Gå til innhold

Kravstore KG-menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror de fleste menn søker en som er snill, og tar litt godt vare på dem. Selv om noen skjuler sistnevnte godt. Dette gjelder også de som er her. 

Helt riktig, en slave.

Anonymkode: 7bdd5...190

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har til dags dato ikke sett noen menn skrive at en bimbo er god nok for sex. Jeg har sett ganske mange innlegg fra kvinner hvor man skriver noe i retning av at en supertrent mann kan være moro å ha sex med, men at når man ønsker seg et forhold, er det andre kvaliteter som teller. Hvem var det som brukte mennesker og kastet dem igjen?

Bolegutta får seg noe, men får ikke kjæreste. De snille, ikke fullt så hotte gutta får seg kanskje kjæreste, men hun drømmer om bolekroppen hver gang typen kommer naken inn på soverommet. For han er "ikke moro" å ha sex med. 

Der er så sykt mange pill råtne, dobbeltmoralistiske damer at jeg blir kvalm :(

Du har aldri sett noen menn skrive det. Okei,det har jeg hørt og sett mange ganger,men her leser vi det vi vil lese ser jeg.

Må også nesten spørre: hvor mange kvinner har skrevet dette? Ja,det må være ganske siden du kommer med påstanden at det er så mange pillråtne,dobbeltmoralske damer der ute.

Og hvordan vet du at de ikke tenner på in "ikke så fullt hotte" mann da? Har de skrevet det også kanskje eller er det bare noe du vet?

Ikke det at jeg påstår at kvinner er noe bedre enn menn,men at ingen menn har skrevet eller sagt noe slikt vitner om at skylappene dine sitter ganske godt på.

Anonymkode: 64603...1ff

• Liker 4
Skrevet

Jeg er nemlig 19. 

Haha, kjekkas han på bildet der :P 

Anonymkode: ee702...0c3

Ja, det ville nok blitt veldig feil :-). 

Håper uansett det ordner seg og at du finner en fornuftig kar :-).

Skrevet

Ja, det ville nok blitt veldig feil :-). 

Håper uansett det ordner seg og at du finner en fornuftig kar :-).

Takk, det håper jeg også :) 

Gjest Franke Ann
Skrevet (endret)

Dette med "høye krav" (uansett hvilket kjønn det er snakk om) er nok vanskelig å forstå for mennesker som er ukomfortable med å være single. For disse vil det være naturlig å "fire på krava", ettersom målet for disse er å ha en kjæreste i det hele tatt. Men for folk som i utgangspunktet er komfortable med å være single, gir det mindre mening å fire på krava, ettersom det å ha en kjæreste for dem ikke er et mål i seg selv. Da tenker man heller "alt eller ingenting", og så er det helt ok dersom det blir "ingenting". For folk som er veldig avhengige av å være i et nesten hvilket som helst forhold, og som legger mye av sitt selvbilde og følelser av "vellykkethet" i akkurat det, er nok det siste der en veldig fjern tanke.

Endret av Franke Ann
Skrevet

Hva med veldig kravstore KG-kvinner ?

Anonymkode: 8d919...32f

Gjest Sukkerbit
Skrevet

Dette med "høye krav" (uansett hvilket kjønn det er snakk om) er nok vanskelig å forstå for mennesker som er ukomfortable med å være single. For disse vil det være naturlig å "fire på krava", ettersom målet for disse er å ha en kjæreste i det hele tatt. Men for folk som i utgangspunktet er komfortable med å være single, gir det mindre mening å fire på krava, ettersom det å ha en kjæreste for dem ikke er et mål i seg selv. Da tenker man heller "alt eller ingenting", og så er det helt ok dersom det blir "ingenting". For folk som er veldig avhengige av å være i et nesten hvilket som helst forhold, og som legger mye av sitt selvbilde og følelser av "vellykkethet" i akkurat det, er nok det siste der en veldig fjern tanke.

Jeg er helt enig i dette :) 

Skrevet

Jeg har ingen voldsomme krav,og jeg er åpen for å fire på dem. Allikevel har jeg ikke noe problem med å være singel. Jeg er ikke sånn som må være i et forhold,men jeg ser ikke poenget med å ha mange fastsatte krav.

Skrevet

Mulig det bare er meg, men jeg kunne aldri ha vært sammen med en mann som henger på kvinneguiden. Det er turn off det. 

Anonymkode: a4b9e...dda

• Liker 3
Skrevet

Mulig det bare er meg, men jeg kunne aldri ha vært sammen med en mann som henger på kvinneguiden. Det er turn off det. 

Det er bare deg.

Anonymkode: 06e88...ddd

Gjest incognita
Skrevet

Hvorfor det? :popcorn:

Skrevet

Jeg vil ha en mansion med en egen fyr til å parkere bilen min, et flygel i stua(bare fordi), et basseng for meg og et for haien min, kongen på speed-dial og minst to filmer basert på livet mitt (med Christian Bale i hovedrollen, selvsagt).

... Men jeg vil takke overmaktene om jeg ender opp med en enebolig. Bør ikke ha garasje engang!

Tror neppe at man nødvendigvis blir lykkeligst om man får alt fantasien drømmer om. "This is it?"-mentaliteten slår nok greit inn etterhvert.

Skrevet

Personligheten er aller viktigste, en kjæreste skal føles som en bestevenn også på en måte, bare med litt ekstra kjemi ;)

Men en viss tiltrekning må det jo være.

Skrevet

Er heldigvis ikke så mange av oss menn på KG så da har du jo litt å velge mellom. Verre for oss menn, ikke bare er det mange flere kvinner på KG, men man mister jo litt troen på kvinner generelt når man ser hvor få som klarer å oppføre seg  oppegående og hyggelige mennesker her på KG.

Anonymkode: 09b1d...00e

• Liker 2
Skrevet

Er heldigvis ikke så mange av oss menn på KG så da har du jo litt å velge mellom. Verre for oss menn, ikke bare er det mange flere kvinner på KG, men man mister jo litt troen på kvinner generelt når man ser hvor få som klarer å oppføre seg  oppegående og hyggelige mennesker her på KG.

Synes det er en del menn som også er ufine her inne. 

Anonymkode: 3ce01...318

• Liker 3
Skrevet

Synes det er en del menn som også er ufine her inne. 

Anonymkode: 3ce01...318

For all del, men det er jo fortsatt mange flere kvinner her og tror kvinnene på forumet er mer representative for kvinner generelt enn vi KG-menn er for menn generelt.  

Ellers enig med de som mener at man burde ha høye krav til partneren. Virker som om kvinner ønsker kjæreste for enhver pris. Velger ofte menn som er alt for dårlige eller som man burde vite at et forhold ikke fungerer med. 

Skrevet

Samme gjør jeg med menn. Det går begge veier du.

• Liker 1
Skrevet

Først og fremst må vi gi oss med denne lavpannede gjengangeren rundt generaliseringer. Når vi diskuterer samfunnsfenomener er alt en generalisering. That is the name of the game, folkens! Hele akademiske vitenskaper er bygget opp på å finne nettopp disse fellestrekkene. For hver gruppe med ti mennesker som tenker og handler på en bestemt måte kan du finne ett eksempel som gjør det motsatte. Folkens, forstå følgende: Det endrer lite for hvor gjeldende utsagn om de 10 er. "Generelt kan vi si at...." Kan vi gjøre oss ferdige med det dumme nå? Takk. 

Secondly, jeg kjenner personlig til mange eksempler der menn har blitt valgt vekk fordi de ikke har hatt sosioøkonomisk høy nok status og prestisje. Det blir litt et spørsmål om hvem du snakker om. Snakker vi om kvinner med høy utdanning og krav til levestandard faller valget oftere enn ikke på de som kan dekke behovet. I en situasjon der to jevngode menn kjemper om kvinnens gunst, men der bare den ene mannen er lege og tidligere popartist vinner alltid sistnevnte. Dette er den mest gjentatte og uromantiske historien i verden. Det skjer bare på film at kvinner i etableringsfasen velger seg verste sosioøkonomiske kandidat. Dette kan man si helt generelt. Det finnes det for øvrig enorme mengder forskning som understøtter. (Og nei, det hjelper altså ikke at veninna di valgte en bilmekaniker over en finansmekler i 1992. Det generelle utsagnet gjelder like fullt). 

Faen, dere folk. Dere er jo helt fette idiot. Sånn, nå er jeg ferdig.

Skrevet

Jeg har ingen voldsomme krav,og jeg er åpen for å fire på dem. Allikevel har jeg ikke noe problem med å være singel. Jeg er ikke sånn som må være i et forhold,men jeg ser ikke poenget med å ha mange fastsatte krav.

Jeg tror du missleser litt, og tror at preferanser som det spørres om i andre tråder, er absolutte krav fra absolutt alle.

Skrevet

Først og fremst må vi gi oss med denne lavpannede gjengangeren rundt generaliseringer. Når vi diskuterer samfunnsfenomener er alt en generalisering. That is the name of the game, folkens! Hele akademiske vitenskaper er bygget opp på å finne nettopp disse fellestrekkene. For hver gruppe med ti mennesker som tenker og handler på en bestemt måte kan du finne ett eksempel som gjør det motsatte. Folkens, forstå følgende: Det endrer lite for hvor gjeldende utsagn om de 10 er. "Generelt kan vi si at...." Kan vi gjøre oss ferdige med det dumme nå? Takk. 

Secondly, jeg kjenner personlig til mange eksempler der menn har blitt valgt vekk fordi de ikke har hatt sosioøkonomisk høy nok status og prestisje. Det blir litt et spørsmål om hvem du snakker om. Snakker vi om kvinner med høy utdanning og krav til levestandard faller valget oftere enn ikke på de som kan dekke behovet. I en situasjon der to jevngode menn kjemper om kvinnens gunst, men der bare den ene mannen er lege og tidligere popartist vinner alltid sistnevnte. Dette er den mest gjentatte og uromantiske historien i verden. Det skjer bare på film at kvinner i etableringsfasen velger seg verste sosioøkonomiske kandidat. Dette kan man si helt generelt. Det finnes det for øvrig enorme mengder forskning som understøtter. (Og nei, det hjelper altså ikke at veninna di valgte en bilmekaniker over en finansmekler i 1992. Det generelle utsagnet gjelder like fullt). 

Faen, dere folk. Dere er jo helt fette idiot. Sånn, nå er jeg ferdig.

Men hvordan kan man ha slike krav når man ikke har så mye å stille opp med? Jeg vet at jeg verken er rikest eller vakrest,mot dermed krever jeg ei heller det av mannen min. Det handler jo om å være en smule realistisk. Ha litt innsikt og innse hva man kan tilby på de forskjellige arenaene. Jeg nekter å tro at disse kravstore KG-mannfolka er dritkjekke, høyt utdannet, god lønn og feilfri personlighet. Men allikavel framstiller de ønsket om kvinner til å være nettopp dette. Og jeg forstår ikke hvorfor?? 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...