Gå til innhold

dagboka


Dawn

Anbefalte innlegg

*fnise* Hvordan er det man regner da? Jeg får 9+5 - og ukesskifte på torsdager. Nei, dette får noen andre mer kyndige telledamer hjelpe deg med :ler: *kremt* Siden jeg trenger meg på med tellingen min kom jeg først nå til å tenke på at du kanskje ikke vil ha hjelp :oops: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*fnise* Hvordan er det man regner da? Jeg får 9+5 - og ukesskifte på torsdager. Nei' date= dette får noen andre mer kyndige telledamer hjelpe deg med :ler: *kremt* Siden jeg trenger meg på med tellingen min kom jeg først nå til å tenke på at du kanskje ikke vil ha hjelp :oops: :ler:

Du har rett! I følge kalkulatoren på svanger.no er jeg 9+5 nå. :oops:

Jeg trenger tydeligvis all hjelp jeg kan få. :ler2:

Vi måtte fortelle det til foreldre i går, for jeg klarer ikke holde dette hemmelig uten sambo. Han ringte sine og jeg besøkte mine. Og så kom hans på besøk til mine etterpå. Svigermor var verst av dem alle og påstod hardnakket at dette hadde hun sett på meg! (Da kunne hun godt ha sagt noe!) :tunge1:

Manglet ikke på gode råd, og det var ikke måte på hvor mye hjelp vi skulle få. De diskuterte løsninger på barnerom/badet mens jeg satt og fiklet med håret mitt. Følte meg som en 10-åring på voksenfest. Fikk også høre hvordan det var å føde oss og hvordan bestemødre/tanter hadde hatt det. Hajjo! Hjelp! Vent til alt er over... :sjokk:

Med tanke på hvordan det var i høst, så er jeg jo superheldig. Ingen vonde pupper, ingen kvalme. Jeg begynte å lure, så jeg kjøpte to tester til. :grinele: Begge var positive. ÅÅÅ som jeg savner sambo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...