kaninen Skrevet 11. desember 2016 #3221 Del Skrevet 11. desember 2016 3 timer siden, strandløva skrev: Spilte den av ca. 10 ganger i går Samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3222 Del Skrevet 11. desember 2016 Åh, så himla fint det siste klippet <3 Orker ikke tanken på at det bare er noen minutter igjen av denne sesongen! Kan ikke skjønne hvordan neste sesong skal kunne toppe denne. Hadde jeg vært 10-20 år yngre hadde jeg garra vært forelska i Tarjei! Haha! Fin gutt og utrolig dyktig skuespiller. Skal ikke kimse av Henrik heller - blir spennende å følge med på dem og karrierene deres fremover. Får bare håpe de får jobbe med like flinke regissører som Julie Andem, så de får vist det beste av det de er i stand til. Anonymkode: b048f...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3223 Del Skrevet 11. desember 2016 Åh, så himla fint det siste klippet <3 Orker ikke tanken på at det bare er noen minutter igjen av denne sesongen! Kan ikke skjønne hvordan neste sesong skal kunne toppe denne. Hadde jeg vært 10-20 år yngre hadde jeg garra vært forelska i Tarjei! Haha! Fin gutt og utrolig dyktig skuespiller. Skal ikke kimse av Henrik heller - blir spennende å følge med på dem og karrierene deres fremover. Får bare håpe de får jobbe med like flinke regissører som Julie Andem, så de får vist det beste av det de er i stand til. Anonymkode: b048f...5e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 11. desember 2016 #3224 Del Skrevet 11. desember 2016 Litt rart at det snart er over. Jeg håper at siste episode varer mer enn 20 min, og at det blir en lykkelig slutt. Jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli så hekta på Skam, men det har jeg altså blitt. Syntes også det er utrolig kjekt at folk fra utlandet liker serien! Og skuespillerne gjør en kjempe bra jobb, tommel opp til de! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 11. desember 2016 #3225 Del Skrevet 11. desember 2016 Nåååh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Pixie* Skrevet 11. desember 2016 #3226 Del Skrevet 11. desember 2016 Der det er rom er det hjerter! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 11. desember 2016 #3227 Del Skrevet 11. desember 2016 Faktisk Linn som fikk den der rett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. desember 2016 #3228 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) Hjerterom, husrom, samma det! Gode venner og omsorg for hverandre! Og Isak har tydeligvis snakket mer med Sonja. Det er bra! Endret 11. desember 2016 av Edie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3229 Del Skrevet 11. desember 2016 Hmmm.. 20min igjen. Kanskje neste sesong vil handle om Isak.. Er så mange løse ting vi ikke har fått sett eller løst opp i. For eksempel soveromsituasjonen, skal Noora flytte inn for godt? Er Eva og Chris sammen? Kosegruppa? Hva skjer med Sana og denne læreren.. Hvor er søsteren til Isak? Hva skjer med Sonja? Det er jo ikke mye tid til noe som helst egentlig. Joda, alt med Even og Isak har vært søtt, flott, spennende, hjerteskjærende og fantastisk, men man har jo ikek sett noe av de andre, og det har heller ikke vært noe særlig til annet enn Isak\Even... Anonymkode: 97bb1...1c3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 11. desember 2016 #3230 Del Skrevet 11. desember 2016 Jeg syntes det høres veldig rart ut både at Sonja sitter og "rådfører" Isak angående Even og hjelper ham, samtidig som hun har dialog med foreldrene til Even. Syntes også den siste chatten mellom kollektivet var veldig kunstig. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BlomsterMaja Skrevet 11. desember 2016 #3231 Del Skrevet 11. desember 2016 (endret) 26 minutter siden, Nuttery skrev: Jeg syntes det høres veldig rart ut både at Sonja sitter og "rådfører" Isak angående Even og hjelper ham, samtidig som hun har dialog med foreldrene til Even. Syntes også den siste chatten mellom kollektivet var veldig kunstig. Tror foreldrene hans er døde jeg, men at Sonja vil at Even skal få fortelle det selv. Da de kysset i gymgarderoben omtalte han foreldrene sine i fortid : "De ville ha digget deg!" Endret 11. desember 2016 av BlomsterMaja Skrivefeil 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttery Skrevet 11. desember 2016 #3232 Del Skrevet 11. desember 2016 Akkurat nå, BlomsterMaja skrev: Tror foreldrene hans er døde jeg, men at Sonja vil at Even skal få fortelle det selv. Da de kysset i gymgarderoben omtalte han foreldrene sine i fortid : "De vill ha digget deg!" Nja, jeg ville ordlagt meg likt tror jeg - uten at foreldrene mine er døde. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. desember 2016 #3233 Del Skrevet 11. desember 2016 59 minutter siden, BlomsterMaja skrev: Tror foreldrene hans er døde jeg, men at Sonja vil at Even skal få fortelle det selv. Da de kysset i gymgarderoben omtalte han foreldrene sine i fortid : "De ville ha digget deg!" Det har jeg også tenkt. Og når Sonja sa at foreldrene visste, så tror jeg hun mente at får med seg alt fra himmelen ♥️ Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3234 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg har så utrolig lyst på en egen sesong med Even. Jeg er bipolar selv og kjenner meg så utrolig godt igjen i karakteren. Jeg mestret ikke videregående og de sosiale relasjonene jeg hadde kunne være vanskelige. Hittil har vi fått se den psykiske lidelsen gjennom det å være pårørende, og det har vært veldig fint. Det er viktig å peke på at det er utfordringer ved å være pårørende for syke. Jeg synes sesongen der vi har fulgt Isak har vært så flott, men jeg vil så gjerne følge Even videre. For det er f**n ikke lett å være bipolar når man skal fullføre skole, ha venner og kjæreste. Mitt store juleønske er å se at Even får neste sesong og at vi får følge med på hans utfordringer i det å være i et forhold, i det å ha venner, i det og mestre skolen og i det, som for meg er det vanskeligste, å stole på seg selv, å mestre seg selv. En av de tingene jeg synes er vanskeligst som bipolar er å tåle meg selv etter en manisk episode. Jeg kan den dag i dag, krympe av skam over ting jeg gjorde for flere år siden. Jeg må stå i det å ha mistet venner, jeg må se kjæresten min i øynene etter å ha driti meg ut. Noen ganger er det vanskelig å tenke seg at jeg skal bli skikkelig voksen og begynner nå å komme i en alder der vennene mine har fullført utdanning, noen får barn og noen har giftet seg. Jeg henger etter hele veien. Jeg ønsker å se mer av hvordan man kan takle dette. Jeg ble så glad i Isak gjennom denne sesongen og jeg håper og tror at de kan holde sammen, Even virker som en utrolig fin fyr og jeg vil så gjerne se litt av de andre utfordringene han har i livet. De mestrer nå kjærligheten sammen, men jeg vil gjerne se mer av hvordan unge kan takle hverdagen med psykiske utfordringer. Anonymkode: 39798...8d2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 12. desember 2016 #3235 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg liker denne sesongen best, men på samme tid engasjerte den meg ikke like mye som sesong 1 og 2. Kan godt være jeg har gått litt lei av skam eller det at jeg ikke kan leve meg helt inn i storyen. Skuespiller prestasjonene var betydelig bedre og alt rundt det virket som om det hadde høyere kvalitet over seg. Også slapp jeg heldigvis at Noora tok opp hele episoden med å bite seg i leppa og snakke dødelig seint. Avslutningen var fin da, men det var ikke akkurat noe som kom som et sjokk... Skam er og forblir en serie som vil please seerne og varme hjertene til de som lever seg inn i det. Også skal det alltid være en bombe som går av rett før sesongavslutningen. Helt ærlig hadde jeg foretrukket det om teamet tok skrittet enda lenger og gjorde det slik at Even tok selvmord... jeg vet det er ganske drøyt, men jeg synes Skam har en tendens til å runde av ting litt for pent og pyntelig. Jeg diskuterte det med noen andre som ser serien, og de var helt enige i at det ikke var mørkt nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aiba Skrevet 12. desember 2016 #3236 Del Skrevet 12. desember 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har så utrolig lyst på en egen sesong med Even. Jeg er bipolar selv og kjenner meg så utrolig godt igjen i karakteren. Jeg mestret ikke videregående og de sosiale relasjonene jeg hadde kunne være vanskelige. Hittil har vi fått se den psykiske lidelsen gjennom det å være pårørende, og det har vært veldig fint. Det er viktig å peke på at det er utfordringer ved å være pårørende for syke. Jeg synes sesongen der vi har fulgt Isak har vært så flott, men jeg vil så gjerne følge Even videre. For det er f**n ikke lett å være bipolar når man skal fullføre skole, ha venner og kjæreste. Mitt store juleønske er å se at Even får neste sesong og at vi får følge med på hans utfordringer i det å være i et forhold, i det å ha venner, i det og mestre skolen og i det, som for meg er det vanskeligste, å stole på seg selv, å mestre seg selv. En av de tingene jeg synes er vanskeligst som bipolar er å tåle meg selv etter en manisk episode. Jeg kan den dag i dag, krympe av skam over ting jeg gjorde for flere år siden. Jeg må stå i det å ha mistet venner, jeg må se kjæresten min i øynene etter å ha driti meg ut. Noen ganger er det vanskelig å tenke seg at jeg skal bli skikkelig voksen og begynner nå å komme i en alder der vennene mine har fullført utdanning, noen får barn og noen har giftet seg. Jeg henger etter hele veien. Jeg ønsker å se mer av hvordan man kan takle dette. Jeg ble så glad i Isak gjennom denne sesongen og jeg håper og tror at de kan holde sammen, Even virker som en utrolig fin fyr og jeg vil så gjerne se litt av de andre utfordringene han har i livet. De mestrer nå kjærligheten sammen, men jeg vil gjerne se mer av hvordan unge kan takle hverdagen med psykiske utfordringer. Anonymkode: 39798...8d2 Enig ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingeling Skrevet 12. desember 2016 #3237 Del Skrevet 12. desember 2016 Jeg var veldig hektet på Skam forrig sesong, og skjønte ikke helt hvordan de kunne klare å lage noe som kunne matche den, men jeg er så utrolig glad de klarte. Sesongen har føltes lang pga all ventingen, og all usikkerheten, men jeg tror det er nettopp pga det i tillegg til utrolig bra skuespillere, musikk og manus som gjør at alt føles mye mer intenst. Og personlig syns jeg sesong 2 ikke kan måles med denne. Heller lite og høy kvalitet og innhold enn lange utbroderende fyllmasse. Fredag så skal typen på julebord, og jeg gleder meg til å binge hele sesongen på nytt, og sippe meg igjennom fredagen alene i sofaen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ClickB4it Skrevet 12. desember 2016 #3238 Del Skrevet 12. desember 2016 Den gruppechatten er gull :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3239 Del Skrevet 12. desember 2016 Tror fortsatt det er en sjanse for at Even dør. Det er noe som skurrer, og at Eskild skal "passe" på Even, tror ikke jeg er en god ide. Eskild er kul, snill og alt det der. Men det lyser av han at han er interessert i Even selv. Kan ikke ende bra. Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2016 #3240 Del Skrevet 12. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror fortsatt det er en sjanse for at Even dør. Det er noe som skurrer, og at Eskild skal "passe" på Even, tror ikke jeg er en god ide. Eskild er kul, snill og alt det der. Men det lyser av han at han er interessert i Even selv. Kan ikke ende bra. Anonymkode: 7b4d6...13c Haha, what? Anonymkode: d455f...38e 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå