Gå til innhold

Jeg synes så synd på dere som


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lager endeløse tråder her inne der dere beskriver hvor redd dere er for hva folk skal synes om dere, at dere skal drite dere ut, bekymrer dere for hva som blir sagt om dere osv. Er det ikke utrolig slitsomt? Livet mitt ble så forbanna mye bedre den dagen jeg rett og slett bestemte meg for å gi f*** i hva andre tenkte og sa om meg. Er heldigvis såpass sikker på meg selv at jeg kan feie det av uten å ofre slike ting en eneste tanke. 

   De som virkelig er verdt å bry seg om driter i hva som blir sagt om deg og hva andre mener om deg.

 

Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: 90984...b93

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg, men det er ikke noe man kan bestemme seg for og som bare "fikses". Selvtillit bygges over tid. Du må bestemme deg for å presse deg selv litt, du driter deg ut iblant men du overlever likevel, og slik lærer du at ingen er perfekte og at folk faktisk blir mer glad i deg om de ser dine mine perfekte sider.

Folk som sier de bare plutselig sluttet å bry seg om hva andre sier, er som regel ikke så selvsikre som de hevder. 

Anonymkode: 90c40...ee7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager endeløse tråder her inne der dere beskriver hvor redd dere er for hva folk skal synes om dere, at dere skal drite dere ut, bekymrer dere for hva som blir sagt om dere osv. Er det ikke utrolig slitsomt? Livet mitt ble så forbanna mye bedre den dagen jeg rett og slett bestemte meg for å gi f*** i hva andre tenkte og sa om meg. Er heldigvis såpass sikker på meg selv at jeg kan feie det av uten å ofre slike ting en eneste tanke. 

   De som virkelig er verdt å bry seg om driter i hva som blir sagt om deg og hva andre mener om deg.

 

Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: 90984...b93

Helt enig, livet ble mye bedre etter at jeg lærte å gi faen. :biggrin:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunflower-Delight

Du er tross alt medlem innpå et forum der det er åpent for mennesker som forteller om situasjoner i livet sitt av forskjellige grunner. Kan godt hende at lignende tråder blir laget igjen og igjen, men det ville da ha vært litt dumt å forvente at slike tråder du hevder er slitsomt å lese igjen ikke burde bli skrivi lenger. Du kan heller ikke forvente at alle mennesker burde tenke som deg, for hver og en av oss er i forskjellige stadier i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns du ser litt unødvendig ned på folk i den tonen du skriver i HI..

Er kanskje ikke alle som klarer å være så sterk som det du er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du i et slikt forum hvis du ifølge deg selv er så perfekt og problemfri?

Anonymkode: cc74a...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du i et slikt forum hvis du ifølge deg selv er så perfekt og problemfri?

Anonymkode: cc74a...2e2

Trådstarteren påstår vel ikke noen sted at hun er perfekt og problemfri. Hun skriver simpelthen at livet hennes har blitt betraktelig bedre etter at hun sluttet å bry seg om andres meninger og bedømmelser. Det er noe flere filosofer fremhever; for eks. Nietzsche og Kierkegaard - som begge to mente at livet blir mye mer innholdsrikt, betydningsfullt og bedre dersom en løsriver seg fra flokkens bedømmelser og meninger.

Anonymkode: 31732...a33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lager endeløse tråder her inne der dere beskriver hvor redd dere er for hva folk skal synes om dere, at dere skal drite dere ut, bekymrer dere for hva som blir sagt om dere osv. Er det ikke utrolig slitsomt? Livet mitt ble så forbanna mye bedre den dagen jeg rett og slett bestemte meg for å gi f*** i hva andre tenkte og sa om meg. Er heldigvis såpass sikker på meg selv at jeg kan feie det av uten å ofre slike ting en eneste tanke. 

   De som virkelig er verdt å bry seg om driter i hva som blir sagt om deg og hva andre mener om deg.

 

Anbefales på det sterkeste!

Anonymkode: 90984...b93

Så bra for deg, men hvorfor skriver du det her på et forum når du ikke bryr deg om hva andre mener? :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...