Gå til innhold

RØD eller BRUN julebrus?  

73 stemmer

1. 1. er rød eller brun julebrus best?

• Rød
      28
    • Brun
      45

Fremhevede innlegg

Skrevet

Brun julebrus. Den røde er god men den blir så fort tam.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

brun, den røde smaker så kunstig. Hamarbrusen da vel å merke!

• Liker 1
Gjest Margit Spat
Skrevet

Den skal være brun og fra Hamar og Lillehammer (og den smaker da slett ikke Villa Farris). Rød «julebrus" er bare Donaldbrus som har kledd seg ut. 

Skrevet

Vil ikke stemme, fordi jeg mener at den riktige fargen på julebrus definitivt er rød og ikke brun, men det er jo samtidig Hamar Lillehammer sin som smaker aller best... til tross for fargen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Helt klart rød!  :nisse:

Endret av Cel
Skrevet

Dahls Julebrus (brun) er best, men nå som Ringnes har flyttet tappingen til Østlandet kan det være det samme. :angry:Jonsvannet har fantastisk kvalitet, så de kan umulig ha like godt vann på det nye tapperiet.:jolie: Snart endrer de sikkert oppskriften også, så de bare trenger å lage en type brun julebrus med forskjellige etikketter.:kjempesinna:

• Liker 2
Skrevet

Brun fra Dahls så klart. :nisse:  

Med brun fra CB som et like klart andrevalg. :nisse: 

• Liker 1
Skrevet

Rød, fra Hansa:)

• Liker 2
Skrevet

Brun så klart. Og det bør være unødvendig å nevne at det er Hamarbrusen som er best. :)

• Liker 2
Skrevet

Julebrusen skal være brun! CB :hjerter: :nisse:

• Liker 2
Skrevet

Rød, ellers ville jeg kjøpt villa.

Hm, jeg liker ikke Villa Farris jeg, men elsker den brune fra Hamar Lillehammer. :) Synes ikke det er lik smak i det hele tatt. 

Rød julebrus smaker selvfølgelig aller best...
 Ferdig snakka.

Anonymkode: 02531...ede

Den smaker jo estoffer! Kunstig mildt sagt. :P Rød julebrus er jo akkurat det samme som Eventyrbrus, ingenting med julen å gjøre. Julebrus skal jo smake godt, ikke kjemikaler. 

Anonymkode: 83628...a86

• Liker 1
Skrevet (endret)

Rød, Hansa, glassflaske :opplyser:

Endret av Rumle
  • Liker 1
Skrevet

Kanskje vi burde opprette ein ny spørre-undersøkelse, med fleire forskjellige merker?

Dermed kan vi også få en slags oversikt over hvilket bryggeri som egentlig er den aller beste ?

Anonymkode: 02531...ede

Skrevet

Hm, jeg liker ikke Villa Farris jeg, men elsker den brune fra Hamar Lillehammer. :) Synes ikke det er lik smak i det hele tatt. 

Den smaker jo estoffer! Kunstig mildt sagt. :P Rød julebrus er jo akkurat det samme som Eventyrbrus, ingenting med julen å gjøre. Julebrus skal jo smake godt, ikke kjemikaler. 

Anonymkode: 83628...a86

Ehm, og likevel sier du at Rød julebrus smaker som vanlig eventybrus. FOr å være pirkete Mange av de brune har veldig "champagnebrus" smaker over seg, uten å nødvendigvis smake ren champagnebrus, det samme gjelder rød julebrus. Jeg har to favoritter faktisk. 

Den brune fra lillehammer og hamar og den røde smaker ikke noe mer/mindre eventyrbrus enn den brune fra hamar/Lillehammer smaker champagnebrus :P

Anonymkode: 1f689...5da

Skrevet

Brun! Ellers kunne jeg kjøpt eventyrbrusen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...