Lutetium 71 Skrevet 15. november 2015 #61 Skrevet 15. november 2015 Ja, etter å ha lest utallige tråder på singel og seksualitetsforumet må jeg si at dette er en tanke som har falt meg inn flere ganger. Det er helt sinnsyke krav, både til personlighet og utseende. Men er det slik at dette bare gjelder på KG? Sliter nemlig med å se slike menn i hverdagen, ute blant folk. Der tenker jeg at takhøyden er mye større for såkalte "turn-offs". Så, har jeg bare vært heldig i det virkelig liv og møtt fanatiske menn, eller er det slik at mannfolk flest er som KG-menn? (Beklager generalisering, men de fleste menn som henger endel på disse to underforumene faller innunder denne kategorien). Anonymkode: ee702...0c3Tror det er en tendens til at ytterpunktene samler seg på nettfora. Det er litt som med nyheter, at alt går greit er liksom ikke så mye å skrive om. 1
Kamikatze Skrevet 15. november 2015 #62 Skrevet 15. november 2015 Men hvordan kan man ha slike krav når man ikke har så mye å stille opp med? Jeg vet at jeg verken er rikest eller vakrest,mot dermed krever jeg ei heller det av mannen min. Det handler jo om å være en smule realistisk. Ha litt innsikt og innse hva man kan tilby på de forskjellige arenaene. Jeg nekter å tro at disse kravstore KG-mannfolka er dritkjekke, høyt utdannet, god lønn og feilfri personlighet. Men allikavel framstiller de ønsket om kvinner til å være nettopp dette. Og jeg forstår ikke hvorfor?? Anonymkode: ee702...0c3Kan du vise noen eksempler på innlegg fra disse kravstore mennene? Eller adderer du alle som svarer om sin personlige smak, og summerer på slutten av tråden? 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2015 #63 Skrevet 15. november 2015 Kan du vise noen eksempler på innlegg fra disse kravstore mennene? Eller adderer du alle som svarer om sin personlige smak, og summerer på slutten av tråden?Det finnes utallige tråder som bekrefter dette! Spesielt fælt er lubbenhet/overvekt. Men hun skal være høyt utdannet og/eller ELSKE det hun driver med. Skal være varm snill, flink på kjøkkenet, samfunnsoppdatert, skal gi mannen litt motstand men ikke for mye osv. Det er krav på krav på krav, og det er gjerne fra menn som ikke kan skryte på seg så veldig mye på tilbudssiden... Anonymkode: ee702...0c3
Okapi Skrevet 15. november 2015 #64 Skrevet 15. november 2015 Det finnes utallige tråder som bekrefter dette! Spesielt fælt er lubbenhet/overvekt. Men hun skal være høyt utdannet og/eller ELSKE det hun driver med. Skal være varm snill, flink på kjøkkenet, samfunnsoppdatert, skal gi mannen litt motstand men ikke for mye osv. Det er krav på krav på krav, og det er gjerne fra menn som ikke kan skryte på seg så veldig mye på tilbudssiden...Anonymkode: ee702...0c3For all del, det er det sikkert, men det er ganske uærlig debatteknikk å ikke vise direkte til disse. Sånn det er nå må vi bare ta ditt ord for det, og det blir vanskelig å ha en skikkelig samtale. Kom med eksempler!
Kamikatze Skrevet 15. november 2015 #65 Skrevet 15. november 2015 Det finnes utallige tråder som bekrefter dette! Spesielt fælt er lubbenhet/overvekt. Men hun skal være høyt utdannet og/eller ELSKE det hun driver med. Skal være varm snill, flink på kjøkkenet, samfunnsoppdatert, skal gi mannen litt motstand men ikke for mye osv. Det er krav på krav på krav, og det er gjerne fra menn som ikke kan skryte på seg så veldig mye på tilbudssiden...Anonymkode: ee702...0c3Som jeg tenkte. Du kan ikke samle alle "kravene" i en hel tråd, og kalle folk kravstore på basis av samtlige innlegg. Når jeg leser i trådene, så ser jeg at noen liker det ene og andre liker noe annet. Du må være rimelig på snurr i helga, når du samler alle preferanser som alle brukerne skriver, og behandler dette som en felles mal.Dessverre kan vi ikke hjelpe deg mer på dette området. Kontakt en psykolog eller trolljeger... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå