Gå til innhold

RØD eller BRUN julebrus?  

73 stemmer

1. 1. er rød eller brun julebrus best?

• Rød
      28
    • Brun
      45

Fremhevede innlegg

Skrevet

Alltid vært rød, men etter at Aass trikset og mikset med julebrusen sin, så er det blitt  brun fra Hamar/Lillehammer. Vet ikke om Aass har endret tilbake til den gamle oppskriften igjen etter mye klager, har ikke smakt på den siden. Rød fra rignes er også god :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smakte rød julebrus fra ringnes på lørdag og de penga kunne jeg spart, gitt. Jeg har ikke smakt den siden før jeg smakte hamarbrusen for første gang for sikkert 10 år siden og husket den som god, men i forhold til Hamar smakte den skvip. Syns den smakte veldig svakt og lite egentlig. Aass sin røde er ganske god, aner ikke om jeg har smakt den nye eller gamle. Uansett slår ingenting Hamarbrusen. Den er rett og slett perfeksjon hva julebrus angår. :) 

Skrevet

Brun! Ellers kunne jeg kjøpt eventyrbrusen. 

Rød! ellers kunne jeg likesågodt kjøpt Champagnebrus . (ikke at jeg mener dette seriøst, men like dårlig argument). Som jeg skrev, det smaker ikke noe mer campagnebrus av brun Julebrus enn det det smaker "eventyrbrus".  Jeg har smakt både eventyrbrus, og den fra oskar sylte, eller borg for den saks skyld smaker IKKE som den. På samme måte som at ikke brun smaker som "villa champagnebrus" osv. 

Anonymkode: 1f689...5da

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg foretekker Hamar Lillehammer på smak, men den finnes ikke i lettvariant, så da pleier jeg ikke å kjøpe den. Buhu.

Skrevet

Brun julebrus fra CB!

Rød julebrus smaker som rødbrusen vi pleide å ha i bursdagsselskaper da jeg var liten. 

Skrevet

Rød! ellers kunne jeg likesågodt kjøpt Champagnebrus . (ikke at jeg mener dette seriøst, men like dårlig argument). Som jeg skrev, det smaker ikke noe mer campagnebrus av brun Julebrus enn det det smaker "eventyrbrus".  Jeg har smakt både eventyrbrus, og den fra oskar sylte, eller borg for den saks skyld smaker IKKE som den. På samme måte som at ikke brun smaker som "villa champagnebrus" osv. 

Anonymkode: 1f689...5da

Mitt innlegg var et argument i mot et annet her. For ikke å nevne hva jeg har hørt mye før. Men personlig syns jeg eventyrbrusen er meget lik den rød. Meg om den saken ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...