kathrinerr Skrevet 7. april 2017 #3621 Del Skrevet 7. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Altså kan dere klappe igjen i alle fall en liten stund, eller bruke spoiler alert (jf. post #3593)? Udyr Anonymkode: 49d82...2d6 Det er jo bare en trailer, ro ned litt a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 7. april 2017 #3622 Del Skrevet 7. april 2017 Så synd at dette er siste sesong av skam:( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3623 Del Skrevet 7. april 2017 Man må kunne diskutere ting som ligger på skam.p3.no og ting i media som fra Nrk.. Hvis ikke er det vel lite vits med tråden.. Anonymkode: 97bb1...1c3 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3624 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg synes også det er veldig VELDIG rart å skulle slutte før de er ferdig med videregående? Før de selv er russ? Jentegjengen ble jo sammensveiset av russetiden (russebuss), og da burde de avslutte det med at de selv er russ- med Vilde som hovedrollen! Anonymkode: 48a75...140 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3625 Del Skrevet 7. april 2017 Hvorfor spenner Sana bein på Noora? Anonymkode: 7f0b8...dbf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3626 Del Skrevet 7. april 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor spenner Sana bein på Noora? Anonymkode: 7f0b8...dbf Jeg tolker traileren som et tegn på at Sana skal oppfattes som kontrollerende og "ødeleggende" (noe hun kanskje allerede gjør), men at det kanskje ikke er sannheten og at vi skal få se hennes "sanne jeg". Tolker dette utifra at klippet legger opp til at Sana er "årsaken til alt", samtidig som sangen viser til at det alltid er noe mer som ligger under etc. Anonymkode: e3a25...002 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3627 Del Skrevet 7. april 2017 4 timer siden, Selma1984 skrev: Jeg ble litt skremt av den traileren. Skjul innhold Hvorfor spenner Sana bein på Noora?? Jeg reagerte også på dette, men som de andre sier må det jo være en slags metafor? Hun skaper en dominoeffekt, så det kan kanskje være noe. Samtidig er de jo på en fest der alle andre er dollet opp og drikker, kanskje hun ikke synes de settingene er så kule? Teksten på sangen som spilles er "I'm just a soul whose intentions are good Oh Lord, please don't let me be misunderstood", så det handler nok noe om hvordan hun oppfattes kontra hvordan hun ønsker å oppfattes eller hvem hun selv føler hun er. Anonymkode: 753ca...807 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3628 Del Skrevet 7. april 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg reagerte også på dette, men som de andre sier må det jo være en slags metafor? Hun skaper en dominoeffekt, så det kan kanskje være noe. Anonymkode: 753ca...807 Kanskje hun forårsaker at hele gjengen dropper ut av vgs, derav ingen russetid eller flere sesonger Anonymkode: 5a670...b92 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3629 Del Skrevet 7. april 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det er veldig VELDIG rart å skulle slutte før de er ferdig med videregående? Før de selv er russ? Jentegjengen ble jo sammensveiset av russetiden (russebuss), og da burde de avslutte det med at de selv er russ- med Vilde som hovedrollen! Anonymkode: 48a75...140 JA!!! Jeg reagerer også på dette. Leste hva Julie Andem skriver om beslutningen på Instagram og det er rimelig klart mellom linjene at grunnen til at det ikke blir mer Skam er rett og slett at hun ikke gidder... Jeg kan jo forstå det på sett og vis, skjønner at Skam er tidkrevende men å ikke fullføre med siste år på VGS er jo bare talentløst. Anonymkode: d13b7...b3b 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3630 Del Skrevet 7. april 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: JA!!! Jeg reagerer også på dette. Leste hva Julie Andem skriver om beslutningen på Instagram og det er rimelig klart mellom linjene at grunnen til at det ikke blir mer Skam er rett og slett at hun ikke gidder... Jeg kan jo forstå det på sett og vis, skjønner at Skam er tidkrevende men å ikke fullføre med siste år på VGS er jo bare talentløst. Anonymkode: d13b7...b3b talentløst..? haha, tenk deg om det blir jo ikke bra hvis julie andem ikke er motivert selv. Anonymkode: 25728...2f7 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3631 Del Skrevet 7. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: JA!!! Jeg reagerer også på dette. Leste hva Julie Andem skriver om beslutningen på Instagram og det er rimelig klart mellom linjene at grunnen til at det ikke blir mer Skam er rett og slett at hun ikke gidder... Jeg kan jo forstå det på sett og vis, skjønner at Skam er tidkrevende men å ikke fullføre med siste år på VGS er jo bare talentløst. Anonymkode: d13b7...b3b Whaaat? Leste ikke noe slikt mellom linjene jeg.. Anonymkode: e037e...e2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
whitewildfox Skrevet 7. april 2017 #3632 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg syns det er utrolig dårlig gjort av dem å ikke fullføre. Russetiden til gjengen har vært i fokus hele veien, og nå skal vi plutselig ikke få se den engang? Jeg er veldig skuffet kjenner jeg, og både Chris og Vilde fortjener en sesong hver. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3633 Del Skrevet 7. april 2017 2 minutter siden, whitewildfox skrev: Jeg syns det er utrolig dårlig gjort av dem å ikke fullføre. Russetiden til gjengen har vært i fokus hele veien, og nå skal vi plutselig ikke få se den engang? Det er jeg enig i. Det første som slo meg var at de trenger en pause, for så å komme tilbake med sesong 5 om et år. Men tviler på det. Tror ikke de vil leke med følelsene til blodfansen, at det er derfor de sier fra alt nå at dette er punktum. Samtidig gjør jo det forventningene til denne sesongen skyhøye. De går virkelig all in. Anonymkode: da7fd...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 7. april 2017 #3634 Del Skrevet 7. april 2017 Synes det er tøft av dem å avslutte nå. Vi har blitt helt ødelagt av netflix, som slavisk følger seernes ønsker og strykes oss medhårs. Skam har også blitt noe "alle" føler de eier; Mimir Kristjansson er sur fordi serien ikke handler om klassekamp, Camilla Hellum er sur fordi den ikke er hyperrealistisk og nå er hele Norge sinte fordi vi hadde gledet oss til å se Vilde som russ. Men dette er ikke netflix, det er Julie Andems personlige prosjekt. Nå gjør hun det klart for oss, én gang for alle. Surt, ja, men personlig synes jeg at de beste seriene er serier som dette. De som plager oss, men som vi likevel elsker. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PaperFlower Skrevet 7. april 2017 #3635 Del Skrevet 7. april 2017 Synes det er veldig dumt å avslutte nå som det har blitt så stort i andre land. Det er jo ypperlig reklame for Norge, det norske språket og norske TV-serier - og sist men ikke minst - serien selv. Jeg skjønner at de som skaper serierene ikke må gjøre noe av det fansen sier, tenker, føler eller ønsker... Men synes likevel det er så dumt. Det er en så stor sjanse som bare blir skjøvet til siden. Men som sagt, det er opp til skaperen av serien, ikke oss. Når det er sagt så er jeg veldig glad for at det ble denne personen som blir fokuset i denne siste sesongen. Har elsket personen siden starten, så akkurat dette er jeg kjempefornøyd med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 7. april 2017 #3636 Del Skrevet 7. april 2017 Jeg gleder meg veldig til å se hvem Sana egentlig er, når vi ikke ser henne gjennom andres øyne. Synd at det blir siste sesong, men sånn er livet. Kanskje like greit at de gir seg mens de er på topp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3637 Del Skrevet 7. april 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: talentløst..? haha, tenk deg om det blir jo ikke bra hvis julie andem ikke er motivert selv. Anonymkode: 25728...2f7 Talentløs er nok litt feil, men er uansett jævlig useriøst og uproft av Julie Andem å bare kutte serien fordi HUN ikke gidder mer. Det blir som at en snakker stopper med huset før det har fått tak fordi han ikke orker. Når Julie Andem starter en VGS serie med 6 deler så er det faktisk uproft og direkte råtten og slutte etter 4 av 6 sesonger. Jeg mener SKAM fansen bør vise at dette ikke er greit. Hjelper ikke at Andem pakker det inn og kaller oss verdens beste fans. Det hun gjør er å svikte alle som har gitt henne den suksessen, råttent og selv boikotter jeg 4 sesong. Oppfordrer andre til å gjøre det samme slik at Andem ser at hun ikke kan behandle fansen slik man vil. Vi bør behandles med respekt, og det gjør ikke Andem ved å kaste innhåndkleet uten noen god grunn. Anonymkode: 0b505...544 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3638 Del Skrevet 7. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tolker traileren som et tegn på at Sana skal oppfattes som kontrollerende og "ødeleggende" (noe hun kanskje allerede gjør), men at det kanskje ikke er sannheten og at vi skal få se hennes "sanne jeg". Tolker dette utifra at klippet legger opp til at Sana er "årsaken til alt", samtidig som sangen viser til at det alltid er noe mer som ligger under etc. Anonymkode: e3a25...002 Jeg tolker det som en metafor på at en muslims handlinger kan skape en dominoeffekt av frykt. Sangen også, legger jo opp til at vi skal tenke mer hva som "ligger bak" i mennesket - man vil ikke bli misforstått. Tror det kommer til å handle mye om kulturforskjeller, og hvordan unge muslimer kan oppleve sosial kontroll. Anonymkode: a5353...702 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2017 #3639 Del Skrevet 7. april 2017 17 minutter siden, sukkerspinnn skrev: Synes det er tøft av dem å avslutte nå. Vi har blitt helt ødelagt av netflix, som slavisk følger seernes ønsker og strykes oss medhårs. Skam har også blitt noe "alle" føler de eier; Mimir Kristjansson er sur fordi serien ikke handler om klassekamp, Camilla Hellum er sur fordi den ikke er hyperrealistisk og nå er hele Norge sinte fordi vi hadde gledet oss til å se Vilde som russ. Men dette er ikke netflix, det er Julie Andems personlige prosjekt. Nå gjør hun det klart for oss, én gang for alle. Surt, ja, men personlig synes jeg at de beste seriene er serier som dette. De som plager oss, men som vi likevel elsker. Jeg synes det er feigt og egoistisk. Du starter ikke på en 6 delers serie og finner ut halvveis at du ikke gidder å fullføre. Ingenting å rose ved dette. Anonymkode: 0b505...544 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sukkerspinnn Skrevet 7. april 2017 #3640 Del Skrevet 7. april 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er feigt og egoistisk. Du starter ikke på en 6 delers serie og finner ut halvveis at du ikke gidder å fullføre. Ingenting å rose ved dette. Anonymkode: 0b505...544 Har de noensinne sagt at de skal lage seks sesonger? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå