AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4141 Del Skrevet 27. april 2017 På 26.4.2017 den 12.24, AnonymBruker skrev: Jeg synes forsåvidt det merkeligste i hele serien er at William kan jobbe i London med bare vgs... Anonymkode: 6d485...34f Tror han jobber hos faren sin. Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4142 Del Skrevet 27. april 2017 På 25.4.2017 den 17.23, AnonymBruker skrev: Det tullet med å prøve å finne seg selv, og sitte i en leilighet og ruse seg for å virke "kul" er jo direkte latterlig og så klisjé. I virkeligheten er du bare en taper som sitter og ruser deg for å tvinge fram følelser som ikke er virkelige. Anonymkode: ca37e...e54 Hvor kom ideen med at HH er et hasjhue egentlig fra? Det å la det "skinne igjennom" at man røyker, eller aksepterer det som et rusmiddel, betyr da virkelig ikke at man røyker mye? Du høres ut som et stigmatiserende og kunnskapsløst menneske med litt for god fantasi hvis du innbiller deg dette uten å sitte med fakta. Anonymkode: e08dd...f33 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4143 Del Skrevet 27. april 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kom ideen med at HH er et hasjhue egentlig fra? Det å la det "skinne igjennom" at man røyker, eller aksepterer det som et rusmiddel, betyr da virkelig ikke at man røyker mye? Du høres ut som et stigmatiserende og kunnskapsløst menneske med litt for god fantasi hvis du innbiller deg dette uten å sitte med fakta. Anonymkode: e08dd...f33 Reagerte også på den kommentaren. Ser øl, vin og jellyshots florere på instagrammen hans også, så da er han vel alkoholiker? ...Eller bare en ung og urban type som tar seg en fest iblant. (Unnskyld for at jeg hang meg på avsporingen.) Anonymkode: a0d54...676 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2017 #4144 Del Skrevet 27. april 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor kom ideen med at HH er et hasjhue egentlig fra? Det å la det "skinne igjennom" at man røyker, eller aksepterer det som et rusmiddel, betyr da virkelig ikke at man røyker mye? Du høres ut som et stigmatiserende og kunnskapsløst menneske med litt for god fantasi hvis du innbiller deg dette uten å sitte med fakta. Anonymkode: e08dd...f33 Nå siterer du meg og jeg har ikke nevnt skuespilleren, hva han gjør interesserer ikke meg. Jeg kommenterte bare hva jeg mener om folk som bruker hasj og andre ulovlige rusmidler. Og jeg sier det igjen: du har ingen peiling på om jeg er, for å sitere deg, "kunnskapsløs" hva gjelder temaet. Du kan gjerne være uenig, men det betyr ikke at du sitter med fakta. Anonymkode: ca37e...e54 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Clarity Skrevet 27. april 2017 #4145 Del Skrevet 27. april 2017 På 25. april 2017 den 20.35, AnonymBruker skrev: Jeg synes samtalen med moren var fin, men jeg synes også den var litt ... rar Er det virkelig normalt at 17-åringer snakker sånn med foreldrene sine? Anonymkode: 753ca...807 Jeg gjorde det det jeg var 17, og gjør det fortsatt nå i voksen alder. Jeg har et veldig nært og godt forhold til moren min, hun er den eneste jeg faktisk forteller alt til. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4146 Del Skrevet 28. april 2017 http://www.aftenposten.no/kultur/De-skamlose-jentene--Sana-blir-et-viktig-forbilde-for-muslimske-jenter-619768b.html Sofia Srour (22), samfunnsdebattant og en av de skamløse jentene (...) deltok i en workshop med Julie Andem og en gruppe damer med muslimsk bakgrunn tidligere i år. – Jeg håper Sana fucker det skikkelig til i denne sesongen. Kanskje det ikke blir mulig med en ny sesong etter denne pga handlingene? Anonymkode: da7fd...deb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4147 Del Skrevet 28. april 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Reagerte også på den kommentaren. Ser øl, vin og jellyshots florere på instagrammen hans også, så da er han vel alkoholiker? ...Eller bare en ung og urban type som tar seg en fest iblant. (Unnskyld for at jeg hang meg på avsporingen.) Anonymkode: a0d54...676 forskjell på å "feire" 420 og å ta et glass vin. Jeg feirer feks ikke alkoholens dag. 420 er jo et "kodeord" bare de som har peiling bruker. Anonymkode: 6cf0c...7b7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4148 Del Skrevet 28. april 2017 Hvem er det som skriver de morsomme anmeldelsene/oppsummeringene av hver SKAM-episode igjen? Anonymkode: 753ca...807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4149 Del Skrevet 28. april 2017 FOR en twist! Anonymkode: a0d54...676 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingenting2 Skrevet 28. april 2017 #4150 Del Skrevet 28. april 2017 hun får ikke gi han opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Svartedauden Skrevet 28. april 2017 #4151 Del Skrevet 28. april 2017 Nå blir det mye interne kamper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4152 Del Skrevet 28. april 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: forskjell på å "feire" 420 og å ta et glass vin. Jeg feirer feks ikke alkoholens dag. 420 er jo et "kodeord" bare de som har peiling bruker. Anonymkode: 6cf0c...7b7 Hva er den store forskjellen? Nå tror jeg ikke alkohol har noen egen merkedag, men vil ikke si man er et vaffelhue selv om man tar seg en vaffel på vaffeldagen og poster et bilde på instagram. (Nå var det hasjhue-kommentaren jeg reagerte på, så siteringen ble litt feil. At man ikke er kul selv om man røyker hasj kan jeg være enig i) Anonymkode: a0d54...676 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4153 Del Skrevet 28. april 2017 Scenen med moren var utrolig fin. Begynte gråte jeg Anonymkode: 562cb...e95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 28. april 2017 #4154 Del Skrevet 28. april 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvem er det som skriver de morsomme anmeldelsene/oppsummeringene av hver SKAM-episode igjen? Anonymkode: 753ca...807 Tror du mener han i Dagbladet, Christopher Pahle tror jeg han heter. Ustyrtelig morsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 28. april 2017 #4155 Del Skrevet 28. april 2017 (endret) Er usikker på om Sana egentlig er så troende "som hu har trodd" jeg! Du blir født og oppdratt etter mor og fars livssyn og oppfatninger, tro er jo ikke noe du tar standpunkt til selv som barn... jeg konfirmerte meg i kirken fordi det var sånn jeg ble oppdratt og det var forventet av meg - ikke fordi jeg var kristen og trodde på gud, og jeg meldte meg ut av statskirken da jeg forstod det. Og det tror/vet jeg gjelder mange gutter og jenter eller menn og kvinner som er oppvokst i religiøse hjem. I mange tilfelker blir vslget tatt for en, selv før en er født, og det er jo ikke riktig, mener jeg. Omskjæring må jo være det mest ekstreme eksempelet på dette... Endret 28. april 2017 av Monky Lagt til 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. april 2017 #4156 Del Skrevet 28. april 2017 På Wednesday, April 26, 2017 den 12.20, Susa skrev: La merke til at moren til Sana ikke skjulte håret sitt. syns det er litt merkelig. De pleier vel å ta av hijaben når de er hjemme. Iallefall noen gjør det. Jeg syns det er merkelig sana ikke tar den av hjemme når hun bare er med familien. Hodebunnen og håret må vel få litt frihet av og til. Blir vel klamt under der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. april 2017 #4157 Del Skrevet 28. april 2017 På Wednesday, April 26, 2017 den 22.54, PaperFlower skrev: Har fått sett gårsdagens, og dagens, klipp nå. Og åh, som jeg elsket scenen med Sana og moren hennes. Først og fremst var det artig å se ansiktet til moren hennes, for det har vi vel ikke sett før? Synes ansiktet hennes var så godt gjemt før, når hun sto å laget mat mens Sana sto å så på for noen klipp siden. Men det var kanskje fordi moren ikke skulle være i fokus da, mens i dette klippet skulle hun være det. Men kanskje aller finest var det å se Sana åpne opp og tørre å være litt sårbar. Er tydelig hun har et tøft og badass ytre ovenfor venner og bekjente, mens hun tør å være helt åpen ovenfor moren sin. Så fint! Hvor har vi sett hun som spiller mora før? Er no veldig kjent med henne 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. april 2017 #4158 Del Skrevet 28. april 2017 Jeg liker Yousef bare mer og mer. Trodde ikke det fantes muslimskfødte ateister jeg. He is perfect 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2017 #4159 Del Skrevet 28. april 2017 33 minutter siden, Maleficenta skrev: De pleier vel å ta av hijaben når de er hjemme. Iallefall noen gjør det. Jeg syns det er merkelig sana ikke tar den av hjemme når hun bare er med familien. Hodebunnen og håret må vel få litt frihet av og til. Blir vel klamt under der? Hun som spiller Sana går jo med hijab privat, da er det ikke så rart at hun har den på hele tiden i Skam. Anonymkode: bbd6f...497 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kattehviskeren Skrevet 28. april 2017 #4160 Del Skrevet 28. april 2017 30 minutter siden, Maleficenta skrev: Jeg liker Yousef bare mer og mer. Trodde ikke det fantes muslimskfødte ateister jeg. He is perfect I know! For en god gutt. Og han liker åpenbart Sana så ser ikke ut til at det gjør noe for ham. Men det gjør noe for henne... Fascinerende med denne sesongen, jeg er jo egentlig imot hijab og alle sånne tullete religiøse regler (ja, jeg respekterer de som tror på det, men jeg syns all religionsutfoldelse med så sterke regler er teit, uansett religion) Men samtidig klarer jeg å leve meg helt inn i Sanas ståsted, og det virker så forferdelig vanskelig! Skjønner ikke hvordan hun skal kunne bli lykkelig og hel. Håper også sesongen gjør at hun legger av seg noe av skråsikkerheten sin og hersinga, det er ikke veldig sjarmerende trekk og åpenbart veldig en maske hun bærer. Men så søt hun er, nei, nå må jeg se klippet igjen <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå