Gå til innhold

Indianergutten med hestehale hos Skavlan i kveld


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Indianergutten med hestehalen i kveldens Skavlan som hadde vært innesperret i en kommunal leilighet på nedre Manhattan - han brøt ut og sa ifra til faren som holdt de fanget - men 

hvorfor fortsatte de da å bo sammen??!!

 

Han brøt jo ikke ut og frigjorde seg da alt fortsatte som før?!

 

Forsto ikke den gjesten...han virket ikke helt frisk?

Anonymkode: ec1be...166

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda, men maktbalansen var brutt, han og brødrene hans var ikke under farens makt lengre. Så nå, om han bor der, så kan han komme å gå som han vil, og leve sitt eget liv. Alle "barna" er nå fri. De flytter nok alle så snart de har råd til egen plass å bo :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men maktbalansen var brutt, han og brødrene hans var ikke under farens makt lengre. Så nå, om han bor der, så kan han komme å gå som han vil, og leve sitt eget liv. Alle "barna" er nå fri. De flytter nok alle så snart de har råd til egen plass å bo :)

Merkelig at ingen fulgte opp barna - skolen/delstaten ga tillatelse til hjemmeubdervisning og da ble de forlatt til seg selv uten inspeksjon.

I et av filmklippene kysset indianerfaren et av barna på munnen. Det var ekkelt å se på. Man kan tro faren begikk overgrep: men det var ikke snakk om det i Skavlan...

Stakkars barn...😱

Anonymkode: ec1be...166

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bossa Nova

Usedvanlig flåsete og useriøst innslag om et veldig alvorlig tema. 

Helt enig. Jeg så bare slutten av programmet, men fikk med meg at Skavland hadde forsøkt å få tak i faren for å få hans perspektiv. Deretter kom han med gullkornet: det virker som at faren din ikke vil ta ansvar. Jeg blir helt oppgitt av Skavland. Selvfølgelig tar ikke en sånn person ansvar for egne handlinger, da hadde han sluttet med omsorgssvikten for lenge siden (faren til disse, altså).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...