del Skrevet 23. november 2015 Morsomste tråden på KG på lenge, frøken TS Og jeg måtte bare inn for å påpeke at jeg er tøffere enn deg, for jeg rensa sluket i dusjen her heeeelt på egenhånd i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 23. november 2015 #235 Del Skrevet 23. november 2015 Det er jo ikke alltid så enkelt, er det vel? Vel, man må jo begynne i det små. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2015 #236 Del Skrevet 23. november 2015 Vel, man må jo begynne i det små.Selvfølgelig, men poenget er jo at det uansett må være lov å skrive om at man synes noe er skikkelig ekkelt uten at det skal bli så stor oppstandelse om det vel? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nøste~ Skrevet 23. november 2015 #237 Del Skrevet 23. november 2015 Selvfølgelig, men poenget er jo at det uansett må være lov å skrive om at man synes noe er skikkelig ekkelt uten at det skal bli så stor oppstandelse om det vel?Oppstandelse og oppstandelse .... jeg bare nevnte det. Er ikke noe å ta på vei for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Evans Skrevet 23. november 2015 #238 Del Skrevet 23. november 2015 Hvordan går det med sluket ditt? Jeg har antrekket klart om du skulle trenge hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 23. november 2015 #239 Del Skrevet 23. november 2015 Hvor er bildene, kjære deg?? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #240 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg er på jobb! ...hang tight! Bilder kommer senere (skrekk og gru!!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå