Gjest Ingenting2 Skrevet 16. juni 2017 #5281 Del Skrevet 16. juni 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da er du i mindretall Har sett folk skrive dette gjentatte ganger og er faktisk litt uenig I sesong 1 var Eva hovedpersonen, og introduserte oss på en måte for SKAM. Men i sesong to hadde hun nettopp blitt singel, og da har noen jenter tendenser til å overdrive med festing/alkohol og gutter, og dermed fikk vi sett en ny side av henne. I tillegg vil jeg si at Noora var like irriterende i sesong 2 som det hun var i sesong 3, væremåten hennes var alltid irrierende med måten hun snakket på/ting hun sa og gjorde, og derfor var det nesten kjedelig å følge med på henne. Så vil jeg heller ikke si at Isak er irriterende i Sana sin sesong? han er jo enda bedre nå enn han var i sesong 3 tenker jeg Anonymkode: 7ae87...b60 Isak har vært bra alle sesongene, han blir i grunn bare bedre sesong for sesong. For en fin fyr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 16. juni 2017 #5282 Del Skrevet 16. juni 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Så vil jeg heller ikke si at Isak er irriterende i Sana sin sesong? han er jo enda bedre nå enn han var i sesong 3 tenker jeg Anonymkode: 7ae87...b60 Det er jeg enig i. Isak er en helt :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kalevala Skrevet 16. juni 2017 #5283 Del Skrevet 16. juni 2017 På 15.6.2017 den 9.50, AnonymBruker skrev: Er det ikke bare en uke igjen nå? Jeg har mistet troen på Skam jeg ass, og at vi får en bra avslutning.. Selv om det sikkert er realistisk at en 17 år gammel jente hører på mora si og dropper å dra på date med en mann som ikke er muslim, så er det sykt kjipt og ikke sånn jeg vil at det skal ende Anonymkode: 019cd...a5a Det skal ikke ende sånn. Det er jeg helt sikker på. http://www.dagbladet.no/kultur/sporsmalet-er-ikke-hvorfor-sant-som-dette-skjer-i-tv-serier-men-hvorfor-det-ikke-skjer-oftere-i-virkeligheten/67673061 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mattie16 Skrevet 16. juni 2017 #5284 Del Skrevet 16. juni 2017 4 timer siden, canacas skrev: "Du er bare 17 år, du skal ikke gifte deg enda" med et smil. Jeg tolket det som at Sana kan flørte og være forelska, det er bare ikke så seriøst fordi hun er så ung. Nettopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. juni 2017 #5285 Del Skrevet 16. juni 2017 10 timer siden, hvit.rose skrev: Ærlig talt. Hun fikk jo et indirekte forbud mot å velge Yosef, ser du virkelig ikke den? Nei det var ikke slik jeg tolka det egentlig. Det var mer sånn et råd om at siden de ikke har samne tro så kunne det bli problematisk. Slik jeg ser det sa moren omtrent det samme som eskild sa, med litt andre ord. Det var ikke et forbud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. juni 2017 #5286 Del Skrevet 16. juni 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Da er du i mindretall Har sett folk skrive dette gjentatte ganger og er faktisk litt uenig I sesong 1 var Eva hovedpersonen, og introduserte oss på en måte for SKAM. Men i sesong to hadde hun nettopp blitt singel, og da har noen jenter tendenser til å overdrive med festing/alkohol og gutter, og dermed fikk vi sett en ny side av henne. I tillegg vil jeg si at Noora var like irriterende i sesong 2 som det hun var i sesong 3, væremåten hennes var alltid irrierende med måten hun snakket på/ting hun sa og gjorde, og derfor var det nesten kjedelig å følge med på henne. Så vil jeg heller ikke si at Isak er irriterende i Sana sin sesong? han er jo enda bedre nå enn han var i sesong 3 tenker jeg Anonymkode: 7ae87...b60 Javel så selv om jeg er i mindretall så hsr jeg ikke lov til å irritere meg over sana. Det er da veldig så kommunistiske alle skam fans skal være da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Søgni Skrevet 16. juni 2017 #5287 Del Skrevet 16. juni 2017 Synes det er urettferdig å tolke samtalen mellom Sana og moren om at hun fortsatt er ung og det med likt livssyn, inn i en muslimsk ramme og begynne å dra inn "tvang". Hvorfor er det et dårlig råd at likt livssyn kan være lurt? Slik jeg tolket den samtalen, så kunne den foregått mellom hvilken mor og datter som helst. Det er universelt, ikke muslimsk, å gi råd til dattera om livet, kjærligheten og livssyn. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 16. juni 2017 #5288 Del Skrevet 16. juni 2017 Herregud, nå sjekker jeg http://skam.p3.no annen hvert minutt Vil ha nytt klipp nå!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 16. juni 2017 #5289 Del Skrevet 16. juni 2017 21 minutter siden, Krutthøna skrev: Herregud, nå sjekker jeg http://skam.p3.no annen hvert minutt Vil ha nytt klipp nå!!! 22 minutter langt klipp nå Det var langt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krutthøna Skrevet 16. juni 2017 #5290 Del Skrevet 16. juni 2017 21 minutter siden, Mynona skrev: 22 minutter langt klipp nå Det var langt. Ja, det var helt amazing! Elsket det ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ti.09 Skrevet 16. juni 2017 #5291 Del Skrevet 16. juni 2017 Endelig fikk de snakket sammen! Veldig langt klipp også, varte i hele 22 minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5292 Del Skrevet 16. juni 2017 Jeg er sikkert veldig alene om å mene dette, men jeg syntes klippet var altfor langt og kjedelig... Anonymkode: 6d00e...65c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5293 Del Skrevet 16. juni 2017 Var dette slutten? Anonymkode: dc85c...3bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2017 #5294 Del Skrevet 16. juni 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var dette slutten? Anonymkode: dc85c...3bc En uke og 1 episode igjen.... Anonymkode: 7b4d6...13c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. juni 2017 #5295 Del Skrevet 16. juni 2017 Jaaaa Yousana is back!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 16. juni 2017 #5296 Del Skrevet 16. juni 2017 4 timer siden, Søgni skrev: Synes det er urettferdig å tolke samtalen mellom Sana og moren om at hun fortsatt er ung og det med likt livssyn, inn i en muslimsk ramme og begynne å dra inn "tvang". Hvorfor er det et dårlig råd at likt livssyn kan være lurt? Slik jeg tolket den samtalen, så kunne den foregått mellom hvilken mor og datter som helst. Det er universelt, ikke muslimsk, å gi råd til dattera om livet, kjærligheten og livssyn. Enig. Tror en norsk mor vilme gitt samme råd om hennes datter likte en muslimsk gutt f.eks 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5297 Del Skrevet 17. juni 2017 5 timer siden, Maleficenta skrev: Enig. Tror en norsk mor vilme gitt samme råd om hennes datter likte en muslimsk gutt f.eks Eniiiiig! Anonymkode: 9309f...7cd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helloAdele Skrevet 17. juni 2017 #5298 Del Skrevet 17. juni 2017 Synes det var et veldig koslig klipp jeg, endelig fikk vi se en date med Yousana ❤ Er det forresten noen som vet hvor det er filmet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2017 #5299 Del Skrevet 17. juni 2017 Akkurat nå, helloAdele skrev: Synes det var et veldig koslig klipp jeg, endelig fikk vi se en date med Yousana ❤ Er det forresten noen som vet hvor det er filmet? Sørenga kanskje? Anonymkode: cb65f...4c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mynona Skrevet 17. juni 2017 #5300 Del Skrevet 17. juni 2017 Sørenga ja. Bystranda der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå