AnonymBruker Skrevet 20. november 2015 #21 Del Skrevet 20. november 2015 Høres ut som veldig sløve folk som forventer at andre rydder opp etter dem. Å overhodet ikke være forberedt som å ha en fungerende mobil eller skaffe seg nettilgang når noen faktisk er i ferd med å betale billetten for dem er jo bare maksimal latskap. Du tenkte naturlig nok helt riktig, for kunne han ikke skrevet ut billetten eller vist den på skjermen på en telefon så hadde han enkelt og greit ikke kommet seg med flyet om skranken hadde krevd å se hele billetten (og ikke bare referansenr.) og du hadde dermed kastet bort 5000. Innsjekkingsskranken i en del land er ofte strengere på dette enn man er i Norge.At kona var så hemmelighetsfull med tanke på reisens formål lukter også svidd, du skal være glad for at du ikke betalte, om han f. eks. hadde blitt stoppet med stoff i tollen så kunne det blitt ubehagelig for deg som betaler av reisen, og du kunne risikert forhør der du hadde blitt utspurt under mistanke om at du var en av partene i en doptransaksjon. Anonymkode: 411b4...569 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 21. november 2015 #22 Del Skrevet 21. november 2015 Nei, du gjorde alt riktig. Det er naboene dine som ikke eier skam.De kan takke seg selv for at de har havnet der de er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nordlending Skrevet 21. november 2015 #23 Del Skrevet 21. november 2015 Du har ingen grunn til å skamme deg! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #24 Del Skrevet 21. november 2015 Jadija.. Flåsete av meg.. Anonymkode: 729dc...9c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 21. november 2015 #25 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) Ring politiet neste gang du lukter at de røyker. Anonymkode: a7795...67f Endret 24. november 2015 av tøydokka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #26 Del Skrevet 21. november 2015 Føler med de som har naboer som hater de, jeg har veldig dårlig rykte i nabolaget selv og innbiller meg at naboene vet hva jeg tenker og alt mulige, det er så ekkelt.(!!!) Jeg hadde en ugle i nabolaget som venn, men den er forsvunnet nå. Jeg tror at ingen liker oss her og ingen unner oss noe og at de bare vil ta fra oss alt og sånt, jeg tør nesten ikke ha penger heller fordi da tror jeg de hacker meg og sånt jaja. sånn er dt å leve om parqamoid. @ så hardt miljø i den byen jeg bor i også dessverre. HAR noen pene ting som jeg liker og sånt, men er virkelig vnsklig å være født som jente!! Jeg vet ikke om jeg liker nor-ge lenger heller. Her jeg bor er det ihvertfall veldig hardt miljø og mye vondt blod i folk( altså kjipe sure folk), man får vel bare lære seg å tilgi da, men sånn er det IKKE egentlig rundt her da. Har vel en 17-56 mennesker jeg måtte tilgitt. Anonymkode: 93f1c...dbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #27 Del Skrevet 21. november 2015 Du skal ikke skamme deg, de skal skamme seg som prøver å utnytte andres godhet .Nå er ikke hasjrøyking noe jeg hater på, men det koster jo penger det også. Da kan de heller røyke litt mindre hasj så de faktisk har råd til å kjøpe sin egen tur retur billett. For meg så høres dette ut som noen utenlandske som bare røver.Han er ikke norsk statsborger sier du, men han bor her - og da mest sannsynlig ulovlig. Han skulle "ordne penger" i utlandet, og kun suspekte folk gjør det. Slike suspekte kriminelle har også lav terskel for å utnytte andre, og som rusbrukere så setter de sine behov og sin verden som den eneste.Dette vet jeg mye om av å ha observert venninder havne i samme type forhold.Hadde jeg vært deg ville jeg rett og slett bedt de om å slutte å banke på, at hjemmet ditt var ditt fristed og at de får løse krisene sine på andre måter. Det går fortsatt an å ha et ok / normalt naboforhold fordet hvor man hilser eller evn ikke hilser i gangen. Merkelig å ha naboer som kommer å banker på døra hele tiden så det er vel ikke noe du kommer til å savne uansett :). Anonymkode: 8047b...9a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 21. november 2015 #28 Del Skrevet 21. november 2015 Kan det tenkesat han ikke hilser på deg fordi han er flau over at konen har spurt deg om hjelp? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #29 Del Skrevet 21. november 2015 Seriøst? De røyker mange ganger hver dag!! Det plager meg ikke nevneverdig ettersom jeg ikke har barn. Tror du at det kan være skadelig for meg å inhalere luft med litt tobakk blandet med hasj??Det er ulovlig. Du sier de ikke jobber, men mottar trygd. Tror du de noensinne kommer seg ut i jobb hvis de får sitte i fred og ruse seg? De trenger hjelp. Ring politiet! Anonymkode: a7795...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #30 Del Skrevet 21. november 2015 Det er ulovlig. Du sier de ikke jobber, men mottar trygd. Tror du de noensinne kommer seg ut i jobb hvis de får sitte i fred og ruse seg? De trenger hjelp. Ring politiet! Anonymkode: a7795...67fTror neppe det er noen håp for dem.Det er ikke TS sitt ansvar å redde verden. Hun bør nok ringe politiet, men de er nok kjent for politiet fra før. Anonymkode: 2dfff...4c9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heidifrøkna Skrevet 21. november 2015 #31 Del Skrevet 21. november 2015 Det er ulovlig. Du sier de ikke jobber, men mottar trygd. Tror du de noensinne kommer seg ut i jobb hvis de får sitte i fred og ruse seg? De trenger hjelp. Ring politiet! Anonymkode: a7795...67fDet er snakk om voksne mennesker. TS skriver at hun ikke har barn, og utifra HI så kan jeg ikke se det nevnes at de har barn heller. Hvorfor skal hun gjøre situasjonen verre på noen måte? Bare let it go, og la de røyke hasj hvis de vil. De plager jo ingen, og er voksne mennesker.Seriøst? De røyker mange ganger hver dag!! Det plager meg ikke nevneverdig ettersom jeg ikke har barn. Tror du at det kan være skadelig for meg å inhalere luft med litt tobakk blandet med hasj??Nei, TS, det er ikke farlig for deg Du blir ikke påvirket og det vil ikke være noe mer skadelig for deg enn om de hadde røyket vanlig tobakk. Bare la det være, så slipper du å starte en krig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2015 #32 Del Skrevet 21. november 2015 Det er ulovlig. Du sier de ikke jobber, men mottar trygd. Tror du de noensinne kommer seg ut i jobb hvis de får sitte i fred og ruse seg? De trenger hjelp. Ring politiet! Anonymkode: a7795...67f1. Politiet rykker IKKE ut på meldinger om hasjlukt 2. Det ER en mulighet for at hasjrøykingen øker arbeidsmulighetene, ettersom cannabis er en effektiv smertedempene medisin. Om de er trygdet pga for eksempel leddsykdom kan hasjen være det som tillater de å komme seg ut av huset eller lage en middag den dagen.3. Om de hadde blitt straffet av politiet ville de fått bot som ville medført større økonomiske problemer enn de allerede har, og sannsynligheten for mere kriminalitet øker, samt det faktum at siden livet blir vanskeligere får de hvertfall ikke lyst til å slutte å ruse seg.4. Da ville de trollig også blitt kastet ut om styret fikk greie på det.5. Man skal generelt ikke legge seg opp i ting som ikke utgjør harme eller alvorlig trussel for andre, hasjrøyking eller hva folk velger å gjøre i sitt eget hjem får være dems sak.Man ringer ikke politiet for litt hasjlukt i gangen. Anonymkode: 8047b...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå