Gå til innhold

Flere som har opplevd det samme? Erfaring?


-luring-

Anbefalte innlegg

Vi har vært prøvere på vårt første barn i ett år nå. Hver mnd har jeg trodd jeg har vært gravid, kjent på symptomer jeg ikke hadde osv. Men nå lurer jeg på hva som skjer med kroppen min. Har veldig vonde pupper, ikke ømme men vonde, noe som har pågått i ca. to uker nå. Er øm nederst i magen, av og til stikker det skikkelig i en av sidene (området ved eggstokkene) eller midt på magen. Jeg skulle hatt mensen for tre dager siden, men sitter hær med økt utflod isteden. nå skal det sies at jeg har litt uregelmessig menstruasjon. Jeg har egentlig gitt opp håpet om å klare å bli gravid på naturlig måte, vi skal til fertilitetsknilikk om noen uker :-)  

dette er første mnd med Vitex, kan det være symptomer fra denne? noen spm har erfaring? :-) 

jeg burde jo såklar ha tatt en test, men jeg gruer med sånn til at jeg ser at den nok en gang blir negativ.. Jeg vet jeg må teste snart, men jeg blir så trist hver gang :-( noen støttende ord? Mine venninner har jo alerede barn/venter barn, å de sier "det blir din tur og snart" men jeg er ikke så sikker :-/  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...