Gå til innhold

Burde vi være redde?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja vi bør være redde. På tide å stenge den norske grensen. Ikke mer flyktninger. Kanskje alt for sent pga lille dumme Norge skal hjelpe alle. Det er ikke en gang de som virkelig TRENGER HJELP som kommer hit. Det er de rikeste som kommer. Det kommer til å skje noe i Norge også. Noe MÅ skje for at folk skal få øynene opp. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

spør henne, eller henne. jeg er ikke riktig person til å svare på sånt og kommer aldri til å være det. forundrer meg over at det skal være så vanskelig å forstå. hun kan også være en å følge hvis dere er redde.

Anonymkode: 54fbd...30d

Skrevet

Ja. Og vi må være klar over at dette bare kommer til å bli verre, fordi det blir fler og fler muslimer, og mindre og mindre arbeidsplasser/penger i Europa. Vi kommer til å få store gnissninger likt f.eks Tyrkia i nær fremtid. 

• Liker 1
Skrevet

De kommer hit også. Vi må avslutte Schengenavtalen og stemme FrP!! 

Anonymkode: 20c45...2c5

• Liker 1
Skrevet

TS her. 

Jeg mener ikke at jeg går rundt redd 24/7. Men tror dere dette kommer til å skje i Norge?

Anonymkode: 947c5...92b

Jeg lever livet mitt som jeg har pleid å leve. I dag var jeg i fakkeltog i Oslo. Kunne sikkert vært et fint mål..

Vi kan aldri si at vi ikke kommer til å oppleve mer terror. Så vi må gjøre mest mulig for å forebygge. Delta i fadderordning for flyktninger om de har det i din kommune, sørg for at høyreekstremistisk propaganda ikke får gro.

I går var jeg og lagde en fredsring rundt asylmottaket her jeg bor. Jeg blir litt redd av alt jeg leser i kommentarfelt og tenker på om høyreekstremister ville kunne komme og skyte oss som prøver å bidra til integrering og fred. 

Jeg vurderte å ikke dra, men det er uansett så ekstrem liten sjanse for at noe skal skje at man ikke kan gå å tenke på det. Fortsett å leve livet. :)

Anonymkode: fe0c9...87c

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger

Nordvesta, mod.

Skrevet

Bli ikke redd. - Bli forbanna!

Skrevet

selvfølgelig, om vi fortsetter å stemme rødgrønt

• Liker 1
Skrevet

Nei. Sjansen for å dø i en bilulykke eller slå hodet mot en stein er mye større en sjansen for å bli rammet av terror. Det verste du kan gjøre er å la frykten styre livet ditt, for da har du akkurat skapt deg selv et menneskelig fengsel hvor terroristene er herre over livet ditt.

Anonymkode: 81c91...5fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...