AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #61 Del Skrevet 22. november 2015 Vet mannen din hvor umoden, uselvstendig, hjelpeløs og bortskjemt du er?En, etter eget utsagn, voksen kvinne som ikke er i stand til å gjøre rent et sluk, som sannsynligvis er tettet av hennes eget hår, shampoo og herbalism. Hvordan kan en slik person være i stand til å ta seg av spebarn, normalt renhold, hagearbeid osv. Det er jo mye "ekkelt" involvert i denslags alminnelige gjøremål..... Ellers går det bra? Anonymkode: c9121...dbd 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #62 Del Skrevet 22. november 2015 En, etter eget utsagn, voksen kvinne som ikke er i stand til å gjøre rent et sluk, som sannsynligvis er tettet av hennes eget hår, shampoo og herbalism. Hvordan kan en slik person være i stand til å ta seg av spebarn, normalt renhold, hagearbeid osv. Det er jo mye "ekkelt" involvert i denslags alminnelige gjøremål..... Det er fullt mulig å ha fobi mot kun 1 ting, og å greie å gjøre alle andre "ekle" ting som trengs å gjøres.Har du forståelse for hvordan det er å ha fobi mot noe? Anonymkode: 8a566...9fb 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #63 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg hørte med en rørlegger nylig, for vasken på badet vårt var helt tett, selv etter å ha prøvd å fjerne hår etc. Han anbefalte Plumbo gel hvis vi ikke fikk tak i Mudin (som fåes i spesialbutikker). Det er visst ikke skadelig for rørene på samme måte som vanlig Plumbo. Og det hjalp, nå renner vannet ned i vasken akkurat slik det skal. Les også mer her.Mvh Yvonne Takk for tips. Men risten må fortsatt av antar jeg. Uansett bedre enn å måtte nedi der og grave ut godsakene.En, etter eget utsagn, voksen kvinne som ikke er i stand til å gjøre rent et sluk, som sannsynligvis er tettet av hennes eget hår, shampoo og hårbalsam. Hvordan kan en slik person være i stand til å ta seg av spebarn, normalt renhold, hagearbeid osv. Det er jo mye "ekkelt" involvert i denslags alminnelige gjøremål..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 22. november 2015 #64 Del Skrevet 22. november 2015 En, etter eget utsagn, voksen kvinne som ikke er i stand til å gjøre rent et sluk, som sannsynligvis er tettet av hennes eget hår, shampoo og hårbalsam. Hvordan kan en slik person være i stand til å ta seg av spebarn, normalt renhold, hagearbeid osv. Det er jo mye "ekkelt" involvert i denslags alminnelige gjøremål..... Er det sluk på spedbarn? Eller i hagen? Hun sa det var sluket hun syntes var ekkelt! Ikke alle ting som noen kan syntes er "ekkelt". Skjerp deg! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #65 Del Skrevet 22. november 2015 Er det sluk på spedbarn? Eller i hagen? Hun sa det var sluket hun syntes var ekkelt! Ikke alle ting som noen kan syntes er "ekkelt". Skjerp deg!Det er ikke alle som har samme evner til å motta og prossesere informasjon. Det må vi nesten bare prøve å ha forståelse for. Men du er som alltid god som gull. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arktis Skrevet 22. november 2015 #66 Del Skrevet 22. november 2015 Synes ikke så mye er ekkelt selv, men akkurat rengjøring av sluken.. skrekk og gru, det er og blir nasty, så skjønner deg godt! Men, har nok ingen gode tips da jeg ikke har opplevd at den har tettet seg helt (bank i bordet), bare regelmessig rengjøring, men det hjelper jo ikke nå. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 22. november 2015 #67 Del Skrevet 22. november 2015 Ikke sant? Skulle tro jeg promoterte IS eller noe, slik som folk oppfører seg!Jeg vet at pulveret ikke er noe særlig. Men den "heavy gel"-saken, kan jeg helle den over risten tror du?Det går nok helt fint Det verste som kan skje er at det ikke fungerer men da kan du velge plan B: å vente på mannen. En, etter eget utsagn, voksen kvinne som ikke er i stand til å gjøre rent et sluk, som sannsynligvis er tettet av hennes eget hår, shampoo og hårbalsam. Hvordan kan en slik person være i stand til å ta seg av spebarn, normalt renhold, hagearbeid osv. Det er jo mye "ekkelt" involvert i denslags alminnelige gjøremål..... Med mindre hun får en baby som bæsjer og spyr hårdotter med såperester eller går tett og må stakes opp, så tror jeg det går helt fint du. Det finnes mange sære fobier blant folk og de fleste klarer seg helt fint på andre områder av livet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #68 Del Skrevet 22. november 2015 Hva er det med helt uskyldige (men ekle) sluk som får frem drittsekkene i folk? Maken til oppførsel på enkelte her ... Anonymkode: db4b6...2e8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #69 Del Skrevet 22. november 2015 En slik http://www.clasohlson.com/no/Avløpsrenser/Pr341911000Kan også brukes i sluket på bad ( for å åpne tette rør/ sluk) Vis større bildeArtikkelnummer 34-1911Avløpsrenser 1.7(12 anmeldelser)29,90Avløpspumpen er en skikkelig klassiker.Hold avløpsrørene åpne med den praktiske sugekoppen.Hjelper også med å holde lukten fra avløpet på avstand.Les mer Velg : AntallKjøp Sammenlign Lagre til ønskeliste TilgjengelighetNettbutikk Er på lager ButikklagerVelg en butikkMer informasjonDetaljerGarantiFrakt og returVurderinger og anmeldelserEksperten svarerDiameter130 mmLengde225 mmEmballasjemål23,5 x 15 x 6 cmForpakningsvekt204 gGenerell kjøpsinformasjonHandle sikkert hos Clas Ohlson – Sikkerhet av høyeste klasse.Leveringstid og fraktkostnadBetalingsalternativTrenger du hjelp?Snakk direkte med oss, kontakt kundeservice på e-post eller ring 23 21 40 00 du kan også være interessert i Oppvaskbørste 19,90 KjøpMini organizer skuffeinnsatser 12,90 VisSmart Microfiber oppvaskunderlegg 59,90 VisKjøkkenhåndkle 49,90 KjøpBestikkurv 49,90 KjøpVigar oppvaskbørste 69,90 KjøpAllroundklut 34,90 KjøpFlaskebørste 22,90 KjøpKjøkkenhåndklær 39,90 KjøpOppvaskbørste 19,90 VisOppvaskbørster 49,90 KjøpSvamp til oppvaskbørste 49,90 KjøpOppvaskpropp med pigg 22,90 KjøpReda bestikkskuff 49,90 KjøpVaskrenser 19,90 KjøpForsenket oppvaskpropp 22,90 KjøpKjøkkenhåndkler 39,90 KjøpKjøkkensvamper 19,90 Kjøp 1234 Smarte produkter og løsninger har vært vår lidenskap siden 1918. Vi elsker å finne løsninger som gjør din hverdag litt enklere. Trygt og sikkertSikker shoppingMinst 2 års garantiOpp til 90 dager åpent kjøpFrakt og leveringAlle bestillinger sendes somoftest dagen etter bestilling.Frakt fra 49 krSikre betalingsløsningerVi godtar de fleste kredittkortDu kan også betale med fakturaeller postoppkrav.HjemElektroFritidJernvareMultimediaJulReservedelerTilbudLøsningerKundeserviceVanlig stilte spørsmålKontakt ossVårt løfteSidekartSjekk bestillingsstatusTransport og leveringHandle trygtBetalingsalternativerReturpolicyReservedelerKjøpsvilkårLøsningerInspirasjonProsjekterMin kontoLogg inn/RegistrerGlemt passordet?Mine siderMin ordrehistorikkMin ønskelisteVelg en annen favorittbutikkOmOm Clas OhlsonBærekraftVi tilbyrPresseKarriereVår katalogKategorierHjemElektroFritidJernvareMultimediaJul Kjøp et gavekortBlekkpatronvelgerKontakt ossRing oss 23 21 40 00 Chat med oss Send en e-post[email protected]Våre butikkerFinn din butikkMobilsideBli sosial med Clas Først med det siste! Fine tilbud, inspirasjon og løsninger på e-post.© 2014 clas ohlsonkjøpsvilkårpersonvernAlle priser inkluderer MVA (endre)Hei, hardu et spørsmål?Send oss ditt spørsmål.Vi tar kontakt med deg innen to arbeidsdager Chatten er åpenHverdager 09.00-19.00Lørdager 10.00-16.00 34-1911 Avløpsrenserclose og også i vasken på bad/ kjøkken og i wc (Jeg ville hatt en egen til wc)Tips hentet fra denne http://forum.kvinneguiden.no/topic/986514-fjerne-hår-fra-vasken/#comment-17350987 tråden Anonymkode: 8a566...9fb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2015 #70 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg liker å gi mannen følelsen av at jeg trenger ham, så da venter jeg heller. Du kan jo spørre en venninne om å hjelpe deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #71 Del Skrevet 22. november 2015 Hva er det med helt uskyldige (men ekle) sluk som får frem drittsekkene i folk? Maken til oppførsel på enkelte her ... Anonymkode: db4b6...2e8Ingenting sjokkerer på KG lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #72 Del Skrevet 22. november 2015 Du kan jo spørre en venninne om å hjelpe deg.Haha SÅ nære venninner har jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #73 Del Skrevet 22. november 2015 En slik http://www.clasohlson.com/no/Avløpsrenser/Pr341911000Kan også brukes i sluket på bad ( for å åpne tette rør/ sluk) Vis større bildeArtikkelnummer 34-1911Avløpsrenser 1.7(12 anmeldelser)29,90Avløpspumpen er en skikkelig klassiker.Hold avløpsrørene åpne med den praktiske sugekoppen.Hjelper også med å holde lukten fra avløpet på avstand.Les mer Velg : Antall Kjøp Sammenlign Lagre til ønskeliste TilgjengelighetNettbutikk Er på lager ButikklagerVelg en butikkMer informasjonDetaljerGarantiFrakt og returVurderinger og anmeldelserEksperten svarerDiameter130 mmLengde225 mmEmballasjemål23,5 x 15 x 6 cmForpakningsvekt204 gGenerell kjøpsinformasjonHandle sikkert hos Clas Ohlson – Sikkerhet av høyeste klasse.Leveringstid og fraktkostnadBetalingsalternativTrenger du hjelp?Snakk direkte med oss, kontakt kundeservice på e-post eller ring 23 21 40 00 du kan også være interessert i Oppvaskbørste 19,90 KjøpMini organizer skuffeinnsatser 12,90 VisSmart Microfiber oppvaskunderlegg 59,90 VisKjøkkenhåndkle 49,90 KjøpBestikkurv 49,90 KjøpVigar oppvaskbørste 69,90 KjøpAllroundklut 34,90 KjøpFlaskebørste 22,90 KjøpKjøkkenhåndklær 39,90 KjøpOppvaskbørste 19,90 VisOppvaskbørster 49,90 KjøpSvamp til oppvaskbørste 49,90 KjøpOppvaskpropp med pigg 22,90 KjøpReda bestikkskuff 49,90 KjøpVaskrenser 19,90 KjøpForsenket oppvaskpropp 22,90 KjøpKjøkkenhåndkler 39,90 KjøpKjøkkensvamper 19,90 Kjøp 1234 Smarte produkter og løsninger har vært vår lidenskap siden 1918. Vi elsker å finne løsninger som gjør din hverdag litt enklere. Trygt og sikkertSikker shoppingMinst 2 års garantiOpp til 90 dager åpent kjøpFrakt og leveringAlle bestillinger sendes somoftest dagen etter bestilling.Frakt fra 49 krSikre betalingsløsningerVi godtar de fleste kredittkortDu kan også betale med fakturaeller postoppkrav.HjemElektroFritidJernvareMultimediaJulReservedelerTilbudLøsningerKundeserviceVanlig stilte spørsmålKontakt ossVårt løfteSidekartSjekk bestillingsstatusTransport og leveringHandle trygtBetalingsalternativerReturpolicyReservedelerKjøpsvilkårLøsningerInspirasjonProsjekterMin kontoLogg inn/RegistrerGlemt passordet?Mine siderMin ordrehistorikkMin ønskelisteVelg en annen favorittbutikkOmOm Clas OhlsonBærekraftVi tilbyrPresseKarriereVår katalogKategorierHjemElektroFritidJernvareMultimediaJul Kjøp et gavekortBlekkpatronvelgerKontakt ossRing oss 23 21 40 00 Chat med oss Send en e-post[email protected]Våre butikkerFinn din butikkMobilsideBli sosial med Clas Først med det siste! Fine tilbud, inspirasjon og løsninger på e-post.© 2014 clas ohlsonkjøpsvilkårpersonvernAlle priser inkluderer MVA (endre)Hei, hardu et spørsmål?Send oss ditt spørsmål.Vi tar kontakt med deg innen to arbeidsdager Chatten er åpenHverdager 09.00-19.00Lørdager 10.00-16.00 34-1911 Avløpsrenserclose og også i vasken på bad/ kjøkken og i wc (Jeg ville hatt en egen til wc) Bra bidragAnonymkode: 8a566...9fb Anonymkode: c9121...dbd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. november 2015 #74 Del Skrevet 22. november 2015 En, etter eget utsagn, voksen kvinne som ikke er i stand til å gjøre rent et sluk, som sannsynligvis er tettet av hennes eget hår, shampoo og hårbalsam. Hvordan kan en slik person være i stand til å ta seg av spebarn, normalt renhold, hagearbeid osv. Det er jo mye "ekkelt" involvert i denslags alminnelige gjøremål..... Hva har barn å gjøre med saken her egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #75 Del Skrevet 22. november 2015 En slik http://www.clasohlson.com/no/Avløpsrenser/Pr341911000Kan også brukes i sluket på bad ( for å åpne tette rør/ sluk) og også i vasken på bad/ kjøkken og i wc (Jeg ville hatt en egen til wc)Tips hentet fra denne http://forum.kvinneguiden.no/topic/986514-fjerne-hår-fra-vasken/#comment-17350987 trådenAnonymkode: 8a566...9fb HeiOg beklager at det ble noe alvorlig galt med forrige posting fra meg Anonymkode: 8a566...9fb 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #76 Del Skrevet 22. november 2015 Til deg som limte inn hele nettbutikken til clas ohlson, godt forslag, men jeg rører ikke de der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 22. november 2015 #77 Del Skrevet 22. november 2015 Haha SÅ nære venninner har jeg ikke. Du kan lokke med at de skal få is... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 22. november 2015 #78 Del Skrevet 22. november 2015 Om jeg bodde i nærheten nå skulle jeg gjerne kommet bort og gjort det for deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest incognita Skrevet 22. november 2015 #79 Del Skrevet 22. november 2015 Du kan lokke med at de skal få is...De er dessverre ikke så lettlurte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2015 #80 Del Skrevet 22. november 2015 Til deg som limte inn hele nettbutikken til clas ohlson, godt forslag, men jeg rører ikke de der.Takk for svar! Jeg forstårDet var ikke meningen å lime inn hele butikken. Beklager! Anonymkode: 8a566...9fb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå