Gå til innhold

Må jeg ta på den ekle greia der??!

Gjest incognita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I en annen dusj her i huset.

Så.. hva er problemet? Du lever i ren luksus, og skriver tråder på kg som om verden ramler sammen på grunn av den ene tette dusjen.

Herregud

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ringte rørleggeren og fikk han til å ta det. Sa bare at jeg ikke visste hva som var galt med dusjen da jeg ba han komme.

Kostet penger så klart, men angrer ikke.

Endret av Summers
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Så.. hva er problemet? Du lever i ren luksus, og skriver tråder på kg som om verden ramler sammen på grunn av den ene tette dusjen.

Herregud

Virkelig? Kanskje du skal lese hovedinnlegget på nytt. Jeg spurte simpelthen om jeg kunne helle plumbo rett på risten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest incognita

Jeg ringte rørleggeren og fikk han til å ta det. Sa bare at jeg ikke visste hva som var galt med dusjen da jeg ba han komme.

Kostet penger da så klart, men angrer ikke.

Ser den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

Tatt i betraktning den store interessen her synes jeg i det minste et bilde av sluken hadde vært på sin plass.

Det kan jeg godt fikse om det er stemning for det. Jeg må advare dog, den ser rimelig ufarlig ut med risten på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud

Lest tråden eller..?

Dette handler ikke om dusjing eller sluk...

Incognita er uten mann for tiden og fisker etter maskuline innspill for bekreftelse av egen feminitet. :lur:

Jomfruer i nød trenger riddere på hvit hest. Sånn er det bare. :opplyser: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg godt fikse om det er stemning for det. Jeg må advare dog, den ser rimelig ufarlig ut med risten på. 

Stemingen står i taket! :popcorn:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Særlig dette rettet mot meg:

"Er du seriøs? Leit at du holdt på å dø, men det gir deg ingen rett til å være frekk mot andre. Æsj. Kunne ønske du forlot forumet for godt."

Anonymkode: bdcf2...e5e

Disse setningene er selvmotsigende. Jeg har faktisk aldri opplevd før at noen sier rett ut at de ønsker livet av meg.

På samme måte som du sa at å grave i sluken ikke betyr døden, så betyr ikke å forlate kg for godt at noen ønsker deg død.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper det lever opp til forventningene: 

IMG_20151123_244706551.thumb.jpg.8d35659

Den så fin ut! :)

Men jeg ser ingen skruer. Ligger den løst på uten å være skrudd fast?

Anonymkode: 8a566...9fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gud! Hvordan skal jeg få sove nå?!

Jo nå kan jeg sove. Burde gjort det for lenge siden, men ville se hvordan det fikk med dette sluket først.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...