solmåneogstjerner Skrevet 21. juni 2018 #141 Skrevet 21. juni 2018 (endret) På 8.11.2015 den 19.12, abrasiveRefraction skrev: Barn som dirigerer trafikken ved skoler tar kaka, jeg har så lyst til å dra ut og dra til en av de små jævlene. De skjønner jo ikke et snev av trafikkbildet og dirigerer værre enn fulle idioter. Hvilket fjols bestemte seg for at det var en god ide? Akkurat dette! Helt enig 😂 Endret 21. juni 2018 av solmåneogstjerner Og nå så jeg at dette er flere år siden. Jaja, fortsatt like aktuelt 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #142 Skrevet 21. juni 2018 Virker som folk tror de vil hate eventuelle egne barn også. haha. Jeg er ikke fan av barn. Min egen derimot. Det er noe helt vanvittig annet med sin egen! Anonymkode: 04738...7ce 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #143 Skrevet 21. juni 2018 På 8.11.2015 den 19.46, Mortem skrev: Jeg hater barn. virkelig -hater- barn De stiller idiotiske spørsmål, skal ha oppmerksomhet hele tiden, får de det ikke som de vil så skriker og trasser de, alt skal kretse rundt dem, man må ta hensyn til de hele tiden, barn skal alltid gå først og blabla. for meg er et liv med barn et fengsel. Hver gang jeg ser en unge som skriker, hyler, er høylytt og alt mulig annet faenskap som drittunger gjør så får jeg lyst til å slå dem, og skader de seg sjøl, ja da koser jeg meg. Oisann. Du kan ikke være frisk i hodet. Huff. Du var nok like ille selv som liten vil jeg tro, med sånne stygge holdninger. Anonymkode: 04738...7ce 3
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #144 Skrevet 21. juni 2018 På 6.10.2016 den 15.31, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke barn, "liker ikke" blir nesten ikke sterkt nok -jeg sterkt misliker barn blir mer riktig for hva jeg føler. Jeg liker kun kusinene mine, fordi de er helt rå og har litt voksen humor, har nesten aldri sett på de som barn. Jeg irriterer meg over alt barn gjør, men nesten mer over foreldre som ikke tar kontroll over de. Når barn gråter(les: skriker) så er det som om det koker over inni meg og jeg kunne nesten kastet ungen i veggen bare for at den skal være stille. Vær glad for at jeg ikke jobber i barnehage De er skitne, rullet i dritt, klissete og snørrete, fulle av bakterier. Blir kvalm av at foreldrene lar barna leke på ekle skitne statue-lignende greier som er i byen, som de klatrer og slikker på. Kjempe ekkelt. Barn er bakterie-bomber rett og slett. I tillegg så bare løper de rundt, roper og skriker og begynner å gråte (igjen, skriiike) når de ikke får det som de vil. Så kommer de som forsterker hatet mitt mot barn: foreldre som ikke kan oppdra barna sine til å kunne normal folkeskikk. Jeg lærte som liten at man skal oppføre seg rundt andre hvert fall, ikke løpe rundt i butikker og på kjøpesentre, forsvinne, rope og skrike. Jeeez. Men er ikke overraskende, for de samme foreldrene bare dytter barnevogna si i ræva di for å komme forbi. Eier ikke folkeskikk selv. Og de som krever at du skal hjelpe de med å bære barnevognen på/av buss/trikk/whatever, som om jeg vil det etter dine med-mødre kjørte vogna inn i meg, eller de som blokkerer hele veien ved å gå med 2-3 barnevogner i bredden slik at det er umulig å komme forbi. Så nei, jeg hjelper deg ikke med barnevognen din med den skitne ungen din, og i tillegg så gir du meg den skitne siden av barnevognen for å løfte opp og inn i trikken. Om du trenger hjelp, ta med deg noen og ikke krev at vi skal være hyggelig mot deg når du påtvinger oss griningen og skrikingen til ungen din på trikken og ellers i det offentlige rom. Føltes godt å få en liten utblåsning. Anonymkode: 773ef...259 Den skitne siden? Hvordan skal du holde da? Opp ned? haha. Snakk om å være respektløs. Ikke rart vi nordmenn er kjent for å være så himla sure å gretne. Du er jo et prakteksempel på en nordmann ❤️ Anonymkode: 04738...7ce 1
Jolene Skrevet 21. juni 2018 #145 Skrevet 21. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den skitne siden? Hvordan skal du holde da? Opp ned? haha. Snakk om å være respektløs. Ikke rart vi nordmenn er kjent for å være så himla sure å gretne. Du er jo et prakteksempel på en nordmann ❤️ Anonymkode: 04738...7ce Den skitne siden av en vogn er ved hjulene, altså at moren holder ved håndtaket. Moren burde løftet ved hjulene. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #146 Skrevet 21. juni 2018 16 minutter siden, Jolene skrev: Den skitne siden av en vogn er ved hjulene, altså at moren holder ved håndtaket. Moren burde løftet ved hjulene. Det er det dummeste jeg har hørt! 😂 Anonymkode: 65f27...1d6 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #147 Skrevet 21. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som folk tror de vil hate eventuelle egne barn også. haha. Jeg er ikke fan av barn. Min egen derimot. Det er noe helt vanvittig annet med sin egen! Anonymkode: 04738...7ce Poenget er jo at vi ikke ønsket barn og det livet som følger med. Dessuten er det jo fullstendig irrasjonelt, hadde jeg hatt ett barn hadde det ikke vært bedre enn andre selv om det emosjonalt sett kanskje føles sånn. Anonymkode: fe5e6...b9e 1
Raven.Writingdesk Skrevet 21. juni 2018 #148 Skrevet 21. juni 2018 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Virker som folk tror de vil hate eventuelle egne barn også. haha. Jeg er ikke fan av barn. Min egen derimot. Det er noe helt vanvittig annet med sin egen! Anonymkode: 04738...7ce Heldig unge som har ei mor som hater barn. Sikkert koselig å ha med venner hjem på besøk............ Endret 21. juni 2018 av veggteppe
Gjest BearMama Skrevet 21. juni 2018 #149 Skrevet 21. juni 2018 På 6.10.2016 den 15.31, AnonymBruker skrev: Jeg liker ikke barn, "liker ikke" blir nesten ikke sterkt nok -jeg sterkt misliker barn blir mer riktig for hva jeg føler. Jeg liker kun kusinene mine, fordi de er helt rå og har litt voksen humor, har nesten aldri sett på de som barn. Jeg irriterer meg over alt barn gjør, men nesten mer over foreldre som ikke tar kontroll over de. Når barn gråter(les: skriker) så er det som om det koker over inni meg og jeg kunne nesten kastet ungen i veggen bare for at den skal være stille. Vær glad for at jeg ikke jobber i barnehage De er skitne, rullet i dritt, klissete og snørrete, fulle av bakterier. Blir kvalm av at foreldrene lar barna leke på ekle skitne statue-lignende greier som er i byen, som de klatrer og slikker på. Kjempe ekkelt. Barn er bakterie-bomber rett og slett. I tillegg så bare løper de rundt, roper og skriker og begynner å gråte (igjen, skriiike) når de ikke får det som de vil. Så kommer de som forsterker hatet mitt mot barn: foreldre som ikke kan oppdra barna sine til å kunne normal folkeskikk. Jeg lærte som liten at man skal oppføre seg rundt andre hvert fall, ikke løpe rundt i butikker og på kjøpesentre, forsvinne, rope og skrike. Jeeez. Men er ikke overraskende, for de samme foreldrene bare dytter barnevogna si i ræva di for å komme forbi. Eier ikke folkeskikk selv. Og de som krever at du skal hjelpe de med å bære barnevognen på/av buss/trikk/whatever, som om jeg vil det etter dine med-mødre kjørte vogna inn i meg, eller de som blokkerer hele veien ved å gå med 2-3 barnevogner i bredden slik at det er umulig å komme forbi. Så nei, jeg hjelper deg ikke med barnevognen din med den skitne ungen din, og i tillegg så gir du meg den skitne siden av barnevognen for å løfte opp og inn i trikken. Om du trenger hjelp, ta med deg noen og ikke krev at vi skal være hyggelig mot deg når du påtvinger oss griningen og skrikingen til ungen din på trikken og ellers i det offentlige rom. Føltes godt å få en liten utblåsning. Anonymkode: 773ef...259 Å bruke ordet «hate» mot barn viser at du mest sannsynlig mangler noe grunnleggende i følelsesregisteret ditt. Å tenke tanken at du vil skade et barn viser til at du har store emosjonelle problemer. Tenker at det enten har skjedd noe i barndommen din som utløser så sterke følelser mot barn, som en annen nevnte å bli mobbet som har satt et traume, og derav gjort en avstumpet og med et stort følelsemessige problemer. Andre her nevner at de koser seg med tanken om at barn skader seg. Det viser jo til at vedkommende mangler grunnleggende empati og har psykopatlignende tendenser. Å kose seg og fantasere om at andre mennesker skader seg og spesielt små barn er grunn til å oppsøke psykolog asap. Igjen, jeg forstå at noen ikke finner barn koselig og sjarmerende. Men samtidig så ser jeg også at de som snakker om skitne, snørrete, bakteriebomber på to bein som bare skriker og lager bråk ikke kan vite særlig mye om hva det handler om å vokse opp på en sunn måte. For det å være så redd for skitt og bakterier er en tvangstanke. Barn har godt av å utsettes for bakterier da det er det som setter grunnlaget for immunforsvaret i voksen alder. Du har garantert smak på eget snørr, spist noe som falt på bakken og klødd deg godt oppi rumpehullet og tatt i mat etterpå. Du bare husker det ikke for du selv var så liten. Og det er nok av uhygieniske voksne som du ikke ser hver dag. Som de som tar deg i hånden uten å vaske hendene etter å ha vært på do, eller noen som pisser rett utenfor butikken før de klår på frukseksjonen(dette så jeg og det var temmelig ekkelt), voksne som drikker seg sørpe full og spyr utover både toalett og gater, jenter som gir faen i omgivelsene og vorser i et område med familier og hyler hele jævla natten inntil en nabo må dundre på døren og be dem holde kjeft klokka 02 om natten fordi de tror universet sentrer rundt dem(ja, det var jeg også vitne til ) Dere som hater barn som sterkt at dere tenker såpass stygt at dere ønsker dem skadet, koser dere dere når dere leser om barn som drukner, blir misbrukt eller dør i ulykker? For det er det hat er. Å ønske noen noe for så jævlig. Jeg misliker mange mennesker, men med mindre de er voldtektsmenn, mordere eller pedofile så ville jeg aldri ønsket noen noe så vondt. At de skal blir skadet eller at noe fryktelig skal skje dem eller noen de elsker. Det vitner på at den som har de tankene ikke e helt god i hodet.
Gjest hind Skrevet 21. juni 2018 #150 Skrevet 21. juni 2018 Jeg tror de som sier at de hater eller misliker barn og virkelig mener det har eller bør få en eller annen diagnose. De virker å mangle både empati, omsorgsevne, medfølelse og evne til å sette til side egne behov. Noe er alvorlig galt hvis man ikke bryr seg om de minste og mest hjelpeløse blant oss.
Jolene Skrevet 21. juni 2018 #151 Skrevet 21. juni 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er det dummeste jeg har hørt! 😂 Anonymkode: 65f27...1d6 Hvorfor det? Når andre er snille og hjelper deg, er jo det det minste man kan gjøre.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #152 Skrevet 21. juni 2018 Jeg liker omtrent alle barn, har større problem med voksne🤭 Det er veldig få voksne jeg faktisk liker🤔 Anonymkode: c2cfe...72f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå