AnonymBruker Skrevet 3. mai 2016 #541 Del Skrevet 3. mai 2016 Link til Facebook-gruppe for +20??!!! Måtte melde meg ut av den fjortissdritten jeg var medlem av tidligere. Anonymkode: 33d94...e36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 3. mai 2016 #542 Del Skrevet 3. mai 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Link til Facebook-gruppe for +20??!!! Måtte melde meg ut av den fjortissdritten jeg var medlem av tidligere. Anonymkode: 33d94...e36 https://www.facebook.com/groups/1118362488215165/?ref=nf_target&fref=nf Her! Jeg er ikke 20 før senere i år, men synes den er MYE bedre enn fjortis-shitten! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #543 Del Skrevet 4. mai 2016 Skulle nesten trodd at slut slut slut stod for slutt slutt slutt En litt for stille uke på Skam. Håper det tar seg opp snart. Tror sesong 3 kommer til å handle om Sana, hun trekkes mer og mer inn. Blir spennende å se Anonymkode: b746a...1ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #544 Del Skrevet 4. mai 2016 En stille uke så langt ja, men på fredag kommer det en episode på 40 minutter (!) Det er vel lite action nå siden noora skal tenke seg om litt, håper de bruker sendetiden på noe bra. Nå må vi snart få litt mer svar og oppklaring rundt William og bakgrunnen hans.. Og håper det blir litt fremskritt, det har stått litt stille i det siste.. Anonymkode: bbd6f...497 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 4. mai 2016 #545 Del Skrevet 4. mai 2016 http://skam.p3.no/2015/12/11/sesong-2/#comments Noen andre som husker denne? Var det et frampek? Er det noe som kommer til å skje eller hva var greia?... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 4. mai 2016 #546 Del Skrevet 4. mai 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: En stille uke så langt ja, men på fredag kommer det en episode på 40 minutter (!) Det er vel lite action nå siden noora skal tenke seg om litt, håper de bruker sendetiden på noe bra. Nå må vi snart få litt mer svar og oppklaring rundt William og bakgrunnen hans.. Og håper det blir litt fremskritt, det har stått litt stille i det siste.. Anonymkode: bbd6f...497 Stille? Jeg syns det har skjedd masse, jeg. Men at enkelte av scenene kan ha mye taushet kan jeg være enig i, men det er noe av det jeg liker så godt med serien og som gjør den realistisk. Men det er jo klart det må komme mer oppklaring snart, da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 4. mai 2016 #547 Del Skrevet 4. mai 2016 28 minutter siden, maipai skrev: http://skam.p3.no/2015/12/11/sesong-2/#comments Noen andre som husker denne? Var det et frampek? Er det noe som kommer til å skje eller hva var greia?... Hahah hva var det??? Aldri sett før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. mai 2016 #548 Del Skrevet 4. mai 2016 37 minutter siden, maipai skrev: http://skam.p3.no/2015/12/11/sesong-2/#comments Noen andre som husker denne? Var det et frampek? Er det noe som kommer til å skje eller hva var greia?... woot! Dette har jeg ikke sett før. wattafakk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 4. mai 2016 #549 Del Skrevet 4. mai 2016 Ny video :D Sana <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maipai Skrevet 4. mai 2016 #550 Del Skrevet 4. mai 2016 37 minutter siden, Eneleh skrev: Hahah hva var det??? Aldri sett før 29 minutter siden, missdior skrev: woot! Dette har jeg ikke sett før. wattafakk Trailer for sesong 2. Kom i desember. Jeg tenker at det burde være noe i den som sier noe om sesongen, annet enn at W og N blir sammen liksom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 4. mai 2016 #551 Del Skrevet 4. mai 2016 Sana er offisielt dronninga av SKAM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OppNedPåAlt Skrevet 4. mai 2016 #552 Del Skrevet 4. mai 2016 Sana ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 4. mai 2016 #553 Del Skrevet 4. mai 2016 ååh, sana er så kul ! likte henne ikke noe særlig i sesong 1, men nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kraula Skrevet 4. mai 2016 #554 Del Skrevet 4. mai 2016 Elsker Sana! <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 4. mai 2016 #555 Del Skrevet 4. mai 2016 Så fin samtale mellom Noora og Sana. Og veldig glad noen påpekte at Noora ikke alltid har fasiten, slik hun ser ut til å ha trodd gjennom hele serien så langt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 4. mai 2016 #556 Del Skrevet 4. mai 2016 For en fantastisk dialog mellom Sana og Noora! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2016 #557 Del Skrevet 4. mai 2016 Elsket samtalen mellom Noora og Sana. Sistnevnte satte virkelig ord på det jeg selv har følt og tenkt. Det bør ikke bagatelliseres at han knuste den flasken i hodet på en fyr, men det trenger ikke å være enden på forholdet deres. Mange gjør dumme ting, noe mer alvorlig enn annet, men det trenger ikke å lukke dører for alle relasjoner i livet. Nå håper jeg bare ikke at William gjør noe dumt, men at de blir sammen og går offentlig og at dramaet utspiller seg rundt Noora og Vilde, ikke Noora og William. Anonymkode: 33d94...e36 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 4. mai 2016 #558 Del Skrevet 4. mai 2016 Skuffende av Sana. Trodde hun skulle sette skapet på plass når det gjaldt William. Men neeeeeeeeei da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ankara Skrevet 4. mai 2016 #559 Del Skrevet 4. mai 2016 7 timer siden, maipai skrev: Trailer for sesong 2. Kom i desember. Jeg tenker at det burde være noe i den som sier noe om sesongen, annet enn at W og N blir sammen liksom... Stemmer det. Håper virkelig ikke det er et frempek, men en drøm/mareritt. Om det er tilfelle at det faktisk skjer har jeg mistet all respekt for Noora. Syns hun var så kul i sesong 1, men nå... Fysj. Heiet egentlig kun på Sana. Men etter dagens episode viste hun at hun like patetisk og naiv som Noora. Heier nå på Vilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueRilja Skrevet 4. mai 2016 #560 Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Hvor nære venner er Sana og Noora? Om man skal dømme ut ifra siste episode er de knapt bekjente. Endret 4. mai 2016 av QueRilja 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå