Gå til innhold

Fikk tips om at noen skrev om meg på kg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig mange forandrer IKKE på detaljene, fordi de ikke tenker seg om, tenker at "ingen jeg kjenner vil lese dette", tror at det røper mindre enn de gjør.. 

Anonymkode: 49455...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke TS (svigerinnen) har endret på detaljer i  sin tråd. Hun skriver anonymt og virker lite erfaren med å bruke nettforum. Håper at du TS (i denne tråden)  og din mann klarer å benytte dette som en mulighet til å snakke skikkelig med din svigerinne og kanskje løse litt opp i en vanskelig situasjon. Jeg hadde selv blitt forbanna, spesielt når de snakker drit om dere til familie også. Men hvis du klarer å være den store personen, kan dette kanskje være en anledning til å snakke om det? Lykke til! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriver barn nr. 4 på seks år. Hun og mannen har bursdag samme måned som ts hadde termin med nr. 4. Sendt de billetter til tusenfryd. Jeg synes det er mange ting her som kan gjøre det lett gjenkjennelig for ts. Hun kjenner kanskje igjen skrivemåten og... Verden er ikke så stor på kg. 

Anonymkode: 4c533...c9d

Hvilken forskjell ville det gjort om måneden var forandret til november, 6 år til 7 etc. Dette er klassis slike ting man forandrer litt på når man legger ut om privatlivet sitt på nett, men som ikke har noen betydning for historien som sådan. Selv om virkelig alle opplysningene skulle stemme så er det fremdeles ikke sikkert at dette handler om TS, verden er ikke så liten heller....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange forandrer IKKE på detaljene, fordi de ikke tenker seg om, tenker at "ingen jeg kjenner vil lese dette", tror at det røper mindre enn de gjør.. 

Anonymkode: 49455...ee7

og veldig mange leser fanden på veggen og hopper opp ved den minste grad av gjenkjenbarhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

Det hjelper jo ikke det når man forandrer på detaljene.

Poenget er jo at hvis detaljene i historien stemmer overens med sitt liv, så er det veldig liten sannsynlighet for at TS i den andre tråden endret detaljene. Det skal helt ekstreme tilfeldigheter til for at så mange detaljer endres til at det plutselig passer med et vilt fremmed menneskes liv.

Altså: Hvis TS kjenner igjen alt, så er det nok hennes svigerinne som har skrevet, og svigerinnen har ikke endret detaljer.

Nå har jo ikke TS lest tråden ennå, så for alt vi vet kan det hende TS IKKE kjenner igjen historien og at alt var en misforståelse. :) Men hvis TS kjenner igjen detaljene kan hun være ganske så sikker på at det er henne det er om.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er jo at hvis detaljene i historien stemmer overens med sitt liv, så er det veldig liten sannsynlighet for at TS i den andre tråden endret detaljene. Det skal helt ekstreme tilfeldigheter til for at så mange detaljer endres til at det plutselig passer med et vilt fremmed menneskes liv.

Altså: Hvis TS kjenner igjen alt, så er det nok hennes svigerinne som har skrevet, og svigerinnen har ikke endret detaljer.

Nå har jo ikke TS lest tråden ennå, så for alt vi vet kan det hende TS IKKE kjenner igjen historien og at alt var en misforståelse. :) Men hvis TS kjenner igjen detaljene kan hun være ganske så sikker på at det er henne det er om.

jeg tror ikke det skal så ekstremt mye til.

Anonymkode: be7f8...483

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Idja

Hvilken forskjell ville det gjort om måneden var forandret til november, 6 år til 7 etc. Dette er klassis slike ting man forandrer litt på når man legger ut om privatlivet sitt på nett, men som ikke har noen betydning for historien som sådan. Selv om virkelig alle opplysningene skulle stemme så er det fremdeles ikke sikkert at dette handler om TS, verden er ikke så liten heller....

Det er ikke 100% sikkert, men hvis alle detaljene stemmer er det ganske nærme 100%, altså... Når man endrer på antall barn, år, måneder, tusenfryd etc skal det sykt "uflaks" til for at man har beskrevet situasjonen til en annen. Hvis man tenker litt over sannsynligheter så ser man hvor utrolig usannsynlig det er at så mange detaljer skal stemme med en annens liv.

Men som sagt - ikke sikkert ts kjenner igjen historien når hun leser den. Men TS vet nok best selv når hun leser det om det er henne eller ikke det er snakk om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Idja

jeg tror ikke det skal så ekstremt mye til.

Anonymkode: be7f8...483

Det handler jo ikke om å tro, men om sannsynlighetsregning... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jo noen syke tilfeldigheter til for at så mange detaljer skal endres slik at det passer noen andres situasjon.

Hvis TS vet at hun har en svigerinne som "hater" henne, og detaljene ellers stemmer er det nok ingen tvil om at dette faktisk er om henne. 

Som jeg skrev, dette var veldig detaljert, mao usannsynlig, men greit å ha I bakhodet at enkelte ganger kan ting være forandret med viten og vilje.

Endret av Caterina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får hvertfall masse støtte i den tråden. Vær stolte av barna deres og magen din. Det er ikke deg og mannen din sin skyld at de ikke kan få barn

Anonymkode: b9a59...d3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg over ^ Nå leste jeg det hun hadde skrevet i tråden det er snakk om og syntes ikke det var noe ille eller uthengende.
Hun syntes det er vanskelig at noen hun må ha så mye kontakt med har så vellykket fertileringsprosjekter gang på gang, mens hun ikke klarer. Forstår at hun syntes det er urettferdig , men å snakke dritt om deg til slekta da lurer jeg på hva hun sier? Har det med barn å gjøre eller sier hun ting som hun ikke har no med eller vet noe om og 

 

 

Det er oss hun snakker om 😡 Hun endret ikke på noe og alt var gjenkjennelig. Nå er hele tråden sendt henne , og kopi til min mann. Så ufattelig tragisk. Jeg vet ikke hvordan man bruker dette forumet, men jeg retter en stor takk til alle som støttet og stilte spørsmål om uttalelsene hun kom med. Nå er jeg bare kvalm 

Anonymkode: 9c96d...164

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jævlig, håper ikke at dette ødelegger for mye for dere som en familie. Men skulle det nå gjøre det så må du for all del ikke tenke at du har noe skyld her. Dette er helt og holdent et problem som svigerinnen din ikke har evne til å takle. Og overfører all dritt til dere som er i stand til å få barn.

 

Ønsker deg og dine alt godt. :) Krysser fingrene for at dere kan ta en liten oppvask på dette her, og forhåpentligvis så får dere et bedre forhold til slutt. Om ikke annet så ligger iallfall alt på bordet  Slipper noe mer falskhet, kan noen ganger være en befrielse det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare jeg som reagerte på at i "Nå orker jeg ikke mer" var det broren til TS og kona som var "problemet" mens her beskrives hun som, "dama til svoger"? Det er mulig det bare er ordlyden jeg reagerer på :) Håper uansett at det løser seg til det beste for alle innvolverte!

Anonymkode: 31b24...315

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...