Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #181 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg så gugge!!!!!! Og jeg SVERGER jeg så noe bevege seg!!!!! Gjemmer meg under dyna nå! Slapp alt jeg hadde i hendene og løp til soverommet!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #182 Del Skrevet 23. november 2015 MAYDAY! MAYDAY !! uuæææææææææHva ser du der nede? Anonymkode: 8a566...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 23. november 2015 #183 Del Skrevet 23. november 2015 It's alive!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2015 #184 Del Skrevet 23. november 2015 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. november 2015 #185 Del Skrevet 23. november 2015 https://www.youtube.com/watch?v=hAAlDoAtV7Y Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 23. november 2015 #186 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg så gugge!!!!!! Og jeg SVERGER jeg så noe bevege seg!!!!! Gjemmer meg under dyna nå! Slapp alt jeg hadde i hendene og løp til soverommet!! Du gjorde det!Jeg er stolt av deg. Vi savner dokumentasjon dog....du må nok tilbake... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #187 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg så gugge!!!!!! Og jeg SVERGER jeg så noe bevege seg!!!!! Gjemmer meg under dyna nå! Slapp alt jeg hadde i hendene og løp til soverommet!! Uffda. Synd at det ble så skremmende for deg. Uansett har du vært modig som har tatt mange steg i rett retningJeg er stolt av deg, og det bør du også være av deg selv Anonymkode: 8a566...9fb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #188 Del Skrevet 23. november 2015 Du gjorde det!Jeg er stolt av deg. Vi savner dokumentasjon dog....du må nok tilbake...UUÆÆÆÆÆUffda. Synd at det ble så skremmende for deg. Uansett har du vært modig som har tatt mange steg i rett retningJeg er stolt av deg, og det bør du også være av deg selv Anonymkode: 8a566...9fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. november 2015 #189 Del Skrevet 23. november 2015 Da du løp, falt sluket på plass, eller er det åpent nå? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #190 Del Skrevet 23. november 2015 Da du løp, falt sluket på plass, eller er det åpent nå?ÆÆÆÆÆÆHHH Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. november 2015 #191 Del Skrevet 23. november 2015 Takk for klemmen! Sender en klem til deg og håper at du får sove godt i natt Anonymkode: 8a566...9fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 23. november 2015 #192 Del Skrevet 23. november 2015 Da du løp, falt sluket på plass, eller er det åpent nå?Det er nettopp det - porten til helvete står på vidt gap!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. november 2015 #193 Del Skrevet 23. november 2015 ÆÆÆÆÆÆHHH Det er nettopp det - porten til helvete står på vidt gap!!Eller porten til Narnia, det vet vi ikke 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #194 Del Skrevet 23. november 2015 Takk for klemmen! Sender en klem til deg og håper at du får sove godt i natt Anonymkode: 8a566...9fbMange takk. Det er nettopp det - porten til helvete står på vidt gap!!Jeg hadde faktisk flere bilder til dere, men jeg har lastet opp så mange selfies at jeg ikke får lastet opp flere vedlegg til kg. Og det var jaggu ikke barebare å prøve å slette noen heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arca Skrevet 23. november 2015 #195 Del Skrevet 23. november 2015 Eller porten til Narnia, det vet vi ikkeSant. Det må sjekkes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker 42 Skrevet 23. november 2015 #196 Del Skrevet 23. november 2015 DU VERDEN! Dette med å "generere klikk" kan du i alle fall :D Ja, jeg gikk inn i tråden fordi jeg trodde de var noe "jucy sex greier", ja...Lite ante jeg om at tråden var ørten sider, og i tillegg lå under 3xH forumet... Ohh, juce, ey?Men nå, når man for en gangs skyld er her, så kan unne seg å svare kanskje...Det som ligger i slike sluker, SPESIELT i "dame-sluker", er virkelig noe NASTY greier! Intet annet enn som tatt ut fra en skrekkfilm! Det er i alle fall min erfaring...(misstenker at det hele skyldes ondartete mutagener i disse tvilsomme vitaminene som ofte finnes i balsam og andre kvinneprodukter, spesielt pro-vitaminet b+)Her har du noen mulige løsninger, selv om det kanskje allerede er nevnt. Cant be bothered lese gjennom så mange sider med slukprat..1) Få typen til å gjøre det. 2) Har du ikke "type", finn deg en. 3) La "tingen" bare ligge der å mutere, bli større, sterkere og skumlere, helt til den kommer til liv, slimer seg ut av sluken, kommer å tar deg mens du sitter på do, evt. flytter inn under sengen fortærer deg i mens du sover.Best of luck on your endvours! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #197 Del Skrevet 23. november 2015 DU VERDEN! Dette med å "generere klikk" kan du i alle fall :D Ja, jeg gikk inn i tråden fordi jeg trodde de var noe "jucy sex greier", ja...Lite ante jeg om at tråden var ørten sider, og i tillegg lå under 3xH forumet... Ohh, juce, ey?Men nå, når man for en gangs skyld er her, så kan unne seg å svare kanskje...Det som ligger i slike sluker, SPESIELT i "dame-sluker", er virkelig noe NASTY greier! Intet annet enn som tatt ut fra en skrekkfilm! Det er i alle fall min erfaring...(misstenker at det hele skyldes ondartete mutagener i disse tvilsomme vitaminene som ofte finnes i balsam og andre kvinneprodukter, spesielt pro-vitaminet b+)Her har du noen mulige løsninger, selv om det kanskje allerede er nevnt. Cant be bothered lese gjennom så mange sider med slukprat..1) Få typen til å gjøre det. 2) Har du ikke "type", finn deg en. 3) La "tingen" bare ligge der å mutere, bli større, sterkere og skumlere, helt til den kommer til liv, slimer seg ut av sluken, kommer å tar deg mens du sitter på do, evt. flytter inn under sengen fortærer deg i mens du sover.Best of luck on your endvours! Hahaha beklager om du ble skuffet! Jeg har gjort et ærlig forsøk nå, men måtte innse at slaget er tapt. (Jeg gjemmer meg under dyna, det sier vel sitt.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 23. november 2015 #198 Del Skrevet 23. november 2015 @mini-mio kan du komme og spoone med meg i natt? I call dibs på lilleskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 23. november 2015 #199 Del Skrevet 23. november 2015 @mini-mio kan du komme og spoone med meg i natt? I call dibs på lilleskje. kommer" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 23. november 2015 #200 Del Skrevet 23. november 2015 ---Jeg hadde faktisk flere bilder til dere, men jeg har lastet opp så mange selfies at jeg ikke får lastet opp flere vedlegg til kg. Og det var jaggu ikke barebare å prøve å slette noen heller!! Det var nå enda godt - var så vidt jeg turte å sjekke her nå! Håper du får sove godt etter sjokket! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå