Gå til innhold

Pleier du å sjekke mystoryen til en tidligere flørt ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg datet for en periode tilbake er som oftest den første til å sjekke ut mystorien min når jeg legger noe ut. Stusser litt over det fordi det var han som dumpa meg, men likevel er han så nysgjerrig på mitt. Lurer derfor på om dere pleier å sjekke mystoryen på snapchat til alle eller bare folk som dere synes er "interessante" ? 

Anonymkode: 75165...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pleier å sjekke de fleste sin. Har aldri tenkt noe over hvem sin det er jeg sjekker. Selvfølgelig er det noen som er litt spennende å sjekke enn andre, men som regel så ser jeg på alle. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ikke gi deg noen forhåpninger da jeg bare kan snakke for meg selv. Men jeg sjekker kun mystoryen til folk jeg synes er spennende eller interessante. Ser egentlig ikke noe vits i å bruke flere minutter på å se på kjedelige snap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sjekker alle sin for å  bli kvitt notasjonen, men er jo enkelte jeg ser litt grundigere på enn andre ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er med andre ord INGEN her som sjekker mystoryen fordi de synes den er interessant, men kun for å fjerne den :dry: ??

Anonymkode: 75165...205

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke tidligere flørter på snapchat. Men de gangene jeg sjekker mystory er det stort sett fordi det irriterer meg å ha varslet der så jeg klikker meg gjennom dem for å få dem vekk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på alle, bortsett fra de som jeg vet alltid legger ut 300 sekunder med kjedelig drit :P

Men jeg ville nok spesielt sett på en tidligere flørt sin ;) Det er jo litt morsomt... Men han er sikkert bare veldig ofte innom og sjekker om det er noe nytt på Snapchat, så det er ikke så sikkert at det er på grunn av at du er du at han alltid ser snappen din først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Honeyblossom

Jeg ser på alle mystoryene til alle på lista mi. Er ikke alltid jeg gidder å se alle 10 sekundene da. Kommer ann på hva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...