Aphrodite Skrevet 2. april 2016 #161 Del Skrevet 2. april 2016 37 minutter siden, Haaploes skrev: Kommenterte det til samboer i går. Han mener at alle venninnegjenger har den jenta som blir SÅNN full, men at jenter er blinde for det Jeg må egentlig være litt enig med samboeren din Og jeg er så hekta. Greier ikke å vente. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 2. april 2016 #162 Del Skrevet 2. april 2016 Yes, endelig kysset Noora og William. Men ble litt skuffet over en ting. Når skal vi få vite noe mer om Nooras bakgrunn? Hvorfor bor hun i kollektiv? Hvor bor foreldrene og har hun et turbulent forhold til de iom at hun ikke bor med dem? Har hun hatt spisevegring selv iom at hun kunne så mye om mat? Nå er det jo tydeligvis hele 3 uker til jeg har en sjanse til å finne ut mer om henne. Haha, føler meg som en liten unge igjen. Men rettferdiggjør det med at hvis man trekker fra 5 år på alderen min er jeg såvidt innenfor målgruppen 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #163 Del Skrevet 2. april 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner enda ikke hvorfor Noora faktisk liker William, jeg? Anonymkode: a41c7...6ea Hun liker han kanskje ikke særlig som person, men er seksuelt tiltrukket av han. Har dessverre opplevd det samme en del ganger, og det ender sjeldent godt.... Anonymkode: 5dd98...490 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 2. april 2016 #164 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg ble pinlig glad over at Noora og William endelig kyssa i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1ss Skrevet 2. april 2016 #165 Del Skrevet 2. april 2016 Æææ, naboen min går på Hartvig Nissen skole Jeg ble helt satt ut når de kysset, men det værste var at Vilde så det. Hva vil Vilde si nå? Hva vil skje mellom Noora og Vilde? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #166 Del Skrevet 2. april 2016 13 timer siden, smartbimbo skrev: Har ikke likt Eva i hele eksistensen av Skam. Spesielt måten hun snakker på (ikke dialekten altså), er så sykt irriterende. Vet ikke om produsentene gjorst på at hun skal bli oppfattet "slik", eller om hun er en dårligere skuespiller enn de andre. Hva er det med måten hun snakker på? Jeg synes tvert i mot at Eva og Chris er de to som snakker mest naturlig og er de beste skuespillerne. Irriterer meg der i mot over måten Vilde og Sana snakker på, som jeg synes høres unaturlig ut. Anonymkode: 9fc28...2c6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m1ss Skrevet 2. april 2016 #167 Del Skrevet 2. april 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: hva er det med måten hun snakker på? Jeg synes tvert i mot at Eva og Chris er de to som snakker mest naturlig og er de beste skuespillerne. Irriterer meg der i mot over måten Vilde og Sana snakker på, som jeg synes høres unaturlig ut. Anonymkode: 9fc28...2c6 Tror produsentene har valgt den måten Vilde og Sana snakker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 2. april 2016 #168 Del Skrevet 2. april 2016 Jeg er fryktelig opphengt i at Noora hadde knallrød leppestift først og at den var helt borte når de kyssa. Har alltid lurt på hva som skjer når man kysser med sånn leppestift... også fikk jeg ikke vite det nå heller. 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #169 Del Skrevet 2. april 2016 Frykter at Vilde går på en smell etter gårsdagens episode Anonymkode: 7b26a...5f9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosiealex Skrevet 2. april 2016 #170 Del Skrevet 2. april 2016 6 timer siden, Fashionistaen skrev: Yes, endelig kysset Noora og William. Men ble litt skuffet over en ting. Når skal vi få vite noe mer om Nooras bakgrunn? Hvorfor bor hun i kollektiv? Hvor bor foreldrene og har hun et turbulent forhold til de iom at hun ikke bor med dem? Har hun hatt spisevegring selv iom at hun kunne så mye om mat? Nå er det jo tydeligvis hele 3 uker til jeg har en sjanse til å finne ut mer om henne. Haha, føler meg som en liten unge igjen. Men rettferdiggjør det med at hvis man trekker fra 5 år på alderen min er jeg såvidt innenfor målgruppen Veldig med deg på dette. I forhold til at det er en sesong om henne så har vi fått vite utrolig lite mer om henne denne sesongen. Vet at plottet om William er veldig viktig i Nooras utvikling som ungdom, men savner litt scener hvor hun åpner seg mer og mer for vennene sine? For vi kan jo se i denne sesongen at hun er ikke så stål sikker på seg selv som det kunne virke i føste sesong, og at hvordan hun bruker sarkasme osv for å beskytte seg selv litt. Som du sier, så lurer jeg også veldig på hvilke foreldre som lar datteren sin på under 18 år få bo i kollektiv i Oslo sammen med studenter? Kanskje jeg ikke helt skjønner det siden jeg ikke har unger, men selv om foreldrene helt sikkert vet hvor skikkelig Noora er så er jo det litt uforsvarlig? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #171 Del Skrevet 2. april 2016 Mange som bor på hybel på vgs da. Anonymkode: aff90...921 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Haaploes Skrevet 2. april 2016 #172 Del Skrevet 2. april 2016 5 minutter siden, rosiealex skrev: Veldig med deg på dette. I forhold til at det er en sesong om henne så har vi fått vite utrolig lite mer om henne denne sesongen. Vet at plottet om William er veldig viktig i Nooras utvikling som ungdom, men savner litt scener hvor hun åpner seg mer og mer for vennene sine? For vi kan jo se i denne sesongen at hun er ikke så stål sikker på seg selv som det kunne virke i føste sesong, og at hvordan hun bruker sarkasme osv for å beskytte seg selv litt. Som du sier, så lurer jeg også veldig på hvilke foreldre som lar datteren sin på under 18 år få bo i kollektiv i Oslo sammen med studenter? Kanskje jeg ikke helt skjønner det siden jeg ikke har unger, men selv om foreldrene helt sikkert vet hvor skikkelig Noora er så er jo det litt uforsvarlig? Det er en del barn av diplomater og utelandsarbeidere som flytter til Norge for å ta vgs. I flere av Norges tettsteder er det helt vanlig å flytte på hybel for å gå på videregående fordi det er for langt å pendle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjolleri Skrevet 2. april 2016 #173 Del Skrevet 2. april 2016 6 timer siden, Fashionistaen skrev: Yes, endelig kysset Noora og William. Men ble litt skuffet over en ting. Når skal vi få vite noe mer om Nooras bakgrunn? Hvorfor bor hun i kollektiv? Hvor bor foreldrene og har hun et turbulent forhold til de iom at hun ikke bor med dem? Har hun hatt spisevegring selv iom at hun kunne så mye om mat? Nå er det jo tydeligvis hele 3 uker til jeg har en sjanse til å finne ut mer om henne. Haha, føler meg som en liten unge igjen. Men rettferdiggjør det med at hvis man trekker fra 5 år på alderen min er jeg såvidt innenfor målgruppen Hæ? 3 uker til neste episode??? Og har de endret sendetid? Jeg har nemlig serieopptak, og plutselig tok den ikke opp igår.... Jeg er 35 og elsker serien. Meg og mannen på 38 følger den fast Det er Skam og Urix liksom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #174 Del Skrevet 2. april 2016 Ser alle skriver de er så og så langt over målgruppen. HVA MENER DERE ER MÅLGRUPPEN? ALDER? Anonymkode: 1f2a6...f87 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fjolleri Skrevet 2. april 2016 #175 Del Skrevet 2. april 2016 9 minutter siden, rosiealex skrev: Veldig med deg på dette. I forhold til at det er en sesong om henne så har vi fått vite utrolig lite mer om henne denne sesongen. Vet at plottet om William er veldig viktig i Nooras utvikling som ungdom, men savner litt scener hvor hun åpner seg mer og mer for vennene sine? For vi kan jo se i denne sesongen at hun er ikke så stål sikker på seg selv som det kunne virke i føste sesong, og at hvordan hun bruker sarkasme osv for å beskytte seg selv litt. Som du sier, så lurer jeg også veldig på hvilke foreldre som lar datteren sin på under 18 år få bo i kollektiv i Oslo sammen med studenter? Kanskje jeg ikke helt skjønner det siden jeg ikke har unger, men selv om foreldrene helt sikkert vet hvor skikkelig Noora er så er jo det litt uforsvarlig? Jeg gikk på VGS med mange som søkte seg til linje som ikke fantes der de bodde i fylket. Ergo hybel fra 1. klasse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #176 Del Skrevet 2. april 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ser alle skriver de er så og så langt over målgruppen. HVA MENER DERE ER MÅLGRUPPEN? ALDER? Anonymkode: 1f2a6...f87 15 år Anonymkode: c5474...85f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rosiealex Skrevet 2. april 2016 #177 Del Skrevet 2. april 2016 Veldig interresant! (spesielt det at mange barn av diplomater etc reiser tilbake til norge for vgs) Er sikkert bare jeg som ikke er vant til at ungdom flytter ut så tidlig, i og med at ingen av vennene mine gjorde det eller skolekamerater. Og som bergenser må jeg innrømme at jeg kanskje har et litt upresist syn på Oslo som en by? At den faktisk ikke er så skummel, kriminell og urban som den blir fremstilt på nyhetene og i media? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whoops Skrevet 2. april 2016 #178 Del Skrevet 2. april 2016 Oslo? Skummel? Men er er helt rett at mange flytter hjemmefra allerede når de begynner på videregående. Meg selv inkludert. Var ikke engang fylt 16 år da jeg flyttet ut. Men det er kanskje ikke helt vanlig i Oslo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapas Skrevet 2. april 2016 #179 Del Skrevet 2. april 2016 1 time siden, rosiealex skrev: Veldig interresant! (spesielt det at mange barn av diplomater etc reiser tilbake til norge for vgs) Er sikkert bare jeg som ikke er vant til at ungdom flytter ut så tidlig, i og med at ingen av vennene mine gjorde det eller skolekamerater. Og som bergenser må jeg innrømme at jeg kanskje har et litt upresist syn på Oslo som en by? At den faktisk ikke er så skummel, kriminell og urban som den blir fremstilt på nyhetene og i media? Bare tull, Oslo er en veldig trygg by. Jeg har aldri følt meg utrygg. Men man skal selvfølgelig ta forhåndsregler! Man blir fort glad i denne byen. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2016 #180 Del Skrevet 2. april 2016 4 timer siden, m1ss skrev: Tror produsentene har valgt den måten Vilde og Sana snakker på. Jeg satt ved siden av "Vilde" og "Noora" på flyet fra Trondheim nå i midten av mars. Jeg snakket ikke med med, men hørte jo at de snakket til hverandre. De snakker på samme måte i virkeligheten som i serien. Meget søte jenter begge to:) Anonymkode: 315ac...27d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå