Gå til innhold

Hvis du kunne gjort én ting/vare kalorifri


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Meierismør. Da kunne jeg senket kaloriinntaket på en hel drøss med ting -  middag, bakst, smør på brødskiven osv.

Men det kan du allerede, du kan bytte ut smør, ihvertfall noe av det i mange varer. I bakst kan man feks bruke avokado :) 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det kan du allerede, du kan bytte ut smør, ihvertfall noe av det i mange varer. I bakst kan man feks bruke avokado :) 
 

Takk for tips, men litt av poenget er at jeg er veldig glad i smaken meierismør gir :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tenkt tanken før - Cola.

Hadde jeg hatt problemer med vekten tror jeg ville valgt en annen vare som gjorde det lettere å holde kaloriinntaket nede på en daglig basis, feks brød.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meierismør. Da kunne jeg senket kaloriinntaket på en hel drøss med ting -  middag, bakst, smør på brødskiven osv.

Dette...

Mel, da hadde jeg levd på boller, rundstykker, pizza, vafler og pannekaker:tongue:

eller dette... Vanskelig valg. Kalorifritt smør ville latt meg lage massemasse brownies og deilige sauser, mens mel hadde gitt meg masse deilig pizza og boller.

Jeg vurderte potetgull også, men kalorifritt mel eller smør gir jo langt flere muligheter. Beste hadde vært både mel og smør, da kunne jeg levd på loff og smør med salt på. :wow:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest hockeyfrue

Potetgull! Jeg hadde spist det til alle dagens måltider hvis det var kalorifritt. Og sjokoladekake! Det skulle vært desserten :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette...

eller dette... Vanskelig valg. Kalorifritt smør ville latt meg lage massemasse brownies og deilige sauser, mens mel hadde gitt meg masse deilig pizza og boller.

Jeg vurderte potetgull også, men kalorifritt mel eller smør gir jo langt flere muligheter. Beste hadde vært både mel og smør, da kunne jeg levd på loff og smør med salt på. :wow:

Ja!

 

Kanelsnurrer, eplekake, smuledeigkaker, pai..........

 

En skrev at man kunne erstatte smør med avocado, men avokado er da ikke kalorifritt, masse fett i den. Selv om sunnere fett. Nå var det dog hva man ville ha kalofrifritt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sjokolade!!! Ellers var meierismør et godt forslag, samtidig som det ikke hadde gjort noe å slippe å drikke kalorier. Jeg drikker nesten kun vann, men hadde vært greit å slippe de ekstra kaloriene en lørdag kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja!

 

Kanelsnurrer, eplekake, smuledeigkaker, pai..........

 

En skrev at man kunne erstatte smør med avocado, men avokado er da ikke kalorifritt, masse fett i den. Selv om sunnere fett. Nå var det dog hva man ville ha kalofrifritt. :)

Og kanelsnurr med avokado høres ikke like godt ut, altså... :sjenert: Smør er jo veldig, veldig godt. Mmmm.... 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nesten bli to ting siden de er som hånd i hanske, og det er smeltost og pommes frites fra MAX. Det finnes seriøst ikke noe bedre:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...