Gå til innhold

Ei jeg holder på med har små pupper..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og TS: Da avslutter du forholdet med denne damen. Det er absolutt ingen grunn til at du skal fortsette. Akkurat som at jeg avslutter hvis jeg finner en mann med noe jeg ikke liker. Liker jeg ikke hvordan ørene hans er så kan jeg jo likegodt droppe fyren. Heldigvis for min del er jeg ikke så overfladisk at små bagateller ødelegger synet mitt på mennesker. Om han har for liten penis så vil det ha en gedigen innvirkning på vårt samliv, og det er dumpegrunn. Det er sikkert mange menn som ville dumpet meg pga hvordan min vagina er også. Forskjellen er jo at vi kvinner er så heldige at vi kan trene oss strammere, men dere kan ikke trene dere større. Innse realiteten, det er slik ting er. 

Anonymkode: d98c7...c17

Størrelsen på vaginaen har lite å si for min del da jeg uansett er godt utstyrt, men derimot det visuelle har ALT å si for min nytelse, så har dama ei mindre pen vagina eller små pupper så tenner jeg ikke på henne. Menn er visuelle vet du.. 

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har tydeligvis ikke skjønt at hjernen er senteret for all nytelse? Tenner du ikke på ei dame pga en kroppsdel, så blir ikke sexen mye bra heller. De fleste damer som tenner på stor pikk, tenner på tanken om at den er stor og visuelt. Alle eksperter er enige om at en penis på 8 cm er nok for å tilfredsstille ei dame. Og tykkelsen har ofte mere å si enn lengden. Men damer som sier størrelsen har mye å si, har ikke skjønt at størrelsen på musa har AKKURAT like mye å si som penisstørrelsen. Der har du problemet. Men  nå diskuterer vi pupper, så hold deg til tråden.

Anonymkode: 765c2...177

Hjernen er ikke senteret for all nytelse. Du har nerveender i kroppen din. Hjernen tar seg av det visuelle. Det visuelle er ikke all nytelse. 

 

Anonymkode: f4551...139

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vet jeg burde dumpe henne fordi jeg ikke tenner på puppene hennes.. Men i mine øyne er ei dame som har små pupper lite kvinnelig, hvis man tenker overfladisk på det. Men det som forundrer meg er at kvinner kan være så dobbeltmoralske å mene det er helt greit å dumpe menn med liten penis(noe jeg kan skjønne), men ikke skjønner at menn har sine preferanser også. Mangler dere litt selvinnsikt kanskje?

Anonymkode: 765c2...177

Så slutt å tenk overfladisk da ! Overfladisk betyr: apatisk, doven, følelseslřs, lidenskapsløs, likegyldig, nummen, overlegen,  ufølsom.  - Er det slik du ønsker å være som mann ?

Du har du faktisk et problem, fordi man faktisk ikke blir mindre kvinne fordi puppene er mindre/ små. Dersom du er misfornøyd med at du tenker sånn så bør du jobbe med det. Er du fornøyd med at du tenker sånn, så finner du ut hvilke størrelse du kan godta og finner en kvinne som passer til dine preferanser. Du går også ut fra at kvinner dumper men ut fra penis størrelse, tipper dette ikke er så stort problem som du innbiller deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker alltid opp en slik tråd rett etter at noen har nevnt en for liten penis..bare for å demonstrere.

Du får gjøre livet ditt, slik som du vil. Ferdig med den saken. 

Anonymkode: 35a67...44b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke dette til å stemme. Du sier at hun brukte push-up, samtidig som du sier at hun er helt flat. Hvis hun er flat, nesten som en gutt, som du beskriver, hva har hun da pushet-up? Er du sikker på at du, i din sammenligning med personer du har vært med tidligere, som har vært veldig stor, ikke overdriver en anelse?

Jeg er flatbrystet. Jeg bruker også push-up med innlegg, så det skal se ut som jeg har litt pupper.. 

Anonymkode: 102f2...8de

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg ei med megapupper så blir du fornøyd. Puppene er ikke det som teller i et forhold. La dama få finne seg en som godtar henne for den kroppen hun har. Ser forskjell på jente og gutt selv om de er flatbrysta haha. Jeg ser forskjell. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan forstå at TS føler seg lurt. Push-up kan virkelig få det til å se ut som om dama har store pupper, og nettopp derfor bruker ikke jeg det. Vil unngå at det kan bli sånn som dette. Har veldig små pupper, derfor bruker jeg ikke innlegg heller, for det er sånn jeg er, og om en man blir interessert i meg så ser han fra starten av at jeg har små pupper. Ingen blir overrasket.     Han tenner på større pupper, det er nødvendig for han og sexlivet hans. 

Har selv avsluttet forhold med menn pga kraftig hårvekst,  liten penis, merkelig penis, slapp rumpe og mage som jeg ikke har sett med klær på osv. Når disse tingene gjør sånn at man ikke blir tilstrekkelig opphisset,  ja da må man faktisk ta hensyn til de. Har selvsagt ikke sagt at det var overfladiske ting som var problemet. Heller funnet andre unnskyldninger. 

Det er greit at du ikke liker små pupper, for som andre her sier, så vil man ha en som tenner på hele kroppen, ikke bare halve.   

Anonymkode: fea2b...9bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er virkelig ei flott jente ellers, men føler nesten det er en gutt jeg har sex, siden hun nesten er helt flat. Alle exene mine har hatt store pupper og er noe jeg tenner helt vilt på, så klarer ikke å tenne på hun jeg driver på med nå. Hun brukte innlegg og push-up bh så ble totalt lurt første gangen jeg ble med henne hjem. Vet jo at jeg burde finne ei dame med store pupper som ser ut som ei ekte kvinne, sånn at jeg blir fornøyd med sexlivet. Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?

Anonymkode: 765c2...177

Er denne til Han er så liten?

Anonymkode: 8141b...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dukker alltid opp en slik tråd rett etter at noen har nevnt en for liten penis..bare for å demonstrere.

Du får gjøre livet ditt, slik som du vil. Ferdig med den saken. 

Anonymkode: 35a67...44b

Var det jeg trodde,

Anonymkode: 8141b...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan forstå at TS føler seg lurt. Push-up kan virkelig få det til å se ut som om dama har store pupper, og nettopp derfor bruker ikke jeg det. Vil unngå at det kan bli sånn som dette. Har veldig små pupper, derfor bruker jeg ikke innlegg heller, for det er sånn jeg er, og om en man blir interessert i meg så ser han fra starten av at jeg har små pupper. Ingen blir overrasket.     Han tenner på større pupper, det er nødvendig for han og sexlivet hans. 

Har selv avsluttet forhold med menn pga kraftig hårvekst,  liten penis, merkelig penis, slapp rumpe og mage som jeg ikke har sett med klær på osv. Når disse tingene gjør sånn at man ikke blir tilstrekkelig opphisset,  ja da må man faktisk ta hensyn til de. Har selvsagt ikke sagt at det var overfladiske ting som var problemet. Heller funnet andre unnskyldninger. 

Det er greit at du ikke liker små pupper, for som andre her sier, så vil man ha en som tenner på hele kroppen, ikke bare halve.   

Anonymkode: fea2b...9bc

Takk for et fornuftig svar.☺ Hadde jeg sett hun hadde små pupper, hadde vi aldri havnet i denne situasjonen. Så jo ut som hun hadde ganske grei puppestørrelse med innlegg og push-up, og syntes dama virka bra ellers. Men ble skuffet da jeg fant ut at puppene var faket til, og man må jo tenne på hele jenta ja. Kommer såklart aldri å si til henne hva grunnen er, men man kan ikke noe for hva man liker. Dette er noe mange dobbeltmoralske kvinner ikke har klart å skjønne enda. De klarer å kjenne seg igjen i små pupper foreksempel, men ikke i at de selv dumper menn av samme grunner som penis, høyde osv osv. Derfor blir de hårsåre å føler seg krenket.

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne til Han er så liten?

Anonymkode: 8141b...c3f

Til hvem? Dette handler om ei dame som jeg dater..

Anonymkode: 765c2...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du ikke tenner på små pupper er helt OK.

Det jeg undres på, er hvorfor i alle dager du holder på med en dame som du ikke finner tennende? Det er jo bare rart, er det ikke?

Til spørsmålet ditt "Er det mulig å endre syn på pupper hvis man tenner på dette i utgangspungtet?"

Ja, det er fullt mulig. Jeg synes store pupper var veldig fasinerende saker som tenåring. Nå synes "fordeler" er ganske så oppskrytt egentlig, men at både små og store kan være flott tilbehør , så lenge de passer til kroppsrammen....

Endret av Beeblebrox
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS skal ha skryt for å ha klart å gjennomføre samleie med ei han ikke tenner på, da. Det synes jeg fortjener en :blomst:

Skulle gjerne ønske det hadde fungert, men er jo stygt å ha sex med ei dame man ikke tenner på. Men er jo ikke så teit at jeg avbryter samleiet og gir henne en dårlig følelse når hun er naken og sårbar.:)

Anonymkode: 765c2...177

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg høres dette ut som et motinnlegg til hun ikke var fornøyd med knullekompisens lille penins. Tror tråden het " Han er så liten"..... 

Er dette en trolletråd ? 

Dersom det ikke er det så kan jeg svare deg skikkelig: For min del så trenger ikke en kvinne ha et viss type ytre. De fleste kvinner har bryst som passer til kroppen de er født med. Bryststørrelsen hennes ingen ting å si om hun er kvinnelig eller ei. Det finnes kvinner med små bryst som er superfeminin og langt mer sexy enn kvinner med store. Det handler noe om hvordan hun fører seg og hvilke utstråling hun har.

Det er nok du som har et problem om du bare tenker på puppestørrelsen. 

Herregud så irriterende,jeg har ombestemt meg å svare på denne, hater den nye KG en

Anonymkode: 8141b...c3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere som driver å ødelegger tråden med avsporinger vennligst slutte med dette! Slutt å blande inn andre personer/tråder her inne. Er dere virkelig så hårsåre at dere ikke takkler menn med preferanser? 

 

Selv har dere STERKE preferanser angående jobb, skole, utseende, høyde, kropp og penisstørrelse osv osv. Hold dere til trådens tema. 

 

Tydelig at damer synes det er helt greit å mene ting om menn, men når en mann har en preferanse så kommer hylekoret!:opplyser: Mangler dere selvsinnsikt? 

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle gjerne ønske det hadde fungert, men er jo stygt å ha sex med ei dame man ikke tenner på. Men er jo ikke så teit at jeg avbryter samleiet og gir henne en dårlig følelse når hun er naken og sårbar.:)

Anonymkode: 765c2...177

Så du det først etter at samleiet var godt i gang?

Anonymkode: 8297b...93f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du det først etter at samleiet var godt i gang?

Anonymkode: 8297b...93f

Når klærne falt. Hva skulle jeg gjort mener du? Dumpet henne når bh-en falt? Så hjerteløs er jeg ikke, spessielt når dama var snill og grei ellers. Jeg hadde sex med henne, selv om hun ikke tente meg så mye. Hun kunne latt være å bruke innlegg og push-up, så hadde ikke dette skjedd. Noen ganger er det umulig å vite hvordan ei dame ser ut, før hun er naken og ikke sminket. Damer er jo noen ganger sminket til det ugjennkjennelige.

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle her driter i om du har preferanser. Det folk henger seg opp i er at du får det til å høres ut som om dette er virkeligheten til alle menn. "Tåler ikke dere damer å høre sannheten?" ... 

 

Folk er heller ikke imponert over at du hadde sex med henne i utgangspunktet, som en sier over her; så du ikke at hun hadde små pupper før dere var skikkelig i gang? .. For øvrig har jeg små pupper, trives godt med det. Hadde nok sett rart ut med store pupper siden jeg er veldig slank. Søstrene mine har store, sliter dessverre med ryggproblemer. Så er ikke alltid big tits er så bra for jenta. Jeg liker alle slags pupper. Kjæresten min har store, hun skal fjerne de helt nå. Jeg kunne ikke brydd meg mindre... she is the love of my life! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle her driter i om du har preferanser. Det folk henger seg opp i er at du får det til å høres ut som om dette er virkeligheten til alle menn. "Tåler ikke dere damer å høre sannheten?" ... 

 

Folk er heller ikke imponert over at du hadde sex med henne i utgangspunktet, som en sier over her; så du ikke at hun hadde små pupper før dere var skikkelig i gang? .. For øvrig har jeg små pupper, trives godt med det. Hadde nok sett rart ut med store pupper siden jeg er veldig slank. Søstrene mine har store, sliter dessverre med ryggproblemer. Så er ikke alltid big tits er så bra for jenta. Jeg liker alle slags pupper. Kjæresten min har store, hun skal fjerne de helt nå. Jeg kunne ikke brydd meg mindre... she is the love of my life! 

Leste du ikke tråden? Hun hadde på seg push-up bh og innlegg sånn at de så større ut enn de var.. Mener du at jeg skulle dumpe henne idet klærne falt? Hvordan tror du hun ville følt seg da? Hun hadde garantert skjønt at det var pga puppene.

 

Bra at du og flere andre ikke bryr seg om puppestørrelse, finnes sikkert noen for alle, men damer kommer i forsvarsposisjon med en gang en mann har en preferanse, mens damer fint kan ha så mange de selv måtte ønske. De må jo skjønne at menn har preferanser på lik linje som kvinner.. 

Anonymkode: 765c2...177

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...