Gå til innhold

"Hvordan går det med kjærligheten?" Hva svarer du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå er ikke jeg singel lenger...men jeg var det i lengre tid og ble etterhvert veldig lei det der spørsmålet...

så jeg pleide å svare (til folk som ikke har noe med det) Har ikke funnet en enda... kanskje du kan vise meg hvor mannfolktreet er??

Da ble det vanlighvis stille...

Anonymkode: f2295...1dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gidder ikke svare engang. Det burde vært åpenbart for alle rundt meg nå at jeg sliter med kjærligheten.

hvorfor er det åpenbart? 

Anonymkode: 7e64a...5b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor er det åpenbart? 

Anonymkode: 7e64a...5b1

På generelt grunnlag er det jo det om det går veldig mange år fra en partner til en annen, evt. at man aldri har hatt kjæreste. 

For min del som mann, så får jeg heldigvis færre og færre spørsmål men det sårer jo når det kommer, men jeg antar vel at familien tenker sitt dessverre. Samme det, jeg har uansett gitt opp kjærligheten siden jeg nå har fylt 35 og sannsynligheten til å finne noen uansett ville vært forsvinnende liten. 

Kommer ikke til å tolerere at det påpekes i tide og utide slik det gjør blant noen, så jeg regner vel med at jeg ikke har kontakt med øvrig familie når mine foreldre en dag faller fra. Jeg har innfunnet meg med at jeg er en av de som selv skal dø helt alene. 

Anonymkode: 5b2cd...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg og hunden er svært lykkelig sammen."

                :nigo: 
De kan vel ikke si noe på den! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eller den der: Er du lesbisk da? kommer.

Uansett så er man singel, så det gjør ingen forskjell på om man er lesbe eller hetero, sånn sett...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...