Gå til innhold

dagboka

Dawn

Anbefalte innlegg

Starsky & Hutch var morsom, typisk S&H! :D

Sambo har reist på hockeykamp, jeg har vasket kjøkkenet, tatt oppvasken, ryddet i skaper og omorganisert litt :oops:, og nå har jeg velfortjent pause. Snart er det badet som står for tur, før hunden skal luftes og jeg skal lage isbiter og kake. Og så kommer sambo og henter meg - vi skal på kamp! Heia F

Kult at både Arsenal og Liverpool vant i går, for da ble begge fornøyde. :Hehe:

Vet ikke helt om jeg skal bake krydderkake eller tiramisú. Blir vel den siste, tror jeg. Det som frister mest akkurat nå! :sikle: Skal få besøk av et par-tre kamerater av sambo i kveld, etter kampen. Da får de kaffe og kake, mot at de spiller kort med meg. :grinele:

Ingen svarte på Kvinneklinikken. Så jeg lever i uvisshet ennå. Men siden jeg føler meg frisk og rask bortsett fra litt murring og disse takvise smertene, går jeg ut i fra at det ikke er noen infeksjon. Ville vel blitt slapp og trøtt da.

Oi! Jeg må få med at jeg har vunnet så utrolig masse i det siste. Solpass på Brun&Blid, time hos negldesigner i Oslo, matvarer for 200,- og billetter til O.J. i Sarpsborg neste helg. :danse::klappe:

Jeg har fått streng beskjed om å levere inn en 5-ukers. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

V:tommelsmil: Og resten av lagene spilte 0-0. :wink: Forresten, søt katt på Åråsen! :ler:

Vi feiret seieren med hjemmelaget pizza og cider. Nå ligger sambo og sover av seg forkjølelse, mens jeg har ryddet av bordet og shinet kjøkkenet. Mmmm, god følelse.

Sitter og mumser smågodt og betaler regninger. Kanskje ikke så smart for ei som skal ned 10 kg... smågodtet, mener jeg. :oops: Jaja, valg og konsekvenser.

I morgen skal jeg ringe og ringe helt til jeg har fått pengene mine (rehab, ting tar tid!) og så skal jeg høre hva som skjer om jeg går ut i f.eks 50% stilling. Om jeg mister halvparten eller alt. Det logiske ville vært halvparten, men gudene vet hvordan byråkrater tenker. :roll:

Drømte at jeg var gravid igjen i natt. Beholdt barnet, fikk barnet, vi gikk konkurs og barnet reiste. "Her vil jeg ikke være." :o Jeg fikk grått hår, sambo fikk grått skjegg, jeg ble gravid igjen, fikk barnet, samme skjedde. Skremselspropaganda!!! :grine:

Sist jeg drømte jeg var gravid, var jeg gravid! Men det er jo pokker så umulig nå. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringte KK, ble sendt fra ene legen til den andre. Så la jeg på og ringte resepsjonen og ba om vakthavende gynekolog. Da ble det ordnings. Hun sa det var helt normalt å få slike takvise smerter - med mellomrom. Men om det gikk over til å være konstant, måtte jeg komme inn med én gang. Så alt er normalt! :D

Har alt rukket å vaske opp litt, skifte ut vann og fylle på med mat til begge dyrene, vurdert å dra til leiligheten min i dag og pakke ned ting og dra dem hjem. Men jeg får se. Er avhengig av bil da, og jeg kjører jo ikke. :frustrert:

Energinivået er fortsatt temmelig høyt og jeg farter rundt som jeg skulle ha trent 5 ganger i uka. Mange år siden jeg gjorde det. :Gjesp: Men kult å orke dagligdagse ting og likevel ha overskudd til andre ting!

I morgen går p-sprøyta ut av kroppen, thank god! Aldri mer veterinærmedisin! :ler: Og "bare" 11 dager til vi kan hoppe i høyet igjen. :kline::hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gud som tiden flyr når jeg er aktiv... herlig!

- ringt etter pengene mine (de gikk fra å si "4 uker" til "søknaden din har vi ikke sett!")

- støvsuget hele leiligheten

- kastet mat vi ikke kommer til å spise (auda)

- ryddet kontoret (det var ikke gjort i en håndvending)

- gjort verandaen klar for vinteren

- stelt med plantene

- vasket kattedoen og hatt i helt ren sand

- brodert på julekalendergaven

- samlet flasker til panting

- spist lunsj

- funnet frem luer og votter til sambo (forkjøla)

Egentlig gjenstår det ingenting på planen min... men jeg har fått et dryss av perfeksjonisme over meg. Så gulvene må vaskes, vinduene må vaskes, det må fylles på med ved, jeg må lese ferdig Animal Farm og skrive analyse (gjort før, går greit), gå tur med hunden, kjøpe brød, melk, gjær, hårlotion, tomater og ... husker ikke.

Broren min kommer innom en tur før han drar til Manchester. Fy ham, han drar for å se Arsenal tape. Yeah right! :Hehe:

Jeg har så lyst på noe snacks, noe søtt... næh, noe sjokolade!! Om jeg kjøper en sjokolade så forsvinner den fort, men om jeg lager kake eller små havregryn-sjokolade-boller-rullet-i-kokos, så får sambo også. Og siden jeg er så snill så får jeg bake... :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og gått tur i over 2 timer! Har god samvittighet for å være sliten nå... velfortjent på en måte. Gjenstår bare å se tv i hele kveld, drikke et glass o'boy (glemte så klart å bake), lage isbiter og brodere mer på kalenderen.

Går fint med sambo på jobb, han proppet i seg vitaminer og energi-dingser før han dro. Da roer jeg meg litt også... blir sjymra for ham, jeg! :klem:

I morgen må jeg levere ny søknad for å få pengene jeg har krav på. Det er så jævlig bittert! Skal innom sosialkontoret også for å høre... det kan jo være jeg er under grensa og har krav på litt penger til mat. Men det er så skummelt å skulle gå dit... tenk om de kaster meg på dør og sier "du har det for bra!" eller bare ler? :sjokk: Jeg har gått uten penger i snart 6 uker da... og det er ikke min feil at folk roter bort papirer. Men huff. Så nedverdigende å skulle tigge... er så stolt liksom. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og plutselig går alt i dass. Jeg har ventet på det, men ikke turt å si noe om det... livredd for å jinxe. :oops: :roll: Humøret er helt på bunn og jeg orker ikke tanken på å lage middag/kveldsmat til sambo. Katten løp etter hunden (ja, helt riktig) uten at jeg orket bry meg. Gir litt f igjen nå.

Men fra torsdag til mandag er ganske bra da? Sånn å være frisk og rask fysisk og mentalt? Er ikke akkurat det samme å ta mandlene og å ta abort, mener jeg... (doh) :klaske:

Er i jeg-angrer-som-faen-men-jeg-er-lettet-likevel-humør. Vet at det er normalt og blabla, men... gid det hadde skjedd i 2006 i stedet! Da hadde jeg sluppet dette styret... :riste: Folk klarer seg gjennom større kriser enn å ha dårlig råd og småbarn, jeg vet jeg vet. Men i tillegg har jeg ikke startet på utdannelsen min, er bare nesten frisk etter depresjon + at vi har vært sammen så kort tid.

Hvorfor føler jeg for å rettferdiggjøre valget jeg tok hele tiden? :cry:

Sambo heldigvis hjemme om 15 min... trenger trøst nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten er klar... plutselig stod jeg og laget likevel. Men fortsatt ingen sambo og heller ingen beskjed. :sur:

Hører på Margaret Berger mens jeg venter. Har lite til overs for idol-artistene, med unntak av Kurt da. Han er dyktig. Men Margaret overrasket meg... og vips er jeg den stolte eier av et "idol-album". Godt hun ikke vant... jeg hadde ikke kjøpt plata om hun hadde sunget I'm Standing Tall. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sambo hadde glemt å si at han skal jobbe en time ekstra hver gang han har kveldsvakter, for å få fri på fredager. Faen altså... på en "god" kveld ville jeg blitt redd for ham! :roll: (i dag driter jeg i om han har fri en ekstra dag eller ikke :( )

Jeg gryntet stort sett hele kvelden, vi spiste spaghetti, salat og rundstykke i nesten taushet. Bortsett fra hans "så godt det var"-utbrudd. Etterpå ba han meg krype opp i sofaen til ham, hvor jeg fikk en armkrok og begynte å grine med en gang. Han gjentok og gjentok "hva er det?" og "si noe da?". Hva er vitsen? Han forstår jo ikke! :cry: :riste:

La meg tidlig uten å rydde av bordet og pakke bort rester. Han tok seg visst av det. Jeg lå og hulket på soverommet og følte meg så ensom. Ikke for det, han har vært her (mentalt) hele tiden, han har stilt opp uten at jeg har spurt om det, han er tålmodig og holder rundt meg og forsøker å trøste. Men hvordan skal jeg klare å si hva som er galt når jeg ikke forstår det selv?

Uansett hvor mye jeg forteller om hvordan det føles å skulle ta abort, ha sett hjertet slå, kjempe med alle "for" og "mot", så få dårlig samvittighet og angre selv om jeg ikke angrer egentlig... hvordan skal jeg forklare sorgen og savnet og alt jeg ikke var forberedt på? :sjokk: Sambo ser bare sin side av saken, han forstår ikke hvordan jeg kan føle det sånn når jeg var (og er) så trygg på avgjørelsen. Han bare sier "vi gjorde det vi måtte" "vi kan få barn senere" "det var til det beste" "vi har hverandre" osv... han har jo rett i det, men det er ikke så gøy å høre slike ting når jeg har det vondt pga et valg jeg gjorde . :grine:

Jeg forstår ikke følelsene mine selv en gang. Da klarer jeg ikke annet enn å bare la tårene sprute og krampegråten ta over. Heldigvis (:oops:) skal han på jobb om ca en halvtime. Da har jeg hele kvelden alene.

Har også fått time på DistriktsPsykiatrisk Senter (dps) neste torsdag. Men det er jeg trenger hjelp. I tillegg til alt med aborten, så står jeg uten penger i minst 5 uker til. Det er mer enn hva jeg kan klare både økonomisk (selvfølgelig) og psykisk.

Fikk ikke reist inn til sentrum i dag, fordi jeg hadde så mareritt i natt at jeg sov urolig. Våknet av at jeg gråt. Alt er bare helt i kjelleren nå. I morgen SKAL jeg ta bussen innover senest halv ti. Så får det bare våge seg med tårer og gråt og hva pokker som kommer. :frustrert:

Alt sambo bryr seg om (selvfølgelig ikke helt sant, men føles sånn) er den dumme bikkja vi passer. Leker med den, går turer med den og trekker på skuldrene når den bjeffer unødvendig. Jeg er så forbanna på den hunden! Han hører ikke på meg i det hele tatt og skremmer katten (som vi også passer). Fotfølger meg overalt og glefser mot meg. Jeg holdt på å brøle til bikkja i går. :o :oops: Klarte å holde meg, heldigvis. Det er ikke normalt å være så hissig, tror jeg...

Gid noen kunne fortalt at jeg ville møte veggen så brått, hardt og brutalt!

Samtidig som jeg unngår sambo på en måte, så skremmer det meg. For vi har aldri kranglet, snakker om alt, jeg har aldri vært sjalu på ham (og vice versa), jeg vil jo egentlig ikke skyve ham bort, jeg er så utrolig glad i ham :hjerte: og jeg vil fortelle ham alt og forklare alt... jeg får det bare ikke ut. Og så snart jeg forsøker, begynner han å trøste med "babystemme" - noe som setter meg helt ut. Stopp, jeg vil av! :murvegg:

Og jada, han vet alt som står her. Ikke redd for å si hva jeg tenker på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like brått som det falt fra :danse: til :cry:, gikk det fra :cry: til :-?. Får vel bare være glad til...

Har følt meg like barnslig og ustabil i går og i dag, som jeg var mens jeg gikk gravid. Og det er ikke moro! Små detaljer blir enorme katastrofer og jeg har tenkt stygge ting om min kjære! :sur:

I stad trodde jeg han gikk uten å si hadet til meg! :sjokk: Da ble jeg lei meg da! Men så viste det seg at han bare var på butikken. :ler:

Må liksom høre "glad i deg" og få :kline::klem: før han drar... ellers tror jeg det verste.

Vi rakk å snakke litt før han måtte løpe også. Han føler det visst litt tyngre enn han har gitt uttrykk for før. Så han foreslo å korte ned ventetiden et par år. Dvs, at jeg blir gravid ca samtidig med at jeg er ferdig med bachelor.

Men så fant vi ut at det kanskje var litt dumt, null arbeid før permisjon osv. Så vi snakket så vidt om at jeg fullfører 2 år skole, jobber litt underveis, blir gravid når skolen nesten er ferdig, jobber fulltid så langt det går... og tilbake på skolebenken når barnet er ca 1 år.

Hjelp. :hoho: Dvs at vi får barn om ca 3 år i stedet for 5. Og vi rekker å spare en del penger på 3 år. Nå har jeg plutselig så mye annet å tenke på. :klø:

Han sa forresten at han forstod godt hva jeg mente da jeg fortalte at jeg ikke kom til å gjøre dette igjen. Han ville ikke se meg ha det så vondt en gang til. :hjerte: Så da får vi håpe pillene holder like bra som de har gjort fra jeg var 14-23.. da jeg fant ut at "hei! p-sprøyte er helt sikkert kult!" :klaske:

Og bare sånn i tilfelle... jeg skal ta det rolig og ikke gjøre mer enn 1 stykk husarbeid i dag. Ja, bortsett fra å ta oppvasken da. Ikke bli like :grine: som jeg ble i går! :riste::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heh, fikk nettopp vite at jeg har vunnet mer. :o

- Bomann elektrisk wok- og fonduesett. 2-i-1-sett; wok, fonduegryte og elektrisk kokeplate. Inkludert tilbehør.

- Sjokoladefonduesett i 6 deler. Fra Siaki Stoneware.

- Stort drikkesjakkspill i glass. Med glassbrett og glassbrikker formet som drikkeglass.

:hoho:

Kan vel si at én julegave er i boks? Hva skal jeg med to fonduesett? Selv om ett er "kun til sjokolade". Jeg må slutte å være med i konkurranser, tror jeg. :grinele:

Eller, være med i Matvarer-for-50.000-konkurranse og SÅ gi seg. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk greit nok å søke på sosialkontoret. Men herregud så mye papirer de trengte! (Bra det, men gjør et unntak for ærlige jenter! :ler: ) Husleiekontrakt og strømregning og kontoutskrift fra siste 3 måneder, eksamenspapirer, tlfregninger, legeattest (siden jeg ikke er aktiv arbeidssøker) og gudene vet hva. Hun dama i resepsjonen var gammel og så temmelig bitter ut. Jeg søkte for 2. halvdel av september, hele oktober og november. Det gikk jo ikke, så klart. For det er ikke tilbakevirkende kraft. Sitat sur dame: "Har du overlevd, så har du overlevd." :o

Jeg ga henne kopi av det rosa arket med "utskrapning" skrevet i store bokstaver på, tenkte hun selv kunne se hvorfor jeg ikke har vært i stand til å søke tidligere. Så begynte hun faen meg å lese høyt!!! "UTSKR.... åh.. ok." Jeg stod der med tårer i øynene og kunne ikke løpe fort nok ut. Rommet var fullt av narkomane, unge mødre med små barn, innvandrere og gamle mennesker. Følte meg utilpass. :cry: Det var helt sykt nedverdigende! Jeg er pokker så glad at jeg klarer meg uten sosialstøtte til vanlig! *banke i bordet* Stakkars mennesker altså... tenk om alle blir behandlet som om de forsøker å lure sosialkontoret? :riste:

Trygdekontoret neste. Ble sendt frem og tilbake og opp og ned før noen fant ut at "hei, vi snakker ikke med klienter i dag!". Så da fylte jeg ut ny søknad og forbannet saksbehandleren som rotet bort søknaden min og påstod at jeg løy når jeg sa jeg hadde levert i juli. Screw you! :grine: Rehab-penger først i siste uka i november. I beste fall.

Var innom leiligheten min og ryddet og pakket. Ser mer rotete ut der nå enn da jeg kom, men så lenge pakkinga går fint skal jeg ikke klage. Blir vel til at vi kjører en tur i uka til det er tomt. Kjører forbi der nokså ofte uansett.

Fysisk sliten (langt gåtur hjem) og psykisk sliten. Men fysisk sliten gjør meg jo bare sprek. Gjøre yoga etterpå, og så spise pizza til middag. Igjen. (Sunn pizza, gammel oppskrift, vegetar, lettost :tunge1: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta nick. Lusker fortsatt inne på K-O foreløpig. :sjarmor:

Iskaldt her! Blir nødt til å hente mer ved i kjelleren. Whæ, vil ikke gå dit. Men jeg må. :roll:

Var ute en tur i stad og kjøpte noen småting av to jenter som tydeligvis ikke hadde snakket med foreldrene om salgsboden sin! Der var det glidekrem (bodylotion, som jentene sa), terninger med tease/lick/blow/massage på den ene og nipples/toes/body/boobs på den andre, ferdig utfylte lottokuponger, klistremerker og menighetsblad. :hoho: Jeg er nå den stolte eier av lottokupong, en liten kindersjokolade og en bamse. De krevde 4 kroner, jeg prutet det til 9 kr. :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formen er bedre igjen i dag. Psyken også. Dessuten har jeg ikke blødd noenting på snart et døgn! :danse:

Det hjalp på å få telefon fra Trygdekontoret... saksbehandleren sa unnskyld!! :hakeslepp: Jeg sa jeg satte stor pris på at hun ringte og beklaget, men at det har laget store økonomiske problemer for meg. Hun hadde forståelse for det, og lovte å prioritere saken. :klappe:

Sambo har vært og kjøpt båthenger i dag. Det betyr vel ingen flere turer i år... Og over 10k mindre på kontoen (hans). Men han kom hjem med druer til meg, så alt er egentlig helt greit. :Hehe:

Vi fant ut rett før han dro på jobb, at vi vil på hytta denne helga. Så da drar vi vel tidlig i morgen. :Gjesp: Men vi er hjemme søndag formiddag. Det er kamp, må vite! Han skal på hockey først, så drar vi på fotball sammen. (Han får én gratisbillett fra jobben. Derfor han har "råd".) :Nikke: Gruer meg litt til den kalde hytta... men blir koselig når vi får fyr i peisen. Skal ha med oss masse øl, yatzy og kortstokk. Og bikkja da. :roll: Satser på den kan stå ute alene mye av tiden. Ond? Jeg? :fy:

Dessuten har vi jo hverandre! :kyss:

Skal bli godt å komme seg bort fra hverdagen litt, og ha mye tid sammen. 8,5 dager igjen til vi kan sexe igjen. Tida går sakte! Vel, sex kan vi jo ha. Men det er pokker så vrient å holde bena i kryss! :sjenert:

I dag pøsregner det, og alle de grønnebladene skinner så fint. Blir inspirert til å gjøre noe nyttig. Mer husarbeid f.eks. :rosasmil:

De ringte nettopp fra skolen min også, eksamensdagene er 1., 3. og 9. desember. Da har jeg sånn ca 10 dager mer enn jeg fryktet. Wuhu! Skal bruke tiden godt, så ikke jeg hater meg selv over nyttår. :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har proppet meg så full av druer at jeg knapt klarer å reise meg. :oops: Stenfrie druer og iskaldt vann, det er så godt!

Har pakket klærne mine, snopet og ølet. Da er det viktigste i boks! :sjarmor: Sambo får fikse sine egne klær, i tillegg trenger jeg bok og så må vi pakke mat. Lurer på å koke egg og lage rundstykker... det hadde vært godt da. Vi har jo røkelaks! Reisefeber! :danse:

Bare 4 dager igjen med bikkje! Jeg er så møkk lei nå... jeg blir jo fotfulgt uansett om jeg går fra rom til rom eller om jeg går fra vindu til vindu når jeg vasker. :roll:

Jeg har så lyst på røyk!! Sluttet i mai - og det gikk ganske fint. Men nåååå... :grine:

Aktivitet er bra for røyksug. PAKKEPAKKEPAKKE!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra hytteturen! Har hatt det utrolig koselig oppi fjellet. Det hadde snødd litt før vi kom, så jeg ble helt julete i hodet. :ler: Men det var iskaldt et par timer da. På med alt av klær og drikke varm te. Har gått turer i timesvis (hadde jo med bikkja) og spilt alt fra yatzy og ludo til millionær og scrabble. Ble også kjent med en gjeng på nabohytta. De var også fra Plankebyen! Hvor stor er sjansen for å møte på slike på fjellet? :wink:

Hun ene jenta (nåja, hun var like gammel som meg)hadde nettopp mistet en prematurbaby. :grine: Det gjorde så vondt å høre henne fortelle om det, og jeg følte meg som verdens største drittsekk siden jeg i det hele tatt valgte abort. Vi satt og gråt og klemte hverandre og snakket som om vi hadde kjent hverandre bestandig! Har fått ny venninne her i byen! :hjerte: Guttene og sambo spilte poker den ene kvelden, mens jentene spilte scrabble og monopol og drakk rødvin. Utrolig koselig! Hadde sett frem til å få alenetid med sambo og var innstilt på det, men vi koste oss så masse at det er tilgitt. :tunge1:

Nå har vi pakket ut av bilen, jeg har fyrt opp i peisen og sambo har reist på kamp. HEIA FFK! :hoppe: Neste helg blir det fest (evt gravøl - bank i bordet!) hos en kamerat av sambo. Da skal vi sitte og nistirre på tvskjermen og heie frem FFK til nok en seier! :wink:

Var godt å komme hjem igjen da. Jeg er ikke helt trygg på hytteliv, og særlig ikke dette med utedo. Gikk ikke på do før jeg kom hjem, jeg. :oops:

Katten trodde ikke sine egne øyne da vi kom inn. Han malte høyt og skulle løftes opp og koses. Og så spise. Han har ikke rørt maten siden vi dro!!! :riste: :o

Jeg har fått eksamenspapirer mens jeg var borte, og det viser seg at jeg og min nye venninne (fra fjellet :ler: ) også skal ta eksamener! Tøft synes jeg... hun har jo hatt en knalltøff høst. Må bare beundre slike mennesker. :Nikke: Neste (?) hyttetur skal samkjøres slik at vi ikke er alene der oppe. :tunge1: Men det blir vel noen turer med sambos foreldre tenker jeg!

Nå blir det suppe og rundstykke på meg, mens jeg ser Fotball Extra på tv2. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir så gal på den religiøse naboen!!! :sur:

Han har hengt opp isopor-med-stoffbiter-pyntesak på døra vår, lagt et ødelagt jesusbilde i postkassa vår, banker på døra i det uendelige og skal snakke om jesus, følger etter sambo/meg når en av oss er i kjelleren og vasker klær, henter ved, henter noe i fryseren eller om vi er på loftet og rydder bort noe/henter noe. JEG ER FORBANNA! :sinna:

Vi har forsøkt å si fra at vi ikke er interessert, at vi gir blanke faen i hva han tror på og ikke vil ha noen av de tingene han gir oss. Men slutter han? Neeeeida. :murvegg:

Nevnte for sambo å anmelde ham for trakassering eller noe i den duren, men han mente det kanskje var å gå for langt. Det synes ikke jeg! Er det noen som går for langt, er det naboen... siden han ikke respekterer privatlivet vårt og bombaderer oss med masse ødelagt, stygt og illeluktende stæsj vi ikke orker å ta i. :frustrert:

Sambo har sagt flere ganger at han ikke vil ha noe med ham å gjøre, jeg har sagt at han skal holde hjernevaskingen for seg selv og ba ham dra til helvete. Jeg burde rødmet over å oppføre meg slik, men i dette tilfellet er jeg så rasende at det falt meg heeelt naturlig. :flekke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startet tidlig i dag... Har vært ute og gått tur med bikkja i to timer! :klappe: Grand finale, han reiser jo hjem i ettermiddag. Sambos foreldre kom hjem i natt - og gikk rett på jobb!

12 dager etter aborten, ingen halvfeber, ingen vondt, ingen murring, ingen småkvalme og ingen puppevondt lenger. Helt "frisk" og klar for å lese på eksamen. :tunge1:

Mon tro hva det blir til middag i dag? Får riste kokeboka mi og se hva som skjer. Jeg ønsker meg kanskje lasagne, men spørs om jeg orker å trylle frem en tung middag i dag.

Nå står lesing for tur, før dr. Phil tar kontroll over livet mitt en times tid. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos dr. Phil, jeg fikk helt fnatt av den jenta som hadde sparket og slått og spyttet på ei annen jente. Hun satt jo der sååå tøff og uberørt at jeg ble sur. :sinna:

Kan jo begynne å lure om jeg har valgt riktig retning når det gjelder yrke... :oops:

Bikkja skal som nevnt hjem i dag, noe som skal feires fra min side! :ler: Men tenkte å feire i det stille og late som jeg feirer at sambos foreldre har kommet hjem. Blir hjemmelaget tiramisú på dem. :sikle:

Men før den tid er det oppvask, klesvask, skolebøker og telefoner som står for tur.

Lurer på om det er mulig å få noe slags bekkenløsning tidlig i svangerskap, jeg? Hadde en del vondt som kom og gikk mens jeg var gravid, og det henger litt igjen ennå... Ikke disse mensliknende smertene, dette sitter mer i korsryggen. Inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk migrene mens vi var hos foreldrene til sambo. :cry: Var så utrolig vondt... gjør veldig vondt ennå, men jeg klarer å bevege meg og se på lys og tenke litt. Sambo masserte meg litt før han dro på trening, men det har ikke hjulpet ennå. Får vel bare glemme å se Ekstrem Forvandling og CSI i kveld. :riste:

Paralgin f hjalp ikke denne gangen heller. Jeg får finne en akupunktør. Oooh, kvalm også. :grine:

Lille lyspunkt: 3 dager igjen til vi kan ha sex. (Som om jeg bryr meg akkurat ?) :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos dr. Phil, jeg fikk helt fnatt av den jenta som hadde sparket og slått og spyttet på ei annen jente. Hun satt jo der sååå tøff og uberørt at jeg ble sur. :sinna:

Jeg så det der jeg også og fikk helt fnatt av hvor rolig Dr. Phil tok det. Jeg fikk så lyst å riste henne godt og si rett ut at hun ødelegger livet sitt på den måten. Og så moren da (som forøvrig var svært svært lite pen....) som ikke så ut til å bry seg det grann om at datteren er en drittsekk. :evil: Jeg liker Dr. Phil jeg. Jada, jeg vet det er underholdning og alt det der. Men jeg studerer psykologi og kjenner igjen mye av det han sier og synes det er fornuftig, og han får det fram kort og konsist, ikke noe dill dall. Har sansen for det. Men jeg får vel lære meg litt mer selvbeherskelse den siste studietiden, kan jo ikke gå rundt og filleriste pasientene mine når jeg er uenige med dem. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...