Gå til innhold

Skam på NRK


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Snakker om å skrape på overflaten;  Det er i hvert  fall  tilfelle med Linn. Hva i alle dager var det der?

Nice try Andem! Det var ikke Linn-klipp, men Eskild.. bare han som snakka jo. 

Andem nådde fort toppen av sin karriere. Det der..nå har a ikke mer å gi!

Anonymkode: ae4c5...237

Jeg har ikke ord for for dumt det klippet var. Linn går og sturer fordi Noora skal dra? Her hadde Skam faktisk en gyllen anledning til å gå litt dypere. Hvorfor tar Linn opp fag? Hvorfor virker hun trist og deprimert? 

Man kan begynnet å lure på om Andem er lei, eller om hun har gitt helt opp. Eller er det noen andre som har skrevet det?

Anonymkode: 26b03...697

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke ord for for dumt det klippet var. Linn går og sturer fordi Noora skal dra? Her hadde Skam faktisk en gyllen anledning til å gå litt dypere. Hvorfor tar Linn opp fag? Hvorfor virker hun trist og deprimert? 

Man kan begynnet å lure på om Andem er lei, eller om hun har gitt helt opp. Eller er det noen andre som har skrevet det?

Anonymkode: 26b03...697

Enig. Helt meningsløst klipp. Begge bare framsto som dumme og mindre intelligente i det klippet

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Maleficenta skrev:

Enig. Helt meningsløst klipp. Begge bare framsto som dumme og mindre intelligente i det klippet

Enig.

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Maleficenta skrev:

Enig. Helt meningsløst klipp. Begge bare framsto som dumme og mindre intelligente i det klippet

Ja, det der var desidert det dårligste klippet denne uken. Jeg gledet meg sååå mye til at det skulle bli Linn sin tur og å få vite mer om historien til Linn, men hun fremstår som psykisk utviklingshemmet eller noe og trenger en verge ellerno, ikke deprimert/typisk loner.

Anonymkode: c978f...ee3

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan dere tro at dette er siste dagen vi noensinne får et SKAM klipp? Både gruer og gleder meg :/ trist! Takk til Julie for 4 fine sesonger, og takk til henne for at hun har skapt flotte karakterer som flere kan relatere til av ulike grunner! Og ikke minst takk for at hun har tatt opp viktige historier og problemstillinger!:nordvesta:

Anonymkode: 7ae87...b60

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke ord for for dumt det klippet var. Linn går og sturer fordi Noora skal dra? Her hadde Skam faktisk en gyllen anledning til å gå litt dypere. Hvorfor tar Linn opp fag? Hvorfor virker hun trist og deprimert? 

Man kan begynnet å lure på om Andem er lei, eller om hun har gitt helt opp. Eller er det noen andre som har skrevet det?

Anonymkode: 26b03...697

 

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det der var desidert det dårligste klippet denne uken. Jeg gledet meg sååå mye til at det skulle bli Linn sin tur og å få vite mer om historien til Linn, men hun fremstår som psykisk utviklingshemmet eller noe og trenger en verge ellerno, ikke deprimert/typisk loner.

Anonymkode: c978f...ee3

Enig :(  Jeg hadde gledet meg til Eskild/Linn fordi jeg synes de begge er ganske morsomme. Jeg skulle gjerne hørt mer om livet til Linn, og hvordan det er å leve med narkolepsi eller hva nå enn greia hennes er :P Linn minner meg en del om meg selv, haha. Men det klippet var jo bare helt idiotisk, herregud.

Anonymkode: dc85c...3bc

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Når vises siste episode på TV? Og når kommer siste klipp på nett?

Anonymkode: 8daf0...2d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julia Andem posta et bilde på insta for en time siden med caption "aller siste klipp er publisert" men det er jo ikke noe nytt ute.... Betyr det at det ikke kommer mer enn det vi allerede har sett i kveldens epiosde??? :grine:

Anonymkode: 65006...e48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Når vises siste episode på TV? Og når kommer siste klipp på nett?

Anonymkode: 8daf0...2d1

23:30 i dag.

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julia Andem posta et bilde på insta for en time siden med caption "aller siste klipp er publisert" men det er jo ikke noe nytt ute.... Betyr det at det ikke kommer mer enn det vi allerede har sett i kveldens epiosde??? :grine:

Anonymkode: 65006...e48

Klippene fra forrige lørdag og frem til nå har totalt vart i nesten 40 minutter. Kveldens episode skal vare i maks 25 minutter. Alle disse klippene får jo ikke plass der... Kanskje det kommer noe helt nytt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med dere andre, denne sesongen virket forhastet, og det er fortsatt så mye som kunne ha blitt til nye gode storyliner. Skjønner ikke at Andem og de andre ikke blir inspirert og vil fortsette. 

 

I tillegg så er det mange klipp som ikke gir oss noe som helst. For eksempel det med Eskild og Linn. 

Dagens episode skal liksom være i 25min, og bli sendt ganske sent. Lurer på om de kun viser festen? Var det skam på tv i går med ukens klipp?

Anonymkode: 97bb1...1c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hele gjengen la ut bilder på instagram for et par timer siden.

Sana:

Noora:

Eva:

Vilde:

Chris:

Isak:

Jonas:

Magnus:

William:

 

Anonymkode: 753ca...807

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har de endret til at dagens episode er 59 minutter, så om de ikke endrer det flere ganger kommer det vel et drøyt kvarter i løpet av kvelden.

Anonymkode: 8c4c2...f9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk frysninger da jeg skjønte at talen som Jonas holdt var slutten av det som var starten på episode 1, sesong 1 ❤️

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Litt rart at det hele er over nå, men det var en fin avslutning! :) 

Skuespillerne har gjort en veldig bra jobb, og jeg ønsker dem masse lykke til videre (vet ikke om de kommer til å lese dette).

Anonymkode: 0ca31...ebb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...