Gå til innhold

Jeg ønsker meg en positiv test av hele mitt hjerte


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi prøver på barn nr to. Og det er ikke like vanskelig psykisk som når vi prøvde på nr en. Men jeg ønsker meg så sårt et barn til. Jeg blir helt babysyk når jeg treffer andre gravide / babyer. Men det ser ikke ut til å gå vår vei :( 

Hvordan er det med dere andre? 

 

 

Anonymkode: c4491...01c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner til den følelsen ja, begynner å bli passe desperat her etter 2 år som prøvere... Vet jo at det helt sikkert blir vår tur en dag, men det skulle helst skjedd i går. Føler det popper ut unger overalt for tiden, og det gjør jo såklart ikke saken noe lettere å takle :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sammer her, etter 1 år som prøvere. Første barn for begge. Slitsomt og tungt, spesielt når "alle" rundt oss får barn etter barn og alle lurer på om ikke også vil ha barn snart? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går opp og ned. Ned mest rundt IKM, men så kommer håpet igjen.

Har vært prøvere i ett år nå. Første barn for begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår frustrasjonen. Etter 3 år som prøvere er det tøft å se alle andre med barn, hvor vi fremdeles ikke har en liten i armene. Ønsker meg et barn av hele mitt hjerte. Du er likevel heldig som har et barn. Ja, det er nok tøft å prøve å få nummer to også, men trøst deg med tålmodighet over at du har en i armene dine uansett hvordan det går. <3 

Anonymkode: 3b846...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig her og! Prøvd i snart 2 år på nr1. Skal på ivf klinikken på mandag! 

Trøst deg med at om du har klart å bli en gang er d større sjanser for at det skjer igjen! Lykke til :)

Anonymkode: d618b...b2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...