Gå til innhold

Tidenes dummeste blogginnlegg? (Om den norske gentlemannen som forsvant)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Denne må vel score høyt på listen over et av de dummeste blogginnleggene som har vært publisert? Denne kvinnen klager over den norske gentlemannen som forsvant fordi de ikke lukker opp dører for kvinner og ikke tilbyr kvinner det ledige setet på trikken......

http://gjest.blogg.no/1447877916_den_norske_gentlemann.html

 

Anonymkode: 93bb4...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksemplene hun dro frem var muligens noe svake. Men jeg er enig i at det blir færre og færre gentlemenn i Norge, dessverre :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksemplene hun dro frem var muligens noe svake. Men jeg er enig i at det blir færre og færre gentlemenn i Norge, dessverre :unsure:

Hvor har det blitt av husmødrene som holdt seg hjemme med barna å hadde middagen klar når mannen kom hjem fra jobb hver dag da? Det har dessverre blitt færre og færre av de kvinnene dessverre. Likestilling er noe dritt eller hva?

Same shit, different story.

Endret av WubWub
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene er så lette på tråden i dag så de trenger ikke å anstrenge seg så mye som de måtte før. Har aldri vært noen gentlemen som ikke har vært ute etter noe mer, hvis ikke personen har vært homofil. 

Anonymkode: 68dc1...ad7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har det blitt av husmødrene som holdt seg hjemme med barna å hadde middagen klar når mannen kom hjem fra jobb hver dag da? Det har dessverre blitt færre og færre av de kvinnene dessverre. Likestilling er noe dritt eller hva?

Same shit, different story.

Det er samfunnet som har gjort det så og si umulig å være hjemmeværende nå, man trenger egen inntekt for å overleve. 

Nå mente jeg ikke at en mann burde gi meg plassen sin på bussen fordi jeg er kvinne eller noen andre grunner, men skal ikke legge skjul på at jeg synes at det er hyggelig når menn (og kvinner også) tenker på andre enn seg selv. Samfunnet i Norge er så kaldt at når jeg faktisk møter en som har gentlemenn-tendenser, f.eks en tilfeldig mann som åpner døren for meg så blir jeg ordentlig overrasket - og jeg synes det er trist at det har utviklet seg sånn. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg er samd med jenta i hovudpåstanden, nemleg at den norske gentlemannen er på raudlista. Men, døma hennar er skikkeleg dårlege, heilt elendige faktisk, og dessutan så er både kvinner og menn i Noreg alvarleg skralt utrusta med alminneleg folkeskikk. Vi er rett og slett uhøflege. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Eg er samd med jenta i hovudpåstanden, nemleg at den norske gentlemannen er på raudlista. Men, døma hennar er skikkeleg dårlege, heilt elendige faktisk, og dessutan så er både kvinner og menn i Noreg alvarleg skralt utrusta med alminneleg folkeskikk. Vi er rett og slett uhøflege. 

Så sant som det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damene er så lette på tråden i dag så de trenger ikke å anstrenge seg så mye som de måtte før. Har aldri vært noen gentlemen som ikke har vært ute etter noe mer, hvis ikke personen har vært homofil. 

Anonymkode: 68dc1...ad7

Det ser ut som du mangler oppdragelse fra foreldrene dine. Egoisme og manglende respekt for andre mennesker. Mao du har ikke det som vi kaller for folkeskikk og du er ikke alene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...