Gå til innhold

Kravstore KG-menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det gjelder vel ikke bare menn. Vi kan sikkert alle liste opp en haug med preferanser for hvordan den ultimate kjæresten burde være, men det er jo ikke slik det fungerer i praksis at hvis et av punktene ikke er der så avskriver man personen totalt (så lenge det ikke er noe helt spesielt). Dessuten møter man ikke folk ute irl med en liste med punkter man haker av på, da må man i så fall sørge for at man leverer på samme nivå selv. Noen krav vil være avgjørende, andre ting er overflødig når den rette kjemien er til stede. 

Jeg hadde en slik liste da jeg var yngre,men etter hvert så jeg at det bare var tull å ha en slik liste. Ja,klart jeg kan si at jeg ønsker meg ditt og datt i en mann,men jeg vet aldri om jeg treffer en som på papiret ikke så ut til å være noe for meg og som jeg allikevel faller for.

Jeg har jo noen indre kvaliteter jeg ser etter,og noen har vedvart mens andre har blitt tilføyd etter at jeg har fått diverse erfaringer og funnet ut hva som fungerer for meg.

Allikevel tror jeg det er best å ikke ha slike lister,for ofte begrenser det ganske mye og man går kanskje glipp av et fantastisk menneske. I hvert fall hvis man tenker på det som krav og ikke en ønskeliste :)

Anonymkode: 64603...1ff

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Serr? Jeg vektlegger pupper ved valg av partner, det betyr selvsagt ikke alt, men det betyr en god del. Tviler på at jeg er spesielt unik på det. Ganske vanlig å ha preferanser på utseende og pupper er ikke akkurat noe sært få menn har formening om.

Få som tenner på alt av utseende.

Anonymkode: 09b1d...00e

Så om du møter en du blir kjempebetatt av, men så finner du ut at hun ikke hadde så store pupper, så funker det ikke?

Jeg liker for eksemple høye, barske, muskuløse menn med brunt hår, men det er jo ikke slikt at alle andre blir utelukket :P (Selv om samboeren min ser akkurat slik ut da, men det er mer en tilfeldighet, for da jeg møtte han så han ikke slik ut) Samboeren min liker igjen store pupper på jenter, og da vi møttes hadde jeg veldig små (men veldig fine hvert fall), men han valgte meg jo ikke bort av den grunn. Heldig for ban så har de vokst tre størrelser omtrent, så nå har jeg ganske store pupper, hvert fall i forhold til hvor slank jeg er.

Anonymkode: 2c4d1...066

Gjest Minesveiper
Skrevet

Jeg synes ikke jeg har sinnsyke krav. Å ønske at damen er snill, smart og oppegående er vel ikke kravstort? 

Skrevet

Jeg synes ikke jeg har sinnsyke krav. Å ønske at damen er snill, smart og oppegående er vel ikke kravstort? 

Og hva er så dine utseendekrav?? 

Anonymkode: ee702...0c3

Gjest Minesveiper
Skrevet

Og hva er så dine utseendekrav?? 

Jeg har ikke lang liste med krav når det kommer til utseende. Enten er jeg tiltrukket eller ikke.

Skrevet

Jeg har ikke lang liste med krav når det kommer til utseende. Enten er jeg tiltrukket eller ikke.

Hva slags utseende har du flest ganger blitt tiltrukket av? Langt/kort hår? Hva med huden? Kroppen? Neglene? Klærne? 

Skrevet

Jeg har til dags dato ikke sett noen menn skrive at en bimbo er god nok for sex. Jeg har sett ganske mange innlegg fra kvinner hvor man skriver noe i retning av at en supertrent mann kan være moro å ha sex med, men at når man ønsker seg et forhold, er det andre kvaliteter som teller. Hvem var det som brukte mennesker og kastet dem igjen?

Bolegutta får seg noe, men får ikke kjæreste. De snille, ikke fullt så hotte gutta får seg kanskje kjæreste, men hun drømmer om bolekroppen hver gang typen kommer naken inn på soverommet. For han er "ikke moro" å ha sex med. 

Der er så sykt mange pill råtne, dobbeltmoralistiske damer at jeg blir kvalm :(

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Er da ikke bare menn på KG som er kravstore. Kvinner skal jo også ha pose og sekk.

Jeg personlig ser ikke problemet med å ha krav til en person man kanskje skal dele resten av livet med. Hverken for menn eller for kvinner. Folk skal da få ha de kravene de har synes jeg. Jeg selv har masse krav. Han skal være attraktiv for meg, like å trene, like naturen, helst ikke være en fisefin bygutt som bruker lengre tid på badet enn meg, kunne være interessert i politikk, leser nyheter og prater gjerne om det, ha god humor, være snill, omsorgsfull, rettferdig og masse masse annet. Og så har jeg funnet en mann som er akkurat sånn og enda mye mer. 

Det er jo noen man skal se hver eneste dag og som man skal trives med, så hvorfor skal man da ikke ha krav? Jeg synes det er synd med de som er så desperat etter å få kjæreste at de dropper alt de har av krav og dermed ender opp med noen de ikke trives å være med 

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Jeg har til dags dato ikke sett noen menn skrive at en bimbo er god nok for sex. Jeg har sett ganske mange innlegg fra kvinner hvor man skriver noe i retning av at en supertrent mann kan være moro å ha sex med, men at når man ønsker seg et forhold, er det andre kvaliteter som teller. Hvem var det som brukte mennesker og kastet dem igjen?

Bolegutta får seg noe, men får ikke kjæreste. De snille, ikke fullt så hotte gutta får seg kanskje kjæreste, men hun drømmer om bolekroppen hver gang typen kommer naken inn på soverommet. For han er "ikke moro" å ha sex med. 

Der er så sykt mange pill råtne, dobbeltmoralistiske damer at jeg blir kvalm :(

Jeg vil ikke ha noen som tar ulovlige stoffer og ødelegger kroppen sin. Kjæresten min tar ikke anabole steroider, men han har en sykt flott kropp og jeg drømmer ikke om en annen kropp ;) Tror ikke så mange kvinner setter pris på at mannen tar anabole steroider akkurat.. 

Skrevet

Jeg vil ikke ha noen som tar ulovlige stoffer og ødelegger kroppen sin. Kjæresten min tar ikke anabole steroider, men han har en sykt flott kropp og jeg drømmer ikke om en annen kropp ;) Tror ikke så mange kvinner setter pris på at mannen tar anabole steroider akkurat.. 

Les deg litt opp, det  mange kommentarer på forumet om at mannen godt kan være en trent kjøttklump man kan pule på, men ser etter noe annet i en kjæreste...

Skrevet

Ok, da forstår jeg mer og jeg er helt enig med deg! :) Hvor finner man menn som deg? :P Jeg trenger en nå! 

Du får sende en melding om du tør :nisseblunk:.

Skrevet

Du får sende en melding om du tør :nisseblunk:.

Haha, det skulle jeg gjerne ha gjort, men hvis ikke jeg tar helt feil så tror jeg at du er en del år eldre enn meg.. 

Skrevet

Serr? Jeg vektlegger pupper ved valg av partner, det betyr selvsagt ikke alt, men det betyr en god del. Tviler på at jeg er spesielt unik på det. Ganske vanlig å ha preferanser på utseende og pupper er ikke akkurat noe sært få menn har formening om.

Få som tenner på alt av utseende.

Som sagt - når jeg leser det noen menn (les: gutter) skriver her inne, så får jeg inntrykk av at de egentlig ikke vet hva de trenger i en partner.

"Jeg vektlegger pupper ved valg av partner, (...) det betyr en god del." OK, men du kommer ikke alltid til å tenke sånn... dette fenomenet heter å bli eldre.

• Liker 3
Gjest Sukkerbit
Skrevet

Les deg litt opp, det  mange kommentarer på forumet om at mannen godt kan være en trent kjøttklump man kan pule på, men ser etter noe annet i en kjæreste...

Å være trent er ikke det samme som å være boler (altså ta anabole steroider). Er trent jeg og, men boler ikke. 

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Som sagt - når jeg leser det noen menn (les: gutter) skriver her inne, så får jeg inntrykk av at de egentlig ikke vet hva de trenger i en partner.
"Jeg vektlegger pupper ved valg av partner, (...) det betyr en god del." OK, men du kommer ikke alltid til å tenke sånn... dette fenomenet heter å bli eldre.

Men de skal jo få lov å ville ha en dame med store pupper hvis de vil ha det. Det er jo bare det at de finner ut at de blir ikke lykkelig bare fordi dama har store pupper, men frem til da kan de jo gå etter kun pupper når de velger partner og selv finne ut hvorfor det ikke er lurt. 

Skrevet

Ja, etter å ha lest utallige tråder på singel og seksualitetsforumet må jeg si at dette er en tanke som har falt meg inn flere ganger. Det er helt sinnsyke krav, både til personlighet og utseende. Men er det slik at dette bare gjelder på KG? Sliter nemlig med å se slike menn i hverdagen, ute blant folk. Der tenker jeg at takhøyden er mye større for såkalte "turn-offs". 

Så, har jeg bare vært heldig i det virkelig liv og møtt fanatiske menn, eller er det slik at mannfolk flest er som KG-menn? (Beklager generalisering, men de fleste menn som henger endel på disse to underforumene faller innunder denne kategorien). 

Du kunne med fordel skrevet hva disse sinnsyke kravene var, og ideelt sett kommet med noen eksempler. Dette er bare en vag beskyldning rettet mot andre mennesker man egentlig ikke kan gjøre stort med før du spesifiserer litt.

Skrevet (endret)

Haha, det skulle jeg gjerne ha gjort, men hvis ikke jeg tar helt feil så tror jeg at du er en del år eldre enn meg.. 

Jeg er 35. Men det er helt greit ;).

5646062851663_gamle_ystein_1024.thumb.jp

Endret av Svampebobb1
Skrevet

Så om du møter en du blir kjempebetatt av, men så finner du ut at hun ikke hadde så store pupper, så funker det ikke?

Anonymkode: 2c4d1...066

Har aldri blitt kjempebetatt av en med feil pupper.

Kanskje, kanskje ikke. Selv vil jeg si at du ikke kjenner meg og at det er ganske arrogant det du driver med.

Skrevet

Jeg er 35. Men det er helt greit ;).

5646062851663_gamle_ystein_1024.thumb.jp

Jeg er nemlig 19. 

Haha, kjekkas han på bildet der :P 

Skrevet

Har aldri blitt kjempebetatt av en med feil pupper.

Kanskje, kanskje ikke. Selv vil jeg si at du ikke kjenner meg og at det er ganske arrogant det du driver med.

Ikke meningen å framstå som arrogant, men jeg tror de aller fleste begynner å lempe kraftig på utseendepreferanser etter hvert som de blir eldre. Gjennom erfaring opplever man at det er helt andre kvaliteter som blir avgjørende for hvem man faller for - og ikke minst; hvem man ønsker å dele livet sitt med.

For all del - du kommer sikkert til å tenne på pene/store pupper hele livet. Men du kan like gjerne ende opp med å falle for en herlig jente med helt andre bryster enn de du i dag vil beskrive som "idealet" - nettopp fordi du forelsker deg på helt andre premisser, og føler fysisk tiltrekning til tross for kroppen, heller enn på grunn av (sett i lys av dagens preferanser).

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...