Gå til innhold

Skjønner ikke denne handligen jeg...gjør du??


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg blir ikke klok på min sambo...og jeg håper noen hær inne kan hjelpe meg å finne et svar... Jeg har sluttet på p-pille for 2 uker siden, det av flere grunner, men jeg ønsker og å prøve å få et barn til. Men sambo, han er bare sånn en da "ja det hadde vært kos" og neste dag "aldri om jeg vil ha flere barn.." Så derfor sa jeg at da måtte han passe det med prevansjon en stund, siden jeg ikke fikk time til legen før i oktober (for å evt. finne ny type prevansjon), men sambo, nei han bare kjører på! Tjopper som bare det og tenker alldeles ikke å hoppe av i svingen... Da virker det jo ikke som om han er direkte redd for at jeg skal bli gravid... Og spør jeg han så vil han egentlig ikke snakke noe om det... Noen som er kloke på sånne hær???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan ikke si at jeg skjønner meg på han nei.Enten skal man ha barn eller så skal man ikke!Når han vil det det ene øyeblikket og ikke det andre,så ville jeg tolke det som om han ikke er helt klar for det enda og gått på p-piller igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du er helt sikker på at han har fått med seg at du ikke bruker prevensjon, og han ikke tar noen forhåndsregler, hadde jeg gått ut i fra at det er greit for han at du kan bli gravid.

Det må nemlig to til, og alt ansvaret kan ikke ligge på deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...